Pomorze Zachodnie zmienia wizerunek
Pomorze Zachodnie przygotowało nowe logo, które ma lepiej promować region pod względem turystycznym oraz biznesowym.
Na opracowanie systemu identyfikacji wizualnej województwa ogłoszono przetarg. Wygrała go szczecińska firma Dom Marki Max von Jastrov, która przedstawiła najtańszą ofertę. Za nowe logo i nowy system identyfikacji wizualnej Urząd Marszałkowski zapłacił 239 tys. zł brutto.
"To logo jest mocnym liftingiem poprzedniego. Jest bardziej biznesowe, tamto było bardziej turystyczne" - uzasadniał Artur Gnat z Domu Marki. "Zmiana logo może zaowocować większą liczbą miejsc pracy i poprawą jakości życia" - dodał.
W nowym logo zachowano takie same barwy jakie miał poprzedni znak. Na nowym widać kwadraciki ułożone w kształt ptaka. Zmieniono także nazwę z "zachodniopomorskie" na "Pomorze Zachodnie".
Teraz region rusza w Polskę z promocją województwa. W pierwszych trzech tygodniach czerwca odbywać się będzie kampania telewizyjna w TVP1, TVP2, Polsacie i TVN. W filmie słyszymy hasło promujące: "Pomorze Zachodnie - tam gdzie zaczyna się przygoda". Wyemitowane zostaną spoty zachęcające do wypoczynku na Pomorzu Zachodnim. Kampania skierowana jest do ludzi aktywnych, którzy planują wakacje na ostatnią chwilę. Reklama w telewizji pochłonie 1 mln zł.
Kolejna telewizyjna kampania ma się odbyć jesienią. Nowe logo województwa ma być także obecne na Facebooku czy Twitterze. Region będzie się promować także w radiu i prasie.
Komentarze
Tagi:
Dział biura turystyczne:
Dział centra informacji i promocji:
Rozpoczyna się kolejna edycja Turystycznych Mistrzostw
Dziwny konkurs na dyrektorów
Polacy na pierwszym miejscu wśród
Wsparcie także turystyki w północno-wschodniej
Starsze aktualności:
Wzrost płacy minimalnej uderzy w hotelarstwo i
Programy wsparcia dla
Pasażerowie opóźnionego samolotu sami wykupili nocleg. Przewoźnik powinien to
Ecco Travel wraca z chińską
Prawie 75 mln wyjazdów turystycznych
Czy konsolidator usług hotelowych może rozliczać się wg procedury VAT
Wyspy Wolin i Uznam lepiej połączone z resztą
Kraków wprowadza ograniczenia sprzedaży
1/5 Polaków nie ubezpiecza się przy
POT podpisała deklarację w sprawie promocji
Samoloty wylądują nawet w gęstej mgle
Mały hotelik przeciwko TripAdvisor
ULC wprowadza środki ostrożności
Wczasy na luksusowym liniowcu?
Słabszy luty w podkrakowskich Balicach
Meksyk: największe zamówienie w historii lotnictwa
Znamy polskich finalistów Accor Professional Challenge
Nowa firma na rynku hotelarskim
Jak MSZ pomagał poszkodowanym w zamachu?
Triumf Małopolski na Tour Salonie w Poznaniu
Start nowej platformy turystycznej
Neckermann w pociągu Intercity
Rozstrzygnięto konkurs na wnętrze Muzeum Polskiej Wódki
Nadchodzi sezon katastrof kolejowych?
Znamy najlepsze linie lotnicze 2012
nowa inicjatywa - dodatkowe przychody