Ogłoszenia
Ogłoszenia
- Specjalista ds. turystyki, Albatros Travel...
- Sprzedam agencję turystyczną w Kielcach
- KIEROWNIK DZIAŁU CALL CENTER
- ZAKOPANE Specjalista ds. Obsługi Klienta
- Specjalista ds. Turystyki
- Organizator imprez / Specjalista d.s. turystyki...
- Praca na Wyspach Kanaryjskich
- Specjalista ds. turystyki
- SZUKAM PILOTA WŁOCHY
- Aparthotel, pensjonat w Korbielowie do wynajecia
Pasażerowie Ryanair całą noc czekali na wylot
Niemal stu pasażerów linii Ryanair od nocy z piątku na sobotę koczowało w porcie lotniczym w Pyrzowicach. Trafili do Katowic z Balic gdzie warunki pogodowe nie pozwoliły na wylot do Dublina. Z Pyrzowic mieli wystartować o 1.30 w sobotę do Londynu i Dublina jednak pasażerom przyszło długo na to czekać - podało radio RMF FM.
Skandaliczna w tej sytuacji okazała się postawa Ryanair, który pozostawił swoich pasażerów na łaskę losu. Władze lotniska zaproponowały, że podadzą niewyspanym i głodnym pasażerom posiłki jednak operator nie wyraził zgody.
Co więcej samolot z Pyrzowic nie wystartował nie z powodu braku widoczności, ale jak dowiedziała się reporterka RMF FM z powodu zarysowania drzwi. Drzwi zarysowano wózkiem bagażowym. Pilot zażądał przeglądu technicznego, a pasażerowie zmuszeni zostali do wielogodzinnego oczekiwania na lot.
Komentarze
Tagi:
Komentarze:
Ryanair nie dba o klientów
[2006-12-04 17:13 83.15.101.*]
to tylko kolejne potwierdzenie, że Ryan jest VERY budget airline... odpowiedz »
Ryanair nie dba o klientów
[2006-12-05 00:43 149.156.124.*]
Osobiście przeżyłam ten koszmar, brak słów jak nas potraktowano, wśród pasarzerów było sporo małych dzieci, które musiały spać albo na walizkach albo na podłodze, nawet bez koca. Brak wyjaśnień, informacji, reakcji z ich strony, nikt nic nie wie nikt nic nie mówi, każdy miał nas w d.... A 13-stu godzin siedzenia bezradnie, bez informacji naprawde może człowieka wkurzyć, tymbardziej że dla większości pasazerów był to tylko weekend na odwiedziny znajomych. Nigdy więcej nie wybiorę tej linii bo naprawde nie warto skazywać się na takie przejścia....
Aga Kraków odpowiedz »Ryanair nie dba o klientów
[2007-12-16 19:51 89.240.79.*]
Witam, Czy mogę się starać o odszkodowanie lub zwrot jakichkolwiek pieniążków za opóźnienie samolotu 13 godzin.
Proszę o informacje jeśli ktoś wie.
Chcę nadmienić, że wykupiłem dodatkowe ugorz Czaplickibezpieczenie do biletu.
Pozdrawiam. Grzegorz odpowiedz »
Dział biura turystyczne:
Coraz większy ruch na greckich granicach
Itaka nagrodziła
Włochy straciły pierwsze
Dział dla turystów:
Coraz większy ruch na greckich granicach
ECTAA krytykuje Pakiet
Starsze aktualności:
Niezły wynik lotniska w
Boeingi 737 MAX 9 uziemione w
Chorwacja z delikatnym wzrostem przyjazdów z
Kontrole na granicy ze Słowacją
Bułgaria i Rumunia wejdą do strefy
Ceny wycieczek na sierpień
Rekordowy rok dla PKP
Linie SkyEurope uruchomiły połączenie Kraków Balice - Wenecja Treviso
Wybuchy w Antalyii - 6 osób rannych!
Raport: Rynek Biur Podróży 2004
Ciało turystki znalezione przy Siklawie
Jakie dokumenty trzeba zabrać na wakacje?
protes przeciwko zabijaniu psów w Chinach
20,6 mln turystów przyjedzie do Polski w 2012
Podróże Polaków w czerwcu 2005
Gmina Rewal chce, aby turystów nie niepokoiły kury i koguty
Litwa: od 1 stycznia 2007 roku zakaz palenia w restauracjach
Zbliża się Tymbark Drinks Festival w Krynicy-Zdroju!
Ceny hoteli w wakacje - Nowy Jork najdroższy, Bangkok najtańszy
Polski Hydraulik pojechał do Paryża
Konkurs na plakat promujący wypoczynek nad Bałtykiem?
Miś - już historyczna atrakcja Zakopanego
Koniec strajku na lotnisku w Kopenhadzie
Powstanie kompleks hotelowy przy Kryspinowie
W rozwiązaniu problemów z bagażem na Heathrow pomogą Włosi
Turez oferuje tanie hotele dla kibiców Euro 2008