TUR-INFO.pl | Serwis informacyjny branży turystycznej
ZAJRZYJ DO NAS NA: TUR-INFO.PL na Facebook TUR-INFO.PL na Twitter

Biura podróży czekają na turystów z Azji

Polska Organizacja Turystyczna zainaugurowała projekt edukacyjno-szkoleniowy, który ma na celu przyciągnięcie do Polski turystów z Azji. Pierwsze szkolenie w ramach nowego przedsięwzięcia odbędzie się już 16 kwietnia w Warszawie, kolejne w Krakowie, Gdańsku, Wrocławiu, Katowicach i w Poznaniu.


W konferencji wzięli udział przedstawiciele regionalnych i lokalnych organizacji turystycznych, administracji samorządowej oraz stowarzyszeń turystycznych. W trakcie spotkania zostały przedstawione cele szkoleń oraz dla kogo są przeznaczone. Rynek azjatycki, ze względu na swoją specyfikę, inną niż europejski, wymaga przygotowania branży turystycznej i administracji publicznej do przyjęcia turystów z Indii, Japonii i Chin i stworzenia produktów turystycznych spełniających ich oczekiwania.

"Wzbudzeniu zainteresowania Polską, jakie chcemy uzyskać dzięki kampanii na rynku azjatyckim musi towarzyszyć gotowość branży turystycznej w Polsce na przyjęcie turystów z Japonii, Indii i Chin." - powiedział Bartłomiej Walas podczas konferencji inaugurującej projekt edukacyjno-szkoleniowy realizowany przez Polską Organizację Turystyczną w ramach kampanii.

Szkolenia poprowadzą doświadczeni szkoleniowcy związani z Quality Watch i Centrum Studiów Polska Azja - czołowego polskiego think-tank zajmującego się Azją Dalekiego Wschodu. W skład zespołu wchodzą specjaliści krajów Azji, dysponujący praktyczną wiedzą wyniesioną z wieloletnich doświadczeń pracy na rynkach dalekowschodnich, pobytu w Azji, znajomości miejscowych realiów, języków i kultury.

Szkolenia dotyczące rynku chińskiego mają na celu przekazanie uczestnikom informacji dotyczących dwóch głównych obszarów: różnic kulturowych, zwyczajów, przyzwyczajeń i upodobań zarówno w kontekście religijno-filozoficznym jak również w kontekście społecznym współczesnym Chin oraz narzędzi wspomagających efektywną współpracę i komunikację z chińskim partnerem biznesowym i turystami.

Celem szkolenia dotyczącego rynku japońskiego będzie przede wszystkim przybliżenie uczestnikom sylwetki typowego japońskiego turysty oraz sposobów skutecznego nawiązania relacji biznesowych z japońskimi biurami podróży.

Punktem wyjściowym szkolenia dotyczącego rynku indyjskiego będzie wyjaśnienie podejścia do podróżowania w kulturze indyjskiej, wskazanie najważniejszych socjodemograficznych uwarunkowań indyjskiej turystyki zagranicznej oraz sposobów promocji Polski na rynku indyjskim i przyciągnięcia turystów z Indii.




Komentarze

(kiedy jest to możliwe, sugerujemy podpisanie się)

(akceptacja regulaminu)


Tagi:
Azja Chiny POT Polska Organizacja Turystyczna uczestnik biznes turysta informacje Bartłomiej Walas projekt edukacyjno-szkoleniowy Gdańsk Katowice Poznań Warszawa kwiecień branża turystyczna Quality Watch Centrum Studiów Polska Azja


Komentarze:

Ta strona przetwarza dane osobowe oraz używa COOKIES. Szczegóły przetwarzania danych osobowych są opisane w polityce prywatności. Korzystając z tej strony wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki i akceptujesz regulamin strony. Wszelkie szczegóły w regulaminie, polityce prywatności oraz polityce cookies.
  Akceptuję