Ogłoszenia
Ogłoszenia
- Specjalista ds. turystyki - praca hybrydowa
- Domki capsułowe całoroczne i inne
- Specjalista ds. turystyki / Ole Travel Wrocław
- Specjalista ds.sprzedaży turystyki Aktywnej-...
- Pilot - Włochy
- Doradca Klienta
- Specjalista ds. turystyki - Salon firmowy Coral...
- Pilot wycieczki do Trójmiasta 16 - 18.06.2025
- Pilot do Saksonii 19-22.06.2025
- Biuro podróży zatrudni do salonu sprzedaży...


Sieć pizzerii szuka franczyzobiorców
Krakowska sieć pizzerii New York Pizza Department w tym roku chce mieć 5 nowych franczyzobiorców.
Tomasz Jench z New York Pizza Department (NYPD) uważa, że zdrowa konkurencja jest ważna w biznesie. 'Wychodzimy z założenia, że nie należy obawiać się konkurencji. Zdrowa rywalizacja jest bardzo ważna i wymaga od nas stałego dbania o każdy, nawet najmniejszy detal. Do końca tego roku chcielibyśmy mieć około 5 franczyzobiorców. Do tej pory podpisaliśmy dwie umowy franczyzowe. Nie chcemy przesadzić z planowaną liczbą potencjalnych partnerów. Zależy nam na tym, żebyśmy byli w stanie zaoferować potencjalnemu franczyzobiorcy tyle wsparcia, ile tylko będzie potrzeba" - wyjaśnia.
Jak mówi właściciel restauracji, swoje menu kieruje głównie do młodych osób, w wieku 20-45 lat. Zdaje sobie sprawę z tego, że wyjście do restauracji bywa dla wielu dużym wydatkiem, więc oferta pizzerii jest skonstruowana korzystnie pod względem cenowym oraz jakościowym.
Nowi partnerzy firmy mogą liczyć na stałą pomoc oraz liczne promocje. "Oferujemy pomoc od samego początku działalności. Nasze wsparcie nie kończy się w momencie otwarcia placówki. Jako sieć współpracujemy z największymi dystrybutorami produktów z sektora Horeca, przez co jakość dostarczanych produktów jest na najwyższym poziomie, przy zachowaniu bardzo korzystnych cen. Dodatkowo każdy franczyzobiorca składa zamówienia bezpośrednio od dostawcy, przez co oszczędza na pośrednikach. Przy otwieraniu naszej pierwszej pizzerii chcieliśmy stworzyć taką atmosferę, aby nasi klienci nie chcieli opuszczać tego miejsca. Celem nadrzędnym było przybliżenie smaków Nowego Jorku w Krakowie. Wnętrze przypominające amerykański dinner, profesjonalna obsługa oraz przepyszne amerykańskie pizze i makarony to standardy które cechują nasze lokale." - skomentował Tomasz Jench.
Na krakowskim rynku gastronomicznym panuje bardzo duża konkurencja. Jednak Jench podkreśla, że powstaje bardzo dużo małych pizzerii,nienależących do żadnych sieci, które nie wytrzymują dłużej niż jeden rok.
Komentarze
Tagi:
Dział gastronomia:
Gastronomia się będzie zmieniać - pomogą drony i
Ferie zimowe nie były w pełni
Starsze aktualności:
Wybrano najlepsze linie lotnicze w
Polska destynacją dla
Decyzja o pomocy dla Condora
ITAKA kończy współpracę z największym
Odczuwalny wzrost cen na
Igrzyska stworzą dodatkowy rynek najmu
KE wydaje zgodę na dofinansowanie narodowego
Jak można wykorzystać sztuczną inteligencję w
ECTAA wybrała preferowany kierunek podróży na 2025
eSky reklamuje się, że taniej niż u
Przewodnik Michelin - więcej lokali z
Pokaż wreszcie, co masz w mieście
Piloci Iberii zgadzają się na zwolnienia?
Poznaj tajniki zawodu rezydenta
Na lotnisku w Los Angeles, zawalił się rękaw
Mechanicy w Warszawie strajkują
Wypadek polskiego autokaru w Niemczech
Lotnisko w Kielcach - wniosek o upadłość
Nowa gałąź turystyki trafia do... słowników
Łagiewniki: ogólnopolskie spotkanie branży turystycznej
Ministerstwo rolnictwa chce zawieszenia akcyzy na cydr
Ryanair: nowe połączenia z południowej Polski
POIT spotykają się w Małopolsce
Mex Polska: inwestycje w sektorze bistro
Afera z koniną: Firmy domagają się odszkodowań