Ogłoszenia
Ogłoszenia
- B.P. ITAKA w C.H.M1 w Czeladzi zatrudni
- NEKERA - Specjalista Wsparcia Sprzedaży
- Młodszy Specjalista ds. obsługi klienta
- Doradca klienta Biuro Podróży Itaka Kraków M1
- RAINBOW Doradca Klienta
- NEKERA - Flight Specialist
- NEKERA - Product Manager (Warszawa)
- pilot Wiedeń : 31.05-01.06.2024
- Poszukiwany pilot 05.06-07.06
- Przewodnik Kulinarny w Warszawie
Etihad Airways i airberlin zacieśniają współpracę
Dwie współpracujące ze sobą popularne linie lotnicze zaprezentowały dziś samolot typu Airbus A320. Samolot ma specjalną szatę graficzną, zaprojektowana wspólnie przez obie linie. Nowa szata graficzna symbolizuje współprace obu linii oraz rozpoczęcie nowej kampanii reklamowej pod hasłem "Moving Forward". Kampania rozpocznie się w styczniu i potrwa do marca.
W trakcie prezentacji w Berlinie, Wolfgang Prock-Schauer, CEO w airberlin, James Hogan prezes i CEO w Etihad Airways oraz wiceprzewodniczący zarządu Air Berlin PLC przekazali informację o tym, jakie korzyści dla pasażerów wynikają z tej współpracy i postępów, które zostały osiągnięte w trakcie dwóch lat partnerstwa.
Wolfgang Prock-Schauer zaznaczył: "Szerokie partnerstwo z linią Etihad Airways przyniosło airberlin wiele korzyści, w tym nasz udział we wspólnym dochodzie wynoszącym 200 milionów euro, będącym integralną częścią naszego programu restrukturyzacyjnego. Partnerstwa w branży lotniczej są dzisiaj niezbędne. Nasze partnerstwo oferuje istotne korzyści Etihad Airways, airberlin i naszym pasażerom. Dysponujemy nie tylko bogatszą ofertą kierunków podróży i usług, lecz wykorzystujemy także efekty synergii w całym łańcuchu tworzenia wartości dodanej. Dzięki temu nasza oferta jest coraz bardziej atrakcyjna i obejmuje liczne korzyści dla klientów, umożliwiając jednocześnie zwiększenie wydajności i redukcję kosztów. Pozytywne opinie ze strony naszych pasażerów utwierdzają nas w tym, że warto dalej podążać tą drogą".
Po zorganizowaniu wspólnej sieci połączeń obie linie lotnicze zacieśnią swoje partnerstwo handlowe w tym roku. Współpraca będzie obejmować dalsze akcje promocyjne , które będą realizowane w oparciu o biura dystrybucyjne na całym świecie. Doświadczenie, które posiada niemiecka linia w sektorze turystycznym, będącym znaczącym filarem jej działalności, będzie wciąż istotnym elementem w promocji wspólnej sieci połączeń. Głównym celem pogłębiania współpracy pomiędzy dwiema liniami lotniczymi jest zdobycie jak największej liczby pasażerów. Obecnie partnerzy oferują loty do 228 destynacji w 84 krajach.
W zeszłym roku ponad pół miliona pasażerów skorzystało ze wspólnych lotów codeshare oferowanych w ramach wspólnej sieci połączeń obu linii. Oznacza to wzrost liczby pasażerów o 74 procent w porównaniu do poprzedniego roku. Partnerzy planują w tym roku wprowadzić loty do takich miejsc jak Indie, Australia czy Korea Południowa. Niemiecki przewoźnik wraz z Etihad Airways realizuje w ciągu tygodnia 42 loty pomiędzy lotniskami w Niemczech i Abu Dhabi.
Komentarze
Tagi:
Dział transport:
Enter Air chwali się wynikami za 2023
Zmiany w Radzie Nadzorczej
Starsze aktualności:
Sezon nad morzem nie jest
Jak sprzedawać w trudnych
eSky chwali system NDC
Chorwacja chce jeszcze więcej
ERIF BIG straszy klientów biur
Join Up! Polska uruchamia sprzedaż samych
Wzrost płacy minimalnej uderzy w hotelarstwo i
Programy wsparcia dla
Pasażerowie opóźnionego samolotu sami wykupili nocleg. Przewoźnik powinien to
Ecco Travel wraca z chińską
Szkolenie dla branży hotelarskiej
Pasażerowie nie dostaną rekompensaty od linii lotniczych
Kolejne bankructwo w branży turystycznej
Rusza proces właścicielek Aquamaris
Obowiązki nałożone na organizatorów wycieczek
Zakup biletów lotniczych przez firmy i korporacje
Dzisiaj nie zapłacisz kartą w restauracji
Ryanair: połączenie z Jasionki do Girony zostanie wycofane
2014 - początek zmian na lotniskach
Alfa Star: niezmienność ceny do końca października
Rekordowy kwartał w Travelplanet.pl S.A.
Hotelarze z San Francisco mają okazję