TUR-INFO.pl | Serwis informacyjny branży turystycznej
ZAJRZYJ DO NAS NA: TUR-INFO.PL na Facebook TUR-INFO.PL na Twitter

Neckermann promuje się w internecie

W styczniu rozpoczęła się kampania internetowa promująca wakacyjną ofertę biura podróży Neckermann. Akcja została przygotowana przez Novem Performance oraz sieć reklamy w mobilnym internecie Mobilvi na zlecenie domu mediowego Value Media.


W nowej kampanii Neckermann zachęca internautów do zapoznania się z ofertą "Lato 2012", a także promuje noworoczne obniżki oraz atrakcyjne opcje urlopu z własnym dojazdem. W akcji zastosowano wiele różnych kanałów dotarcia do konsumenta. Kreacje emitowane są w witrynach turystycznych, podróżniczych, lifestylowych i biznesowych należących do sieci afiliacyjnej Novem Performance. Ponadto, bannery wyświetlane są w serwisach i aplikacjach mobilnych sieci Mobilvi.

Kampania prowadzona jest w modelu CPC (Cost - Per - Click). Wydawcy otrzymują prowizję za pozyskanie unikalnego użytkownika, który przejdzie za ich pośrednictwem na stronę touroperatora.

Działania promocyjne w tradycyjnym i mobilnym internecie potrwają do końca stycznia.




Komentarze

(kiedy jest to możliwe, sugerujemy podpisanie się)

(akceptacja regulaminu)


Tagi:
Neckermann touroperator organizator wypoczynku wycieczka promocja internet w internecie działania promocyjne Novem Performance Mobilvi Value Media kampania Neckermanna Lato 2012 oferta nowości konsument jak dotrzeć do konsumenta zachowania konsumentów rynek usług turystycznych Cost - Per - Click CPC użytkownik internetu internauta klient aplikacje mobilne tradycyjny internet mobilny internet




Ta strona przetwarza dane osobowe oraz używa COOKIES. Szczegóły przetwarzania danych osobowych są opisane w polityce prywatności. Korzystając z tej strony wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki i akceptujesz regulamin strony. Wszelkie szczegóły w regulaminie, polityce prywatności oraz polityce cookies.
  Akceptuję