Ogłoszenia
Ogłoszenia
- Specjalista ds. turystyki - biuro w Poznaniu
- Specjalista ds. turystyki Wakacje.pl Zabrze
- specjalista ds. obsługi klienta
- Specjalista d/s turystyki biuro franchisingowe...
- Szkolenie "Dostępność usług...
- Biuro podróży zatrudni Specjalistkę do spraw...
- Pilot wycieczek na Zakynthos
- pilot/tłumacz j. francuskiego
- Poszukuję pilotów na wyjazdy krajowe/zagraniczne
- Specjalista ds Turystyki Jaworzno
Sposób na zwiększenie frekwencji w pubach
Polacy rzadko piją piwo w pubach i restauracjach. Z raportu Brewers of Europe wynika, że na Starym Kontynencie rzadziej robią to tylko Litwini, Łotysze i Estończycy.
Domowa konsumpcja wygrywa z gastronomiczną nie tylko ze względów oszczędnościowych, ale też często z powodu zbyt mało atrakcyjnej oferty lokali. Kompania Piwowarska podjęła działania, które mają to zmienić, i postanowiła rozśpiewać puby.
Podczas gdy w weekendy frekwencja w polskich pubach jest przyzwoita, w pozostałe dni tygodnia liczba klientów mocno spada.
"Długo zastanawialiśmy się, co zrobić, by przyciągnąć klientów do pubów nie tylko w weekendy. Pomysł wspólnego śpiewania zrodził się latem tego roku. Grupa naszych pracowników śpiewała przy gitarze w pubie przy plaży. Z czasem zaczęli do nich dołączać inni, lokal zapełnił się do ostatniego miejsca i rozkręciła się niesamowita impreza. W pubach obok było pusto" - wspomina Grzegorz Drob, kierownik kanału sprzedaży w Kompanii Piwowarskiej.
Eksperyment ze wspólnym śpiewaniem zachęcił spółkę do zorganizowania cyklicznych imprez ze śpiewem i piwem w rolach głównych - Tyskie w rozśpiewanym Gronie. Zaangażowano kapelę, która ma w repertuarze największe polskie i zagraniczne szlagiery - od "Małgośki" Maryli Rodowicz po "Laylę" Erica Claptona. Wydano 900 śpiewników, które udostępniono konsumentom w lokalach. W połowie sierpnia ruszył cykl biesiad, który objął 58 punktów gastronomicznych ze Śląska i okolic. W kameralnych koncertach wzięło udział ponad 2 500 konsumentów. Koncerty odbywały się od wtorku do niedzieli, tak by zachęcić konsumentów do odwiedzania lokali nie tylko w dni największej frekwencji. Informowały o tym ulotki, plakaty i standy.
Gastronomowie szacują, że w trakcie imprez organizowanych przez Kompanię Piwowarską frekwencja i konsumpcja były o 50% wyższe niż w czasie normalnego funkcjonowania lokalu, bez atrakcji w postaci koncertu. W jeden wieczór sprzedawano tyle piwa, ile normalnie w ciągu 2-3 dni.
Seria rozśpiewanych spotkań przy Tyskim w lokalach Śląska i okolic zakończyła się pod koniec października. Akcja dała na tyle dobre efekty, że przedstawiciele Kompanii Piwowarskiej chcą podobne spotkania organizować w przyszłości również w innych regionach kraju.
Komentarze
Tagi:
Dział gastronomia:
Oznaczenia pochodzenia geograficznego mają być lepiej
NIK: Działalność człowieka zagraża Półwyspowi
Zachodniopomorscy przedsiębiorcy zadowoleni z ferii
Dział dostawcy/usługodawcy branży:
SITE Poland podsumowuje 3 edycję programu Young
Państwo może nakładać obowiązki na dostawców usług internetowych z siedzibą w innym kraju
Ceny wrześniowych wyjazdów rosną trochę
Niemiecki Dzień Turystyki bez
Najlepsze praktyki dotyczące spotkań medycznych. Raport ICCA i AC
Starsze aktualności:
Plażowanie nad Bałtykiem, a polskie
Dwie gwiazdki Michelin w
Nowe osoby w Polskich Hotelach
Itaka wdraża nową stronę i
Linie KLM będą walczyć z
Czesi chętniej przyjeżdżają do
Przewoźnicy: przepisy dotyczące slotów na lotniskach muszą być
Turystyka rośnie, ale nie
Nabór do konkursu na Najlepszy Produkt
Podsumowanie MEETINGS WEEK Poland
Nowy lokal gastronomiczny w Krakowie
Eurolot zaprezentował swój nowy samolot
TAP Portugal trafi w ręce Polaka?
Lufthansa: loty do Tokio przekierowywane
Pożar na luksusowym wycieczkowcu
Samsung wprowadza innowacje do hoteli
Tworzenie szans dla młodych w branży hotelarskiej
Biura podróży, a kryzys gospodarczy
Zdradzamy kulisy rekrutacji na stanowisko animatora
WizzAir zacieśnia współpracę z FL Technics
Konkurs: "Pomysł na rodzinne wakacje w TUI i Trefl"
Co kryje się w nowych katalogach TUI