TUR-INFO.pl | Serwis informacyjny branży turystycznej
ZAJRZYJ DO NAS NA: TUR-INFO.PL na Facebook TUR-INFO.PL na Twitter






Travelport rozszerza współpracę

Firmy Travelport i BCD Travel poinformowały o zawarciu długoterminowej umowy globalnej.


Travelport to dostawca systemów i technologii dystrybucji i obsługi płatności oraz innych rozwiązań dla wartej 7 bilionów USD światowej branży turystycznej. BCD Travel zajmuje się natomiast organizowaniem podróży służbowych.

Nowa umowa rozszerza wieloletnią współpracę między firmami Travelport i BCD Travel. W ramach kontraktu biura podróży BCD Travel zostaną wyposażone w Travelport Smartpoint, dynamiczną, interaktywną aplikację, która pozwala zwiększyć produktywność i jakość obsługi klienta. Umowa zapewnia też firmie BCD Travel dostęp do wiodącego w branży rozwiązania Rich Content and Branding firmy Travelport.

Dzięki oferowanej przez Travelport technologii Rich Content and Branding linie lotnicze mogą efektywniej kontrolować prezentację swoich ofert na ekranach w biurach podróży, upodabniając te ekrany wizualnie do ofert na swoich własnych stronach internetowych. Rozwiązanie zostało wprowadzone na rynek na początku roku i spotkało się z poparciem i zainteresowaniem przewoźników. Kontrakt na korzystanie z tej technologii podpisało już ponad 60 linii lotniczych, w tym tacy czołowi przewoźnicy jak Delta, Avianca, Air India, Sun Country Airlines, Peruvian Airlines, Ryanair, British Airways, Iberia, easyJet, SilkAir, Singapore Airlines, Air China i United Airlines.

Umowa stanowi ważny kamień milowy w ponad 25-letniej relacji biznesowej między firmami Travelport i BCD Travel. Na mocy porozumienia BCD Travel uzyska dostęp do innowacyjnej technologii i wszechstronnych informacji dostarczanych przez Travelport, a oba przedsiębiorstwa będą mogły oferować rozszerzone usługi i wsparcie nowym i dotychczasowym klientom z całego świata.

"Travelport jest niezawodnym partnerem biznesowym firmy BCD Travel od ponad 25 lat. Bardzo się cieszymy, że nasze biura podróży będą mogły używać innowacyjnej technologii Travelport i udostępniać jeszcze więcej korzyści naszym wspólnym klientom biznesowym." - powiedziała Rose Stratford, wiceprezes firmy BCD Travel ds. relacji z dostawcami globalnymi i zaopatrzenia strategicznego.

"Jesteśmy dumni z tego, że tak ważny, wieloletni partner jak BCD Travel docenia wartość platformy obsługi biur podróży Travelport, w tym naszą znakomitą technologię dla stanowisk sprzedaży i niezrównane informacje o połączeniach lotniczych i hotelach. Technologia Travelport Smartpoint i rozwiązanie Rich Content and Branding przyniosą firmie BCD Travel wiele korzyści dzięki zwiększeniu wydajności i optymalizacji obsługi klienta. Chcemy wspierać firmę BCD Travel w osiąganiu jej celów strategicznych, dlatego udostępniamy jej pracownikom nasze innowacyjne technologie i usługi, które ułatwiają rezerwowanie podróży i pozwalają w większym stopniu koncentrować się na klientach oraz zwiększać zyski." - powiedziała Sandra McLeod, wiceprezes grupy Travelport ds. klientów globalnych i korporacyjnej sprzedaży dla przedsiębiorstw.




Komentarze

(kiedy jest to możliwe, sugerujemy podpisanie się)

(akceptacja regulaminu)


Tagi:
umowa travelport BCD Travel firma umowa możliwości wspólpraca




Ta strona przetwarza dane osobowe oraz używa COOKIES. Szczegóły przetwarzania danych osobowych są opisane w polityce prywatności. Korzystając z tej strony wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki i akceptujesz regulamin strony. Wszelkie szczegóły w regulaminie, polityce prywatności oraz polityce cookies.
  Akceptuję