TUR-INFO.pl | Serwis informacyjny branży turystycznej
ZAJRZYJ DO NAS NA: TUR-INFO.PL na Facebook TUR-INFO.PL na Twitter

Warszawski Kyriad Prestige przeobraził się w Golden Tulip Warsaw Centre

Louvre Hotels Group - nowa grupa hotelowa powstała na początku kwietnia 2011 roku w wyniku połączenia Louvre Hotels oraz Golden Tulip Hospitality Group. Pierwszy obiekt tej marki, pod nazwą Golden Tulip Warsaw Centre zaistnieje na polskim rynku dzięki przemianie warszawskiego hotelu Kyriad Prestige.


Od 6 czerwca br. warszawski Kyriad Prestige kontynuuje działalność pod marką Golden Tulip. Proces rebrandingu, zainicjowany na początku 2011 roku, polega na zaadaptowaniu hotelu do standardów marki Golden Tulip. W trakcie zbliżających się wakacji przeprowadzany będzie remont części hotelu. Już teraz trwa wymiana elementów identyfikacji wizualnej. Do września tego roku odświeżony wygląd zyskają lobby i restauracja, a zaplecze konferencyjne powiększy się o dodatkową salę. Bar zostanie przeniesiony do części ogólnodostępnej i otworzy podwoje również dla klientów nie będących gośćmi hotelu. Całkowite zakończenie projektu przewidziano na 2011 rok. Warszawski Golden Tulip będzie flagowym obiektem grupy Louvre Hotels w Polsce.

Louvre Hotels Group posiada w Polsce łącznie 10 hoteli, z czego trzy zlokalizowane są w Warszawie przy ul. Towarowej 2 (Première Classe, Campanile oraz Golden Tulip Warsaw Centre - dotychczas Kyriad Prestige). Pozostałe siedem stanowią obiekty Campanile, w tym jeden w formule nowej generacji w Łodzi. We Wrocławiu Grupa Louvre Hotels rozpoczęła budowę kompleksu złożonego z hoteli Campanile i Premier Classe. Łącznie oferować one będą 280 pokoi, a otwarcie przewidziano na koniec pierwszego kwartału 2012 roku.

Celem przekształcenia hotelu Kyriad Prestige w Golden Tulip jest promocja oraz umocnienie na rynku polskim nowych marek Louvre Hotels Group - mówi Alicja Huziuk-Raith, Manager Regionalny Louvre Hotels Group na Polskę. - Warszawski Kyriad Prestige to jedyny obiekt tej marki poza Francją. Z punktu widzenia strategii rozwoju grupy Louvre, korzystniejsze będzie posiadanie w Polsce, a zwłaszcza w jej stolicy, obiektu pod szyldem Golden Tulip, cieszącego się większą rozpoznawalnością, który pozwoli nam pozyskać nowych klientów - dodaje.

Louvre Hotels Group jest 8. największą siecią hotelarską na świecie i drugą w Europie. Posiada ponad 1000 hoteli w 40 państwach, w standardzie od jednej do pięciu gwiazdek. Należy do niej siedem marek: Première Classe, Campanile, Kyriad, Kyriad Prestige, Tulip Inn, Golden Tulip oraz Royal Tulip. W Polsce sieć posiada łącznie 10 hoteli.




Komentarze

(kiedy jest to możliwe, sugerujemy podpisanie się)

(akceptacja regulaminu)


Tagi:
Kyriad Prestige Golden Tulip Warsaw Centre Louvre Hotels Warszawa Premiè re Classe Campanile Kyriad Prestige Tulip Inn Golden Tulip Royal Tulip hotele rebranding restauracja zaplecze konferencyjne remont hotelu Alicja Huziuk-Raith




Ta strona przetwarza dane osobowe oraz używa COOKIES. Szczegóły przetwarzania danych osobowych są opisane w polityce prywatności. Korzystając z tej strony wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki i akceptujesz regulamin strony. Wszelkie szczegóły w regulaminie, polityce prywatności oraz polityce cookies.
  Akceptuję