TUR-INFO.pl | Serwis informacyjny branży turystycznej
ZAJRZYJ DO NAS NA: TUR-INFO.PL na Facebook TUR-INFO.PL na Twitter






Łysogóry pod marką Best Western

Pod koniec tego roku pod marką Best Western zacznie funkcjonować największe w województwie świętokrzyskim centrum konferencyjno-bankietowe - trzygwiazdkowy Hotel Łysogóry w Kielcach. Tym samym sieć obecna będzie już w dwunastu województwach.


Zlokalizowany w centrum Kielc obiekt udostępnia blisko 150 pokoi, w tym 4 apartamenty, 2 restauracje, kawiarnię, 2 parkingi, pasaż handlowy oraz bogatą ofertę usług dodatkowych. Hotelowi goście mogą m.in. skorzystać z wypożyczalni samochodów, kasyna, klubu muzycznego czy gabinetu odnowy biologicznej.

- Po ostatnim rozszerzeniu naszego portfolio o 4 nowe hotele, pod względem liczby posiadanych obiektów awansowaliśmy na drugą pozycję wśród zagranicznych sieci hotelowych obecnych w Polsce - mówi Ghoerghe Marian Cristescu, Regionalny Dyrektor Sprzedaży Best Western na Polskę.
- Jeszcze w tym roku do Best Western przystąpią co najmniej 2 hotele, dzięki czemu nasza pozycja na polskim rynku znacząco się wzmocni - dodaje Cristescu.

Głównym atutem Hotelu Łysogóry jest nowoczesne centrum konferencyjne dysponujące 4 klimatyzowanymi salami o łącznej powierzchni 1100 m2, które po połączeniu, wraz z foyer mogą pomieścić nawet do 1000 osób. Doświadczenie zespołu pracującego w Hotelu Łysogóry zostało już wielokrotnie docenione przez organizatorów dużych, ogólnopolskich konferencji, takich jak np. I Forum Polski Wschodniej "Eastern Poland Business Forum" czy ogólnopolska prezentacja dla dziennikarzy Fiata 500.

Jednym ze znaków charakterystycznych budynku jest stylizowana elewacja z przeszklonym zadaszeniem podjazdu oraz zewnętrzne, panoramiczne windy. Powstały one podczas procesu gruntownej modernizacji oraz rozbudowy, któremu obiekt został poddany w ostatnich latach.

Koszt ostatniego etapu renowacji wyniósł ok. 10 mln zł. Część środków pochodziła z dofinansowania Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Świętokrzyskiego, na które hotel zawarł umowę pod koniec 2010 roku.

- Realizacja projektu zakończyła się we wrześniu. Obecnie jesteśmy na etapie jego rozliczania i kontroli przeprowadzanej przez Urząd Marszałkowski - mówi Piotr Dwurnik, dyrektor Przedsiębiorstwa Turystycznego Łysogóry. W ramach prac modernizacyjnych wymienione zostały m.in. instalacje oraz wyposażenie w ponad 60 pokojach. Ponadto w hotelu wydzielono strefy pożarowe, zainstalowano systemy parkingowe i monitoring, a także zamontowano nową klimatyzację.

- W ostatnich latach w województwie świętokrzyskim powstało wiele nowych obiektów, zarówno tych w standardzie podstawowym, jak i pięciogwiazdkowym. Myślę, że zainwestowane w modernizację środki, rozpoznawalność marki Best Western oraz dostęp do nowych kanałów sprzedaży, takich jak wspólny, międzynarodowy system rezerwacyjny, stanowić będą o naszej przewadze nad konkurencją w regionie - podsumowuje Piotr Dwurnik.




Komentarze

(kiedy jest to możliwe, sugerujemy podpisanie się)

(akceptacja regulaminu)


Tagi:
Best Western hotel marka sieć centrum konferencyjno - bankietowe hotel Łysogóry Kielce województwo świętokrzyskie obiekt atrakcje dla gości hotelowych odnowa biologiczna spa Ghoerghe Marian Cristescu nowoczesność Eastern Poland Business Forum renowacja Piotr Dwurnik system rezerwacyjny marketing kanał sprzedaży




Ta strona przetwarza dane osobowe oraz używa COOKIES. Szczegóły przetwarzania danych osobowych są opisane w polityce prywatności. Korzystając z tej strony wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki i akceptujesz regulamin strony. Wszelkie szczegóły w regulaminie, polityce prywatności oraz polityce cookies.
  Akceptuję