TUR-INFO.pl | Serwis informacyjny branży turystycznej
ZAJRZYJ DO NAS NA: TUR-INFO.PL na Facebook TUR-INFO.PL na Twitter

Triada: wzrost sprzedaży w I kwartale

Triada podsumowała I kwartał 2011. Biuro zanotowało kilkudziesięcioprocentowy wzrost sprzedaży.


Wzrosty są spowodowane zmianami, które biuro wprowadziło w ubiegłym roku. Po pierwsze Triada usunęła z oferty 10% hoteli najsłabiej ocenianych przez klientów. Po drugie wprowadziła nowe kierunki wypoczynku. Biuro dokonało także intensyfikacji opieki rezydentów nad turystami, a także zmian w zarządzie spółki.

Wyniki było widać już w styczniu, kiedy to firma zanotowała 60% wzrost sprzedaży w porównaniu z rokiem poprzednim. Luty był gorszy ze względu na zamieszki w Tunezji i Egipcie. Odwoływano wycieczki do tych krajów i sprzedaż spadła. W marcu już hossa wróciła - sprzedaż wzrosła o 45%.

Biuro podróży podsumowało także sprzedaż oferty zimowej 2010/2011. W porównaniu do poprzedniego zimowego sezonu nastąpił o 35% wzrost sprzedaży wycieczek. Najpopularniejszymi wyjazdami oferty zimowej były Kuba, Meksyk i Wenezuela. Natomiast z analizy dotychczasowej sprzedaży oferty letniej wynika, ze najpopularniejszymi kierunkami w nadchodzącym sezonie wakacyjnym będą Grecja, Turcja oraz Costa Almeria w Hiszpanii.




Komentarze

(kiedy jest to możliwe, sugerujemy podpisanie się)

(akceptacja regulaminu)


Tagi:
Triada sprzedaż wzrost sprzedaży w I kwartale wyniki styczeń luty marzec wycieczki oferty oferta


Komentarze:

Ta strona przetwarza dane osobowe oraz używa COOKIES. Szczegóły przetwarzania danych osobowych są opisane w polityce prywatności. Korzystając z tej strony wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki i akceptujesz regulamin strony. Wszelkie szczegóły w regulaminie, polityce prywatności oraz polityce cookies.
  Akceptuję