Ogłoszenia
Ogłoszenia
- Specialista ds. sprzedaży
- Rezydent biura podróży 2024 (Chalkidiki)
- Pilotaż 27-30.05.2024 do Warszawy
- Junior Reservation Manager
- Pilot na wycieczkę do Wiednia 3 - 4 maja
- Pracownik biura podróży od kwiecien - maj 2024...
- Junior Reservation Manager
- Instruktor kitesurfingu/windsurfingu
- Specjalista ds Turystyki Itaka
- Praca na Zielonych Szkołach CHRIS
Zagraniczni turyści docenili polskie toalety
Wysoko lub bardzo wysoko - tak standard polskich toalet publicznych oceniła ponad połowa (57%) zagranicznych turystów biorących udział w badaniu opinii - przeprowadzonym w ramach kampanii Toaleta 2012.pl. To podsumowujące badanie, które wieńczy wysiłek włożony w podniesienie standardu polskich toalet w ramach czteroletniego programu edukacyjnego organizowanego przez firmę CWS-boco Polska.
W czerwcu wśród zagranicznych turystów goszczących w Polsce z okazji odbywających się piłkarskich rozgrywek, przeprowadzone zostało badanie opinii na temat standardu toalet w Polsce. W badaniu udział wzięli zagraniczni kibice, którzy oceniali takie aspekty jak: czystość, oznakowanie oraz dostępność toalet. Pierwszej z kategorii - czystość - aż 60% respondentów przyznało wysokie lub bardzo wysokie oceny. 58% ankietowanych tak samo wypowiedziało się na temat oznakowania, a 54% - dostępności. Pozostali pytani w większości uznali stan przygotowania toalet za akceptowalny - noty przeciętne wahały się od 33 do 40%. Co więcej, aż 85% respondentów wskazała na brak problemów ze znalezieniem toalety. Dla trzech czwartych pytanych stan toalet spełniał oczekiwania, a prawie jedna czwarta (24%) osób stwierdziła, że standard toalet był lepszy niż się spodziewali. Wysoki poziom przygotowania toalet wpłynął również pozytywnie na ogólną ocenę postrzegania Polski u co trzeciego (34%) ankietowanego. Warto dodać, że dla 66 % z pytanych nie była to pierwsza wizyta w kraju.
- Przez cztery lata organizatorzy kampanii Toaleta 2012.pl dążyli do uświadomienia, jak ważny jest odpowiedni stan toalet publicznych oraz jego wpływ na opinię turystów odnośnie naszego kraju w kontekście europejskich rozgrywek w piłce nożnej. Bardzo pozytywna ocena toalet publicznych przyznana przez zagranicznych kibiców to nasz wspólny sukces i najlepsze potwierdzenie skuteczności, z jaką zrealizowano kluczowe cele akcji - podsumował Arkadiusz Choczaj, CWS-boco Polska, organizator kampanii Toaleta 2012.pl.
Komentarze
Tagi:
Dział biura turystyczne:
TUI stawia na sztuczną
Można składać oferty w Programie wsparcia
Dział przewodnicy i piloci:
Można składać oferty w Programie wsparcia
Piotr Borys odpowiedzialny za turystykę w
Które polskie, zimowe kierunki najpopularniejsze w
Kolejna kadencja prezesa przewoźnika
II Forum LOT w Kołobrzegu: Razem lokalnie - więcej regionalnie
Popularna destynacja w rękach wojska
Na rok przed Euro 2012 kampania multimedialna POT
Biuro OIS - kurs żeglarski, uwaga: oszustwa i przemilczenia!!!
Poznańskie hotele i restauracje obniżą ceny o połowę
Kolej notuje wzrost zainteresowania pasażerów
Pasażerów wozili piloci z fałszywymi licencjami?
Pomorskie: szkolenia turystyczne dla rolników