TUR-INFO.pl | Serwis informacyjny branży turystycznej
ZAJRZYJ DO NAS NA: TUR-INFO.PL na Facebook TUR-INFO.PL na Twitter






Etihad Airways i airberlin zacieśniają współpracę

Dwie współpracujące ze sobą popularne linie lotnicze zaprezentowały dziś samolot typu Airbus A320. Samolot ma specjalną szatę graficzną, zaprojektowana wspólnie przez obie linie. Nowa szata graficzna symbolizuje współprace obu linii oraz rozpoczęcie nowej kampanii reklamowej pod hasłem "Moving Forward". Kampania rozpocznie się w styczniu i potrwa do marca.


W trakcie prezentacji w Berlinie, Wolfgang Prock-Schauer, CEO w airberlin, James Hogan prezes i CEO w Etihad Airways oraz wiceprzewodniczący zarządu Air Berlin PLC przekazali informację o tym, jakie korzyści dla pasażerów wynikają z tej współpracy i postępów, które zostały osiągnięte w trakcie dwóch lat partnerstwa.

Wolfgang Prock-Schauer zaznaczył: "Szerokie partnerstwo z linią Etihad Airways przyniosło airberlin wiele korzyści, w tym nasz udział we wspólnym dochodzie wynoszącym 200 milionów euro, będącym integralną częścią naszego programu restrukturyzacyjnego. Partnerstwa w branży lotniczej są dzisiaj niezbędne. Nasze partnerstwo oferuje istotne korzyści Etihad Airways, airberlin i naszym pasażerom. Dysponujemy nie tylko bogatszą ofertą kierunków podróży i usług, lecz wykorzystujemy także efekty synergii w całym łańcuchu tworzenia wartości dodanej. Dzięki temu nasza oferta jest coraz bardziej atrakcyjna i obejmuje liczne korzyści dla klientów, umożliwiając jednocześnie zwiększenie wydajności i redukcję kosztów. Pozytywne opinie ze strony naszych pasażerów utwierdzają nas w tym, że warto dalej podążać tą drogą".

Po zorganizowaniu wspólnej sieci połączeń obie linie lotnicze zacieśnią swoje partnerstwo handlowe w tym roku. Współpraca będzie obejmować dalsze akcje promocyjne , które będą realizowane w oparciu o biura dystrybucyjne na całym świecie. Doświadczenie, które posiada niemiecka linia w sektorze turystycznym, będącym znaczącym filarem jej działalności, będzie wciąż istotnym elementem w promocji wspólnej sieci połączeń. Głównym celem pogłębiania współpracy pomiędzy dwiema liniami lotniczymi jest zdobycie jak największej liczby pasażerów. Obecnie partnerzy oferują loty do 228 destynacji w 84 krajach.

W zeszłym roku ponad pół miliona pasażerów skorzystało ze wspólnych lotów codeshare oferowanych w ramach wspólnej sieci połączeń obu linii. Oznacza to wzrost liczby pasażerów o 74 procent w porównaniu do poprzedniego roku. Partnerzy planują w tym roku wprowadzić loty do takich miejsc jak Indie, Australia czy Korea Południowa. Niemiecki przewoźnik wraz z Etihad Airways realizuje w ciągu tygodnia 42 loty pomiędzy lotniskami w Niemczech i Abu Dhabi.




Komentarze

(kiedy jest to możliwe, sugerujemy podpisanie się)

(akceptacja regulaminu)


Tagi:
Airberlin Etihad Airways połączenie kampania reklama nowe połączenia transport samoloty symbol




Ta strona przetwarza dane osobowe oraz używa COOKIES. Szczegóły przetwarzania danych osobowych są opisane w polityce prywatności. Korzystając z tej strony wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki i akceptujesz regulamin strony. Wszelkie szczegóły w regulaminie, polityce prywatności oraz polityce cookies.
  Akceptuję