Ogłoszenia
Ogłoszenia
- Kierownik sprzedaży B2B B2C
- specjalista ds. turystyki
- Recepjonista/recepcjonistka - ośrodek...
- Tajlandia - bez doświadczenia!
- POSZUKIWANY PILOT - GRECJA
- Pilotaż Saksonia/ 6-7.06
- Pilot do Budapesztu 28.05-01.06
- Kierownik Coral Travel Suwałki
- Specjalista ds Turystyki
- poszukiwany pilot - Polska Północna 26-30.05


Polska Grupa Uzdrowisk promuje Dolny Śląsk
W sierpniu bieżącego roku rozpoczął się cykl kampanii promujących walory Dolnego Śląska, których organizatorem jest Dolnośląska Organizacja Turystyczna. W akcję zaangażowała się Polska Grupa Uzdrowisk.
Kolejna edycja kampanii rozpoczęła się 5 listopada i potrwa aż do 1 stycznia 2013 roku. Tym razem partnerami tego wydarzenia będą nie tylko ośrodki Polskiej Grupy Uzdrowisk, ale również hotele należące do spółki Interferie - hotele Malachit oraz Bornit.
- W poprzedniej edycji tej kampanii oferta Polskiej Grupy Uzdrowisk cieszyła się dużym zainteresowaniem. Punkty informacyjne odwiedziło wiele osób, zarówno mieszkańców regionu Dolnego Śląska, jak i turystów, będących przejazdem we Wrocławiu. Wierzę, że najbliższe miesiące pokażą tego efekty, czyli dalszy, dynamiczny wzrost liczby gości w naszych ośrodkach - zarówno w ramach lecznictwa, jak i turystyki uzdrowiskowej. Jednakże największe zainteresowanie wzbudza oferta medical SPA, dostępna we wszystkich naszych uzdrowiskach oraz hotelach. Pod tym względem, staliśmy się poważną konkurencją dla największych ośodków SPA nie tylko w Polsce, ale także w Europie, dzięki temu, że poza standardowymi zabiegami, oferujemy także infrastrukturę leczniczą i rehabilitacyjną, co razem daje znaczącą wartość dodaną do ofert - oznajmił Marcin Chmielewski, Prezes Zarządu, KGHM Towarzystwa Funduszy Inwestycyjnych S.A., właściciela Polskiej Grupy Uzdrowisk oraz spółki Interferie i hotelu Interferie Medical SPA w Świnoujściu.
Podczas kampanii hotele i uzdrowiska będą mieć okazję do zaprezentowania swoich materiałów promocyjnych oraz aktualnych ofert. Miejscem drugiej kampanii będzie Dworzec Główny PKP we Wrocławiu.
Pierwszy etap akcji (od 5 listopada do 30 listopada) obejmie prezentację oferty świąteczno - sylwestrowej. Drugi etap (od 3 grudnia do 1 stycznia 2013) to promocja oferty skierowanej głównie do kobiet: "Wiosenne porządki - przygotuj się w Medical SPA na wiosnę".
Komentarze
Tagi:
Dział centra informacji i promocji:
Poznań promował się w
Dział hotele, pensjonaty:
Podsumowanie majówki 2025 w
Qubus Hotel poszukuje nowych
Poznań promował się w
Mniej miast, więcej tlenu -wzrost zainteresowania wypoczynkiem na łonie
Starsze aktualności:
Rusza XXI edycja Konkursu na Najlepszy Produkt
Skytrax wybrał najlepsze linie lotnicze na
Najlepszy kemping w Polsce jest na Dolnym
Drugi nabór w ramach programu finansowanego z
Itaka wzmacnia ofertę lotów w
GUS publikuje dane o liczbie udzielonych
Komisja Europejska zatwierdziła pomoc dla przewoźnika
Promocja na zlecenie - czy tak to powinno
Linie lotnicze Swiss z nowym dyrektorem
Sabre wspiera się AI od
Dokąd polecą Polacy samodzielne na
OLT Express: jeszcze więcej połączeń. Dokąd?
Airberlin redukuje liczbę samolotów
Kiedy Boeing przedstawi propozycje odszkodowań?
Sfinks otworzył kolejnego WOOKa w Poznaniu
Biura: Która destynacja najtańsza?
Bezpłatne konto Hotelarz na HolidayCheck.pl
PKP Intercity kolejny rok na minusie?
Ergo Arena wybrała operatora gastronomicznego
Uwaga - możliwe utrudnienia na lotnisku w Brukseli
Rusza projekt "Welcome to Gdańsk"
HotelsPro - darmowy system rezerwacji hotelowych
Czeskie Karkonosze - sezon narciarski trwa
Odlotowa Galeria w Katowickim Porcie Lotniczym