Ogłoszenia
Ogłoszenia
- Specjalista ds. turystyki - Białystok
- Kierownik biura podróży Wakacje.pl Poznań Franowo
- Specjalista ds.turystyki - Biuro Podróży...
- Travel Designer - Specjalista ds. turystyki...
- SPECJALISTA DS. KOMUNIKACJI I CONTENT MARKETINGU
- Poszukuję do dzierżawy pensjonat
- Specjalista ds. Turystyki
- Kraków- specjalista ds. sprzedaży egzotyki
- Praca w salonie franczyzowym TUI
- SPECJALISTA/-KA DS. TURYSTYKI / CH.Promanada...


Radisson Blu Kraków: druga edycja akcji: Szczęście Dzieci
Radisson Blu Hotel Kraków ogłosił drugą edycję akcji charytatywnej pod hasłem: "Szczęście Dzieci". Polega ona na sprzedaży kolorowych bransoletek - cegiełek, z których dochód zostanie przeznaczony na rzecz domu dziecka im. Jana Brzechwy w Krakowie.
Jak widać turystyka może dać szczęście nie tylko podróżującym, ale również potrzebującym. Radisson Blu Hotel Kraków już po raz drugi uruchamia akcję "Szczęście Dzieci", podczas której w kilku miejscach na jego terenie: w recepcji, barze, restauracji - w cenie 5 złotych będzie można nabyć kolorowe bransoletki - cegiełki. Poprzednia edycja trwała około czterech miesięcy. Wówczas udało się zebrać kwotę, która wystarczyła na zakup artykułów pierwszej pomocy oraz prezentów gwiazdkowych.
Jak mówi Nino D. Rosenlund, Dyrektor Generalny hotelu Radisson Blu w Krakowie - Dla nas każda okazja i każdy pomysł jest dobry by pomóc najmłodszym. Cieszymy się, że nasza akcja przyniosła dobre efekty. Mamy szczerą nadzieję, że również tym teraz goście i partnerzy wesprą nasze działania i razem będziemy mogli pomóc jeszcze bardziej.
Wychowankami Domu Małego Dziecka im. Jana Brzechwy w Krakowie są dzieci do 6 roku życia oraz samotne, małoletnie matki. Obecnie pod opieką placówki znajduje się 30 wychowanków. Do najpilniejszych potrzeb należą środki pielęgnacyjne, higieniczne oraz odżywcze. Równie ważne jest wykonanie remontów, zakup nowych mebli, a także możliwość spędzenia wakacji czy ferii poza domem dziecka.
Akcja zorganizowana przez Radisson Blu Kraków wpisuje się w wielopłaszczyznowy program społecznej odpowiedzialności biznesu, realizowany przez hotel pod hasłem: "Blu Loves Green".
Komentarze
Tagi:
Dział dostawcy/usługodawcy branży:
Powstaje wielka grupa serwisów
TSUE: Włoskie regulacje dot. Airbnb, czy Expedii niezgodne z prawem
SITE Poland podsumowuje 3 edycję programu Young
Państwo może nakładać obowiązki na dostawców usług internetowych z siedzibą w innym kraju
Dział hotele, pensjonaty:
Pierwszy Mövenpick otwarł się w
Nowe pokolenie to wyzwanie dla
Starsze aktualności:
Jak inwestycja w przyczepę kempingową zmienia oblicze
Dziwny konkurs na dyrektorów
Trzysetny franczyzowy salon
Ruszyła budowa centrum symulatorowo-treningowego
Travelplanet chwali się swoją ofertą i
Teneryfa: nie chcemy (tylu)
Oznaczenia pochodzenia geograficznego mają być lepiej
Polacy na pierwszym miejscu wśród
POT uhonorowała Ambasadorów Kongresów
Wsparcie także turystyki w północno-wschodniej
IATA: Jednolita europejska przestrzeń powietrzna to
Turyści zastosowali się do instrukcji touroperatora, ale nie zostali wpuszczeni na
Nowy hotel w sieci Best Western
Powstaną nowe tanie linie lotnicze?
Rozrywka na pokładach Singapore Airlines
Nietypowa lokalizacja kawiarni Starbucks
Polski Bus uruchamia nowe połączenie
System rezerwacyjny dla krynickich hotelarzy
Wizz Air: pasażer przebrany za Mikołaja ma więcej