Ogłoszenia
Ogłoszenia
- Katowice - Incentive Manager
- Viktoria Travel szuka -od 7500 zł brutto
- Praktykant z angielskim do biura podróży w...
- Pilot oraz przewodnik na wycieczkę do Malborka i...
- Szukam wychowawców 14-21.07
- pilot wycieczek - Andaluzja
- Specjalista ds Turystyki
- Specjalista ds Turystyki Gliwice
- Stażysta / Stażystka ds. Turystyki
- Specjalista / Specjalistka ds. Turystyki


Internauci ocenią przewoźników
Siła opinii w internecie jest ogromna. To właśnie w serwisach internetowych turyści poszukują informacji na temat organizatorów, którym powierzają swój wypoczynek. Jednocześnie właściciele serwisów głowią się jak zwiększyć wiarygodność zamieszczanych na łamach stron internetowych wypowiedzi, które często są odzwierciedleniem emocji, a nie rzeczywistych faktów. Innym problemem jest szerzący się proceder wynajmowania osób zamieszczających fałszywe opinie o zrealizowanych usługach, czy organizatorach.
Serwis internetowy Bilety Autokarowe wprowadził nową sekcję "Opinie o przewoźniku". Zakładka dostępna jest na podstronach dedykowanych poszczególnym liniom autokarowym. Składa się ona z uśrednionej oceny ogólnej, not szczegółowych - m.in. za punktualność czy traktowanie bagażu - a także z krótkich komentarzy napisanych przez użytkowników.
System weryfikacji głosów gwarantuje rzetelność bazy. Aby Twoja opinia została zatwierdzona, musisz podać numer rezerwacji, którą wykonałeś w portalu - tym samym potwierdzając, że naprawdę skorzystałeś z usług ocenianego przewoźnika. Dzięki temu eliminowane są nieuczciwe głosy.
Jeżeli wystawisz krytyczną recenzję, możesz być pewny, że zobaczą ją nie tylko inni użytkownicy, ale i sama linia autokarowa. Automatycznie trafi do niej informacja o negatywnej opinii, zaś przewoźnik dostanie szansę udzielenia odpowiedzi na Twój wpis.
W początkowym okresie działania systemu ocen autorzy najbardziej rozbudowanych, wartościowych opinii mogą liczyć na upominki.
Komentarze
Tagi:
Dział centra informacji i promocji:
Komórka obowiązkowa na
Przewodnik Michelin - 22 nowe lokale w
Dział dostawcy/usługodawcy branży:
Nabór do Programu Ambasadorów Kongresów
WARS testuje płatności
Turystyka umacnia grupę Wirtualna
Powstaje wielka grupa serwisów
TSUE: Włoskie regulacje dot. Airbnb, czy Expedii niezgodne z prawem
Starsze aktualności:
Wieliczka osiąga już milion
Organizacja kongresów wpisana do Zintegrowanego Systemu
PARP rozszerza grupę odbiorców wsparcia w ramach
Rzecznik Praw Obywatelskich zwraca uwagę na problemy z lex
Rainbow uruchomił nowy program
Turcja notuje turystyczne
Pierwszy przewoźnik rezygnuje z celu
Gigantyczna kara dla
Wakacje.pl podsumowują półmetek
Koniec z dymkiem na plażach
Jak będzie wyglądał polski Pendolino?
Biura oferują wakacje z bonusem
Tanie-Loty.com.pl ogłaszają konkurs na nazwę swojej społeczności
Ośrodek - kolonie, obozy, zielone szkoły, zimowiska, imprezy
Maltańskie lotnisko zniosło opłaty za lądowanie
Hotel: oddajcie nam nasze rzeczy!
Krótszy czas transferów na Lotnisku Chopina
Kraków: hotel Cracovia kończy działalność
Egipska branża turystyczna straciła ponad miliard dolarów