Ogłoszenia
Ogłoszenia
- Młodszy Specjalista ds. obsługi klienta
- Doradca klienta Biuro Podróży Itaka Kraków M1
- RAINBOW Doradca Klienta
- NEKERA - Flight Specialist
- NEKERA - Product Manager (Warszawa)
- pilot Wiedeń : 31.05-01.06.2024
- Poszukiwany pilot 05.06-07.06
- Przewodnik Kulinarny w Warszawie
- Specjalista ds. Turystyki Jaworzno
- Specjalista ds turystyki
Da Grasso w nowej internetowej odsłonie
Da Grasso, sieć pizzerii uruchomiła nową odsłonę swojej strony internetowej. Zarówno oprawa graficzna, jak i system zostały stworzone od podstaw z dużym naciskiem na łatwość obsługi i funkcjonalność.
Nowa witryna wystartowała z początkiem czerwca. To efekt trwającej od kilku miesięcy współpracy Da Grasso ze specjalizującą się w internetowych rozwiązaniach dla gastronomii firmą Tastysoft.
Głównym atutem dagrasso.pl jest przejrzystość i intuicyjność obsługi. Klienci mogą błyskawiczne odnaleźć najbliższy lokal, wybrać ulubioną potrawę i złożyć zamówienie. Uproszczono również nawigację na stronie rezygnując z wielopoziomowego menu na rzecz przyjaznych użytkownikowi ekranów przewijanych. Znacznie ułatwia to korzystanie ze strony na urządzeniach z ekranem dotykowym.
Ważnym udogodnieniem jest też wyszukiwarka ulubionych dodatków, podpowiadająca potrawy z szerokiej oferty Da Grasso na podstawie wskazanych przez Klienta, najbardziej lubianych składników. Wystarczy, że internauta zaznaczy, że ma ochotę np. na ananasy, a system wskaże mu wszystkie potrawy z menu mające ten owoc w swoim składzie. Analogicznie zdefiniować można składniki, których nie lubimy, a serwis wyeliminuje je z naszego menu.
Przy tworzeniu strony internetowej dla Da Grasso wykorzystaliśmy naszą wiedzę z zakresu projektowania interfejsów użytkownika oraz znajomość rynku gastronomicznego i zachowania Klientów na stronach restauracji. Zależało nam, aby strona była prosta i użyteczna, co w dłuższej perspektywie przekłada się na większą liczbę użytkowników i zamówień. Wyzwaniem była ilość informacji, jakimi musi zarządzać Da Grasso. Ponad 200 lokali to wiele promocji i aktualności, a przede wszystkim rozbudowane menu, które trzeba utrzymywać, szybko i sprawnie dostosowując do rynku. Wdrożyliśmy bardzo elastyczny system z autorskim rozwiązaniem CMS, który pozwoli na dalszy rozwój sieci. Pracujemy już nad kolejnymi etapami, które usprawnią funkcjonowanie całej sieci franczyzowej i uruchomią system obsługi zamówień online - mówi Anna Stańczyk, prezes Tastysoft.
Nowa strona wykorzystuje w pełni możliwości narzędzi Google. Zarówno tych dostępnych dla użytkowników, jak Google Maps pomagający odnaleźć najbliższą pizzerię, jak i zaawansowanych systemów pozwalających administratorom badać zachowania internautów i dostosowywać konstrukcję serwisu do ich oczekiwań.
Komentarze
Tagi:
Dział gastronomia:
Przewodnik Michelin - więcej lokali z
Lepsza kondycja branży
Program inwestycji dla branży turystyka, horeca i
Oznaczenia pochodzenia geograficznego mają być lepiej
Dział dostawcy/usługodawcy branży:
SITE Poland podsumowuje 3 edycję programu Young
Państwo może nakładać obowiązki na dostawców usług internetowych z siedzibą w innym kraju
Ceny wrześniowych wyjazdów rosną trochę
Niemiecki Dzień Turystyki bez
Najlepsze praktyki dotyczące spotkań medycznych. Raport ICCA i AC
Dział centra informacji i promocji:
Rozpoczyna się kolejna edycja Turystycznych Mistrzostw
Dziwny konkurs na dyrektorów
Polacy na pierwszym miejscu wśród
Starsze aktualności:
Jak sprzedawać w trudnych
eSky chwali system NDC
Chorwacja chce jeszcze więcej
ERIF BIG straszy klientów biur
Join Up! Polska uruchamia sprzedaż samych
Wzrost płacy minimalnej uderzy w hotelarstwo i
Programy wsparcia dla
Pasażerowie opóźnionego samolotu sami wykupili nocleg. Przewoźnik powinien to
Ecco Travel wraca z chińską
Prawie 75 mln wyjazdów turystycznych
Czy konsolidator usług hotelowych może rozliczać się wg procedury VAT
Etihad Airways i airberlin zacieśniają współpracę
Belgijski transport sparaliżowany
W Wielkopolsce wręczono nagrody najlepszym gospodarstwom agroturystycznym
Carte d'Or Cafe atakuje polski rynek
Viki Travel - poszkodowanych może być więcej
Szkolenie dla branży hotelarskiej
Pasażerowie nie dostaną rekompensaty od linii lotniczych
Kolejne bankructwo w branży turystycznej
Rusza proces właścicielek Aquamaris
Obowiązki nałożone na organizatorów wycieczek