TUR-INFO.pl | Serwis informacyjny branży turystycznej
ZAJRZYJ DO NAS NA: TUR-INFO.PL na Facebook TUR-INFO.PL na Twitter

Poważny gracz na rynku usług gastronomicznych

AmRest, międzynarodowy operator zarządzający markami branży gastronomicznej w Polsce, do którego należą lokale sieci KFC, Starbucks i Pizza Hut wdraża plan restrukturyzacji na 2013 rok. W założeniach Grupy jest otworzenie ponad stu lokali w Polsce i zagranicą.


Na całym świecie AmRest posiada 660 restauracji, w Polsce działa aż 280 placówek. AmRest jako franczyzobiorca posiada 167 lokali KFC, 57 pizzerii Pizza Hut, 32 kawiarnie Starbucks i 28 barów Burger King.

Spółka działa na rynkach gastronomicznych w USA, Czechach, Rosji, Bułgarii, Serbii, Chorwacji, Hiszpanii, we Francji i na Węgrzech. Aktualna strategia grupy przewiduje skupienie działań wokół chińskiego rynku. Zakup 51 proc. udziałów chińskiej spółki Blue Horizon Hospitality Group ma dać temu wyraz.

Najwięcej ma przybyć włoskich restauracji La Tagliatella - oprócz Chin będą powstawały nowe lokale tej marki m.in. w USA i Niemczech. Grupa jest także zainteresowana rynkiem tureckim i rosyjskim. Jednak jak stwierdzają przedstawiciele spółki, brak jest atrakcyjnych ofert przejęć na tamtejszych rynkach.




Komentarze

(kiedy jest to możliwe, sugerujemy podpisanie się)

(akceptacja regulaminu)


Tagi:
AmRest KFC Burger King lokal gastronomiczny gastronomia Starbucks La Tagiatella USA Niemcy rynek turecki rynek rosyjski spółka oferta operator plan restrukturyzacji Starbucks




Ta strona przetwarza dane osobowe oraz używa COOKIES. Szczegóły przetwarzania danych osobowych są opisane w polityce prywatności. Korzystając z tej strony wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki i akceptujesz regulamin strony. Wszelkie szczegóły w regulaminie, polityce prywatności oraz polityce cookies.
  Akceptuję