Pokaż wreszcie, co masz w mieście
31 maja br. wyłonieni zostali zwycięzcy ogłoszonego na początku kwietnia konkursu "Pokaż wreszcie, co masz w mieście". W walce o atrakcyjne nagrody wzięło udział ponad 20 miast z całej Polski. Miastem, które zdobyło największą liczbę punktów okazał się Słupsk.
Konkurs organizowany przez portal społecznościowy PlaceKnow.com był skierowany do władz miejskich, organizacji turystycznych oraz mieszkańców, którzy dodając zdjęcia swojego miasta oraz śledząc je, mogli zwiększyć szanse wybranego miejsca na wygraną. Wśród miast biorących udział we współzawodnictwie znalazły się między innymi: Gdynia, Warszawa, Kraków, Kielce, Kalisz, Słupsk. W konkursie brały udział także mniejsze miejscowości, takie jak Czaplinek, który początkowo prowadził w rankingu miast i na PlaceKnow w ciekawy sposób przedstawił największe swoje atrakcje.
Ostatecznie przewagę zdobyły: Słupsk z liczbą 59911 punktów i Kalisz z 58791 punktów przyznawanych za liczbę publikowanych na portalu zdjęć oraz liczbę osób śledzących. Kalisz też w pełni wykorzystał potencjał serwisu, tworząc nawet własne hasło "Zobacz przybyszu, co mamy w Kaliszu" oraz angażując do konkursu nie tylko mieszkańców, ale też ośrodki miejskie, takie jak OSIR. Podobnie Kołobrzeg czy Giżycko angażowały mieszkańców, aby wspierali swoje miasta w ogólnopolskiej rywalizacji.
Główną nagrodą zdobytą przez Słupsk jest film wyemitowany i nagrany przez TravelChannelTV, produkcja przez Vtour.pl Wirtualnych Spacerów po mieście oraz promocja miasta w ogólnopolskim magazynie "Poznaj Świat". Wszystkie nagrody ułatwią promocję zwycięskiemu miastu, choć już sam udział w konkursie był szansą dla prężnie działających miast do zaprezentowania dostępnych atrakcji turystycznych.
Konkurs cieszył się dużym zainteresowaniem. Ponad 3 tys. użytkowników serwisu wzięło w nim udział, łącznie zamieszczając prawie 300 tys. zdjęć swoich faworytów. Rekord to ponad 76 tys. zdjęć dodanych w ciągu jednego dnia. Organizatorzy otrzymali fotografie z 1547 miejsc z różnych zakątków świata.
Mieszkańcy, którzy z zaangażowaniem wspierali swoje miasto pokazując jego nieznaną stronę, również mieli szansę na zdobycie nagród. Dziesięciu najaktywniejszych użytkowników wygrało Księgi Przeżyć z WyjątkowyPrezent.pl, umożliwiające m. in. przejażdżkę Lamborghini Gallardo i Dodge Viper, lot szybowcem czy skok na bungee, książki i filmy z autografami Martyny Wojciechowskiej oraz gadżety PlacekNow.
Komentarze
Tagi:
Dział centra informacji i promocji:
Rozpoczyna się kolejna edycja Turystycznych Mistrzostw
Dziwny konkurs na dyrektorów
Polacy na pierwszym miejscu wśród
Wsparcie także turystyki w północno-wschodniej
Dział dla turystów:
Udany pierwszy kwartał w Porcie Lotniczym
IGHP: Wielkanoc dobra, majówka będzie jeszcze
LOT zapowiada nowe połączenie z
Starsze aktualności:
Wzrost płacy minimalnej uderzy w hotelarstwo i
Programy wsparcia dla
Pasażerowie opóźnionego samolotu sami wykupili nocleg. Przewoźnik powinien to
Ecco Travel wraca z chińską
Prawie 75 mln wyjazdów turystycznych
Czy konsolidator usług hotelowych może rozliczać się wg procedury VAT
Wyspy Wolin i Uznam lepiej połączone z resztą
Kraków wprowadza ograniczenia sprzedaży
1/5 Polaków nie ubezpiecza się przy
POT podpisała deklarację w sprawie promocji
Wypadek polskiego autokaru w Niemczech
Lotnisko w Kielcach - wniosek o upadłość
Nowa gałąź turystyki trafia do... słowników
Łagiewniki: ogólnopolskie spotkanie branży turystycznej
Ministerstwo rolnictwa chce zawieszenia akcyzy na cydr
Ryanair: nowe połączenia z południowej Polski
POIT spotykają się w Małopolsce
Mex Polska: inwestycje w sektorze bistro
Afera z koniną: Firmy domagają się odszkodowań
Czy social media są potrzebne w turystyce?