Ogłoszenia
Ogłoszenia
- Pilot - Szlak Piastowski 05-07.06.2024
- Kraków- specjalista d/s turystyki 1/2 etatu
- Specjalista ds. Turystyki - Warszawa
- Specjalista ds. Turystyki - Krasnystaw
- wychowawca-lektor języka angielskiego
- SPECJALISTA DS.TURYSTYKI
- PRODUCT MANAGER
- Specjalista ds. turystyki wyjazdowej z...
- Specjalista ds. Turystyki Jaworzno
- Specjalista ds. turystki Siemianowice Śląskie
Cykl Eye on Poland w CNN zakończony. Teraz 11 tygodni spotów.
W niedzielę, 12 października zakończył się tygodniowy cykl "Eye on Poland", który był emitowany w CNN International. Polskę, reklamującą się jako kraj atrakcyjny turystycznie i inwestycyjnie emisja ta kosztowała 600 tys. USD.
Ministerstwo Spraw Zagranicznych, Polska Organizacja Turystyczna, Polska Agencja Informacji i Inwestycji Zagranicznych oraz LOT zapłacili 600 tys. USD za 635 emisji reklam promujących Polskę w CNN. Nina Kowalewska- Motlik, przedstawicielka CNN International w Polsce wyjaśniła, że spoty nadawane są w telewizji przez 12 tygodni. Cała kampania zakończy się w grudniu. Koszt produkcji reklamówek pokryła telewizja CNN. Polska promowana jest też na stronie internetowej CNN.
W CNN International reklamują się też: Warszawa, Gdańsk i Łódź. Każde z miast zapłaciło za swój spot około 300 tys USD. Kowalewska-Motlik zaznacza, że były to bardzo preferencyjne ceny. W lutym przyszłego roku swoją kampanię w stacji ma mieć również Kraków.
Przez cały tydzień widzowie CNN International oglądali reportaże na temat Polski, które przygotowali dziennikarze stacji. Dodatkowo relacje na żywo z Polski nadawała popularna dziennikarka Fionnuala Sweeney. Jednak zdarzało się, że jej wystąpienia nie doszły do skutku z powodu kryzysu ekonomicznego na światowych giełdach. W środę, 8 października zamiast relacji Sweeney o polityce zagranicznej Polski, sytuację na rynkach giełdowych na świecie komentował Robin Oakley, dziennikarz CNN, który specjalizuje się w sprawach europejskich. Z powodu spadków na giełdach nie przekazano też całej piątkowej relacji spod kolumny Zygmunta w Warszawie.
Według Syreety Clarke, PR managera CNN International, pomimo takich niespodziewanych wydarzeń cykl "Eye on Poland" można uznać za udany. Przyznała - Takie nieoczekiwane zdarzenia, choć powodują, że relacje na żywo mogą się nie odbyć, sprawiają, że program staje się jeszcze bardziej wiarygodny i dynamiczny.
Po emisji cyklu pojawiły się krytyczne uwagi, że zabrakło w nim tzw. kultury wysokiej. Clarke wyjaśniła, że chodziło o pokazanie jak najszerszej perspektywy na Polskę, w tym też spojrzenia na polską rozrywkę. W reportażach poświęconych kulturze zostały wyemitowane spoty o piosenkarce Natalii Kukulskiej oraz historia 5-letniego perkusisty.
Profesor Wiesław Godzic, medioznawca przyznał, że cykl wyemitowany przez CNN powinien dać Polakom do myślenia. Zaznaczył - Cieszmy się z tego, że Amerykanie przyznali, iż jesteśmy częścią demokratycznego, rozwiniętego, wysoko cywilizowanego świata. Ale wszystko to było ujęte powierzchownie, nie głęboko. Dodał - Dobrze, że CNN poświęcił nam uwagę, bo jeszcze niedawno National Geographic pokazywał jako podstawową informację z Polski wóz drabiniasty. Profesor uważa, że teraz powinny odbyć się w Polsce debaty o tym, jak Polacy siebie widzą i jak inni widzą ich.
Komentarze
Tagi:
Komentarze:
Promocja Polski na CNN
[2008-10-15 13:25 62.87.137.*]
Panie profesorze, "debaty o tym, jak Polacy siebie widzą i jak inni widzą ich" (czyli nas) miały juz miejsce i nieustająco trwają w programie Moniki Richardson, Europa da się lubić. Od człowieka tej klasy oczekiwałbym jednak opinii nieco wyższych lotów. Pozdrawiam. Polak odpowiedz »
Promocja Polski na CNN
[2008-10-15 13:29 62.87.137.*]
Gdzie ta reklama na CNN.com chyba drobnym druczkiem, bo nic nie widać? :( odpowiedz »
Promocja Polski na CNN
[2008-10-15 16:09 212.76.37.*]
Po krajach dalekiej Azji, egzotycznych wyspach wszelkiego rodzaju, sułtanatach i emiratach arabskich
podupadający CNN postanowił trochę zarobić na peryferyjnych krajach europejskich. W "starej Europie" nikt przecież nie dałby się nabrać na rzekomy "prestiż i światową priomocję".
A naszym zakompleksionym decydentom wydaje się, że jedną akcją nadrobią wieloletnie nieróbstwo. odpowiedz »
Dział gastronomia:
Lepsza kondycja branży
Program inwestycji dla branży turystyka, horeca i
Oznaczenia pochodzenia geograficznego mają być lepiej
Dział centra informacji i promocji:
Rozpoczyna się kolejna edycja Turystycznych Mistrzostw
Dziwny konkurs na dyrektorów
Polacy na pierwszym miejscu wśród
Dział przewodnicy i piloci:
Oznaczenia pochodzenia geograficznego mają być lepiej
Można składać oferty w Programie wsparcia
Piotr Borys odpowiedzialny za turystykę w
Które polskie, zimowe kierunki najpopularniejsze w
Dział biura turystyczne:
Starsze aktualności:
ERIF BIG straszy klientów biur
Join Up! Polska uruchamia sprzedaż samych
Wzrost płacy minimalnej uderzy w hotelarstwo i
Programy wsparcia dla
Pasażerowie opóźnionego samolotu sami wykupili nocleg. Przewoźnik powinien to
Ecco Travel wraca z chińską
Prawie 75 mln wyjazdów turystycznych
Czy konsolidator usług hotelowych może rozliczać się wg procedury VAT
Wyspy Wolin i Uznam lepiej połączone z resztą
LOT stracił na umowach paliwowych nawet 400 mln zł
Ławica: coraz więcej pasażerów
20,6 mln turystów przyjedzie do Polski w 2012
Podróże Polaków w czerwcu 2005
Gmina Rewal chce, aby turystów nie niepokoiły kury i koguty
Litwa: od 1 stycznia 2007 roku zakaz palenia w restauracjach
Zbliża się Tymbark Drinks Festival w Krynicy-Zdroju!
Odysy 2005 dla: BT Skarpa, BT Obieżyświat, CK Witek i wyróżnienie dla hotelu Matejko!
Pasażerowie Ryanair całą noc czekali na wylot
Konkurs na plakat promujący wypoczynek nad Bałtykiem?
Miś - już historyczna atrakcja Zakopanego
Koniec strajku na lotnisku w Kopenhadzie
Powstanie kompleks hotelowy przy Kryspinowie
W rozwiązaniu problemów z bagażem na Heathrow pomogą Włosi
Nowa wyszukiwarka połączeń autokarowych