Ogłoszenia
Ogłoszenia
- Specjalista ds. turystyki - biuro w Poznaniu
- Specjalista ds. turystyki Wakacje.pl Zabrze
- specjalista ds. obsługi klienta
- Specjalista d/s turystyki biuro franchisingowe...
- Szkolenie "Dostępność usług...
- Biuro podróży zatrudni Specjalistkę do spraw...
- Pilot wycieczek na Zakynthos
- pilot/tłumacz j. francuskiego
- Poszukuję pilotów na wyjazdy krajowe/zagraniczne
- Specjalista ds Turystyki Jaworzno
Travelport rozszerza współpracę
Firmy Travelport i BCD Travel poinformowały o zawarciu długoterminowej umowy globalnej.
Travelport to dostawca systemów i technologii dystrybucji i obsługi płatności oraz innych rozwiązań dla wartej 7 bilionów USD światowej branży turystycznej. BCD Travel zajmuje się natomiast organizowaniem podróży służbowych.
Nowa umowa rozszerza wieloletnią współpracę między firmami Travelport i BCD Travel. W ramach kontraktu biura podróży BCD Travel zostaną wyposażone w Travelport Smartpoint, dynamiczną, interaktywną aplikację, która pozwala zwiększyć produktywność i jakość obsługi klienta. Umowa zapewnia też firmie BCD Travel dostęp do wiodącego w branży rozwiązania Rich Content and Branding firmy Travelport.
Dzięki oferowanej przez Travelport technologii Rich Content and Branding linie lotnicze mogą efektywniej kontrolować prezentację swoich ofert na ekranach w biurach podróży, upodabniając te ekrany wizualnie do ofert na swoich własnych stronach internetowych. Rozwiązanie zostało wprowadzone na rynek na początku roku i spotkało się z poparciem i zainteresowaniem przewoźników. Kontrakt na korzystanie z tej technologii podpisało już ponad 60 linii lotniczych, w tym tacy czołowi przewoźnicy jak Delta, Avianca, Air India, Sun Country Airlines, Peruvian Airlines, Ryanair, British Airways, Iberia, easyJet, SilkAir, Singapore Airlines, Air China i United Airlines.
Umowa stanowi ważny kamień milowy w ponad 25-letniej relacji biznesowej między firmami Travelport i BCD Travel. Na mocy porozumienia BCD Travel uzyska dostęp do innowacyjnej technologii i wszechstronnych informacji dostarczanych przez Travelport, a oba przedsiębiorstwa będą mogły oferować rozszerzone usługi i wsparcie nowym i dotychczasowym klientom z całego świata.
"Travelport jest niezawodnym partnerem biznesowym firmy BCD Travel od ponad 25 lat. Bardzo się cieszymy, że nasze biura podróży będą mogły używać innowacyjnej technologii Travelport i udostępniać jeszcze więcej korzyści naszym wspólnym klientom biznesowym." - powiedziała Rose Stratford, wiceprezes firmy BCD Travel ds. relacji z dostawcami globalnymi i zaopatrzenia strategicznego.
"Jesteśmy dumni z tego, że tak ważny, wieloletni partner jak BCD Travel docenia wartość platformy obsługi biur podróży Travelport, w tym naszą znakomitą technologię dla stanowisk sprzedaży i niezrównane informacje o połączeniach lotniczych i hotelach. Technologia Travelport Smartpoint i rozwiązanie Rich Content and Branding przyniosą firmie BCD Travel wiele korzyści dzięki zwiększeniu wydajności i optymalizacji obsługi klienta. Chcemy wspierać firmę BCD Travel w osiąganiu jej celów strategicznych, dlatego udostępniamy jej pracownikom nasze innowacyjne technologie i usługi, które ułatwiają rezerwowanie podróży i pozwalają w większym stopniu koncentrować się na klientach oraz zwiększać zyski." - powiedziała Sandra McLeod, wiceprezes grupy Travelport ds. klientów globalnych i korporacyjnej sprzedaży dla przedsiębiorstw.
Komentarze
Tagi:
Dział biura turystyczne:
Teneryfa: nie chcemy (tylu)
POT uhonorowała Ambasadorów Kongresów
Oznaczenia pochodzenia geograficznego mają być lepiej
Starsze aktualności:
Plażowanie nad Bałtykiem, a polskie
Dwie gwiazdki Michelin w
Nowe osoby w Polskich Hotelach
Itaka wdraża nową stronę i
Linie KLM będą walczyć z
Czesi chętniej przyjeżdżają do
Przewoźnicy: przepisy dotyczące slotów na lotniskach muszą być
Turystyka rośnie, ale nie
Nabór do konkursu na Najlepszy Produkt
Podsumowanie MEETINGS WEEK Poland
Autokary są sprawne, problemem są pijani kierowcy
Piloci Lufthansy zapowiadają strajk
Telefon Bezpieczeństwa: pomoc dla turystów zagranicznych
Emirates wprowadzają nową promocję
Lotnisko Chopina zapłaci odszkodowanie
Masakra cenowa za masakrę ludzi.
Belgijscy kontrolerzy lotów strajkują
Alitalia finalizuje inwestycję?
Mniej rosyjskich turystów w Polsce
Burger King wprowadza nową aplikację
Dariusz Wilk w szeregach Sun & Snow