Subskrypcja
Subskrypcja



Szukaj
Szukaj



Accor ogranicza rolę wirtualnych pośredników

Francuskie konsorcjum Accor ogłosiło, że do końca 2016 roku zamierza wydać około 30 milionów euro na poprawę rentowności, poprzez wzrost sprzedaży internetowej i ograniczenie roli zewnętrznych pośredników.


Accor, w dobie wszechobecnego kryzysu planuje wprowadzenie poważnych oszczędności. Cięcia kosztów na najbliższy rok mogą sięgać nawet 100 milionów euro. Szczegółowy plan restrukturyzacji nie został jeszcze ujawniony.

Obok redukcji kosztów pojawią się także nowe inwestycje. W nadchodzących 3 latach firma zamierza przeznaczyć 30 milionów euro na rozwój internetowych rezerwacji oraz ograniczenie roli wirtualnych pośredników. Jeszcze dokładnie nie wiadomo w jaki sposób Accor zamierza przeprowadzić ten projekt. Można się spodziewać głośnych kampanii reklamowych i masowego wykorzystywania portali społecznościowych. Nie wiadomo czy to okaże się na tyle skuteczne, by przekonać klientów do dokonywania rezerwacji bezpośrednio na stronach francuskiego koncernu.




Komentarze

(kiedy jest to możliwe, sugerujemy podpisanie się)

(akceptacja regulaminu)



Tagi:




Ta strona używa COOKIES. Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki i akceptujesz regulamin strony. Szczegóły w regulaminie.
OK, zamknij