Ogłoszenia
Ogłoszenia
- Poszukiwany pilot 05.06-07.06
- Przewodnik Kulinarny w Warszawie
- Specjalista ds. Turystyki Jaworzno
- Specjalista ds turystyki
- Wychowawca kolonijny + ratownik
- Specjalista ds. rezerwacji hotelowych
- Pilot - Wiedeń 03-05.2024r.
- pilotaż Wiedeń - Kras Morawski
- Kraków- specjalista d/s turystyki 1/2 etatu
- Specjalista ds. Turystyki - Warszawa
Internauci ocenią przewoźników
Siła opinii w internecie jest ogromna. To właśnie w serwisach internetowych turyści poszukują informacji na temat organizatorów, którym powierzają swój wypoczynek. Jednocześnie właściciele serwisów głowią się jak zwiększyć wiarygodność zamieszczanych na łamach stron internetowych wypowiedzi, które często są odzwierciedleniem emocji, a nie rzeczywistych faktów. Innym problemem jest szerzący się proceder wynajmowania osób zamieszczających fałszywe opinie o zrealizowanych usługach, czy organizatorach.
Serwis internetowy Bilety Autokarowe wprowadził nową sekcję "Opinie o przewoźniku". Zakładka dostępna jest na podstronach dedykowanych poszczególnym liniom autokarowym. Składa się ona z uśrednionej oceny ogólnej, not szczegółowych - m.in. za punktualność czy traktowanie bagażu - a także z krótkich komentarzy napisanych przez użytkowników.
System weryfikacji głosów gwarantuje rzetelność bazy. Aby Twoja opinia została zatwierdzona, musisz podać numer rezerwacji, którą wykonałeś w portalu - tym samym potwierdzając, że naprawdę skorzystałeś z usług ocenianego przewoźnika. Dzięki temu eliminowane są nieuczciwe głosy.
Jeżeli wystawisz krytyczną recenzję, możesz być pewny, że zobaczą ją nie tylko inni użytkownicy, ale i sama linia autokarowa. Automatycznie trafi do niej informacja o negatywnej opinii, zaś przewoźnik dostanie szansę udzielenia odpowiedzi na Twój wpis.
W początkowym okresie działania systemu ocen autorzy najbardziej rozbudowanych, wartościowych opinii mogą liczyć na upominki.
Komentarze
Tagi:
Dział centra informacji i promocji:
Rozpoczyna się kolejna edycja Turystycznych Mistrzostw
Dziwny konkurs na dyrektorów
Polacy na pierwszym miejscu wśród
Dział dostawcy/usługodawcy branży:
SITE Poland podsumowuje 3 edycję programu Young
Państwo może nakładać obowiązki na dostawców usług internetowych z siedzibą w innym kraju
Ceny wrześniowych wyjazdów rosną trochę
Niemiecki Dzień Turystyki bez
Najlepsze praktyki dotyczące spotkań medycznych. Raport ICCA i AC
Starsze aktualności:
Chorwacja chce jeszcze więcej
ERIF BIG straszy klientów biur
Join Up! Polska uruchamia sprzedaż samych
Wzrost płacy minimalnej uderzy w hotelarstwo i
Programy wsparcia dla
Pasażerowie opóźnionego samolotu sami wykupili nocleg. Przewoźnik powinien to
Ecco Travel wraca z chińską
Prawie 75 mln wyjazdów turystycznych
Czy konsolidator usług hotelowych może rozliczać się wg procedury VAT
Jak będzie wyglądał polski Pendolino?
Biura oferują wakacje z bonusem
Tanie-Loty.com.pl ogłaszają konkurs na nazwę swojej społeczności
Maltańskie lotnisko zniosło opłaty za lądowanie
Hotel: oddajcie nam nasze rzeczy!
Krótszy czas transferów na Lotnisku Chopina
Kraków: hotel Cracovia kończy działalność
Egipska branża turystyczna straciła ponad miliard dolarów