TUR-INFO.pl | Serwis informacyjny branży turystycznej
ZAJRZYJ DO NAS NA: TUR-INFO.PL na Facebook TUR-INFO.PL na Twitter

Carte d'Or Cafe atakuje polski rynek

Carte d’Or Cafe - sieć lodziarnio-kawiarni posiada w Polsce 15 lokali. Do końca 2011 r. zamierza podwoić tę liczbę.


Za rozwój sieci w Polsce odpowiada Ice Cafe Concept. Pierwsze lodziarnio-kawiarnie pod szyldem Carte d'Or Cafe otwarto w wyniku przebrandowania niektórych lokali działających jako Ice Cafe. Obecnie proce rebrandingu jest na ukończeniu. Ice Cafe Concept posiada 15 lokali pod marką Carte d'Or Cafe, m.in. w Trójmieście, Poznaniu, Krakowie oraz Opolu. Wszystkie prowadzone są na zasadzie franczyzy.

Ice Cafe Concept zastanawia się obecnie nad otwarciem pierwszej własnej, wzorcowej placówki. Obecnie, działające na rynku cukiernie czy lodziarnie mają możliwość wprowadzenia produktów Carte d’Or bez dostosowywania się do wymogów konceptu. Umowa o współpracy nie jest franszyzą, a jedynie kontraktem na dostawę lodów. Lokale franczyzowe natomiast mogą skorzystać z kompleksowej oferty asortymentu, tzn. lodów, ciast, napojów i kawy. Firma chce, aby docelowo wszystkie lokale działały na takiej zasadzie.

W trakcie kolejnych 5 lat, sieć Carte d'Or chce powiększyć się o 80 kolejnych lokali. W tym roku Ice Cafe Concept skupia się na nawiązaniu współpracy z właścicielami lodziarni i kawiarni, którzy chcą działać pod szyldem Carte d'Or Cafe. Firma jest zainteresowana lokalizacją lodziarnio-kawiarni w centrach handlowych, które chce rekomercjalizować.

Już teraz Ice Cafe Concept rezerwuje powierzchnie w nowo budowanych centrach oraz prowadzi rozmowy z kandydatami na franczyzobiorców. Lokale Carte d'Or Cafe będą powstawać w trzech formatach. W najtańszej z opcji, koszt inwestycji wyniesie ok. 50 tys. zł netto, w najdroższej - ok. 200 - 300 tys. zł.




Komentarze

(kiedy jest to możliwe, sugerujemy podpisanie się)

(akceptacja regulaminu)


Tagi:
Carte d Or Cafe lodziarnio-kawiarnie Ice Cafe Concept Trójmiasto Poznań Kraków Opole franczyza kawa napoje ciasta lody franczyzobiorcy cukiernie kawiarnie lodziarnie rebranding




Ta strona przetwarza dane osobowe oraz używa COOKIES. Szczegóły przetwarzania danych osobowych są opisane w polityce prywatności. Korzystając z tej strony wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki i akceptujesz regulamin strony. Wszelkie szczegóły w regulaminie, polityce prywatności oraz polityce cookies.
  Akceptuję