Ogłoszenia
Ogłoszenia
- Przewodnik Praga 30.09.23 oraz Ołomuniec 7.10.2023
- Szukam pilotów na Budapeszt, Pragę i Warszawę
- Zainwestuje w biznes braza turystyczna
- Sprzedam Ośrodek Wypoczynkowy
- Elektrownia Powisle - Specjalista ds turystyki
- Kierownik biura podróży do Multiagencji we...
- Wakacje.plSpecjalista Wsparcia Sprzedaży Sieci...
- pilot Włochy 02-07.10.2023
- SPECJALISTA DS. TURYSTYKI
- Praca u organizatora wyjazdów - Margo Travel...


Etihad Airways i airberlin zacieśniają współpracę
Dwie współpracujące ze sobą popularne linie lotnicze zaprezentowały dziś samolot typu Airbus A320. Samolot ma specjalną szatę graficzną, zaprojektowana wspólnie przez obie linie. Nowa szata graficzna symbolizuje współprace obu linii oraz rozpoczęcie nowej kampanii reklamowej pod hasłem "Moving Forward". Kampania rozpocznie się w styczniu i potrwa do marca.
W trakcie prezentacji w Berlinie, Wolfgang Prock-Schauer, CEO w airberlin, James Hogan prezes i CEO w Etihad Airways oraz wiceprzewodniczący zarządu Air Berlin PLC przekazali informację o tym, jakie korzyści dla pasażerów wynikają z tej współpracy i postępów, które zostały osiągnięte w trakcie dwóch lat partnerstwa.
Wolfgang Prock-Schauer zaznaczył: "Szerokie partnerstwo z linią Etihad Airways przyniosło airberlin wiele korzyści, w tym nasz udział we wspólnym dochodzie wynoszącym 200 milionów euro, będącym integralną częścią naszego programu restrukturyzacyjnego. Partnerstwa w branży lotniczej są dzisiaj niezbędne. Nasze partnerstwo oferuje istotne korzyści Etihad Airways, airberlin i naszym pasażerom. Dysponujemy nie tylko bogatszą ofertą kierunków podróży i usług, lecz wykorzystujemy także efekty synergii w całym łańcuchu tworzenia wartości dodanej. Dzięki temu nasza oferta jest coraz bardziej atrakcyjna i obejmuje liczne korzyści dla klientów, umożliwiając jednocześnie zwiększenie wydajności i redukcję kosztów. Pozytywne opinie ze strony naszych pasażerów utwierdzają nas w tym, że warto dalej podążać tą drogą".
Po zorganizowaniu wspólnej sieci połączeń obie linie lotnicze zacieśnią swoje partnerstwo handlowe w tym roku. Współpraca będzie obejmować dalsze akcje promocyjne , które będą realizowane w oparciu o biura dystrybucyjne na całym świecie. Doświadczenie, które posiada niemiecka linia w sektorze turystycznym, będącym znaczącym filarem jej działalności, będzie wciąż istotnym elementem w promocji wspólnej sieci połączeń. Głównym celem pogłębiania współpracy pomiędzy dwiema liniami lotniczymi jest zdobycie jak największej liczby pasażerów. Obecnie partnerzy oferują loty do 228 destynacji w 84 krajach.
W zeszłym roku ponad pół miliona pasażerów skorzystało ze wspólnych lotów codeshare oferowanych w ramach wspólnej sieci połączeń obu linii. Oznacza to wzrost liczby pasażerów o 74 procent w porównaniu do poprzedniego roku. Partnerzy planują w tym roku wprowadzić loty do takich miejsc jak Indie, Australia czy Korea Południowa. Niemiecki przewoźnik wraz z Etihad Airways realizuje w ciągu tygodnia 42 loty pomiędzy lotniskami w Niemczech i Abu Dhabi.
Komentarze
Tagi:
Dział transport:
Jak linie lotnicze próbują nie wypłacać
Starsze aktualności:
Gdzie jechać na narty za
Komisja Europejska bierze się za najem
Pomimo inflacji Polacy nie rezygnują z
Co Polacy robią w czasie wolnym i ile mają na to
Maleje liczba ofert pracy na
Co wspólnego mają turystyka i marketing internetowy? Wspólnie wyznaczają
Tatry Super Ski ze zniżkami na
Airbnb: więcej rezerwacji, ale akcje w
Świetny wizerunek turystyczny Niemiec na
Pomoc dla najbardziej poszkodowanych
Kiedy kupować wakacje, aby mieć najlepszą
Grupa Accor z wynikami lepszymi niż w 2019
Szkolenie dla branży hotelarskiej
Pasażerowie nie dostaną rekompensaty od linii lotniczych
Kolejne bankructwo w branży turystycznej
Rusza proces właścicielek Aquamaris
Obowiązki nałożone na organizatorów wycieczek
Zakup biletów lotniczych przez firmy i korporacje
Dzisiaj nie zapłacisz kartą w restauracji
Ryanair: połączenie z Jasionki do Girony zostanie wycofane
2014 - początek zmian na lotniskach
Alfa Star: niezmienność ceny do końca października
Rekordowy kwartał w Travelplanet.pl S.A.
Hotelarze z San Francisco mają okazję