Ogłoszenia
Ogłoszenia
- specjalista ds. obsługi klienta
- Specjalista d/s turystyki biuro franchisingowe...
- Szkolenie "Dostępność usług...
- Biuro podróży zatrudni Specjalistkę do spraw...
- Pilot wycieczek na Zakynthos
- pilot/tłumacz j. francuskiego
- Poszukuję pilotów na wyjazdy krajowe/zagraniczne
- Specjalista ds Turystyki Jaworzno
- Specjalista ds. turystyki, GH Sarni Stok
- Specjalista ds turystyki
Euro dobrą okazją do promocji
Polskie miasta - gospodarze czerwcowych mistrzostw chcą pokazać się z jak najlepszej strony. Jednym z elementów promocji są spoty i klipy reklamowe pokazywane w telewizji i internecie.
Miasto Warszawa wydało około 500 tys. zł na przygotowanie spotu. Na filmie widzimy kobietę i mężczyznę, ścigających się po ulicach stolicy, z widowiskowymi akrobacjami. W tle widać najbardziej popularne miejsca. W grudniu 2011 roku klip stał się hitem internautów, którzy krytykowali pomysł, scenariusz, a także wykonanie samego filmu. Znaleźli w nim także wpadki np. rzymska "IIII" zamiast "IV" na zegarze. Spot ma 3 wersje: 180-, 60- i 30-sekundową. W telewizji pokazywany jest najkrótszy.
Poznań także przygotował klip, który zajął trzecie miejsce w kategorii "Spoty TV" na berlińskim festiwalu Golden Citygate. Film skierowany jest do 5 krajów, które zakwalifikowały się do Mistrzostw Europy jeszcze przed zakończeniem eliminacji - Wielkiej Brytanii, Holandii, Niemiec, Hiszpanii i Włoch. Spot trwa 30 sek. Widzimy w nim mieszkańców miasta, którzy gratulują awansu fanom drużyn piłkarskich, wymienionych krajów.
Klip o Wrocławiu pokazuje charakterystyczne miejsca w mieście m. in. Odrę, Most Rędziński, Rynek, fontanny i stadion z dynamiczną muzyką w tle.
Gdańsk przygotował natomiast dwa spoty. Jeden pokazywany jest tylko w internecie. W tym filmie były piłkarz Zbigniew Boniek zaprasza kibiców i turystów do odwiedzenia miasta. Drugi klip w języku angielskim reklamuje stolicę Pomorza hasłem "Touch the freedom", czyli "Dotknij wolności". Gdańsk reklamuje się również w telewizjach BBC, Eurosport i CNN.
Komentarze
Tagi:
Dział gastronomia:
Oznaczenia pochodzenia geograficznego mają być lepiej
NIK: Działalność człowieka zagraża Półwyspowi
Zachodniopomorscy przedsiębiorcy zadowoleni z ferii
Dział centra informacji i promocji:
Wsparcie także turystyki w północno-wschodniej
Polacy na pierwszym miejscu wśród
Dział biura turystyczne:
Teneryfa: nie chcemy (tylu)
POT uhonorowała Ambasadorów Kongresów
Oznaczenia pochodzenia geograficznego mają być lepiej
Travelplanet chwali się swoją ofertą i
Trzysetny franczyzowy salon
Dział hotele, pensjonaty:
Turystyka z gorszą obsługą
Starsze aktualności:
Plażowanie nad Bałtykiem, a polskie
Dwie gwiazdki Michelin w
Nowe osoby w Polskich Hotelach
Itaka wdraża nową stronę i
Linie KLM będą walczyć z
Czesi chętniej przyjeżdżają do
Przewoźnicy: przepisy dotyczące slotów na lotniskach muszą być
Turystyka rośnie, ale nie
Nabór do konkursu na Najlepszy Produkt
Podsumowanie MEETINGS WEEK Poland
Eurolot zaprezentował swój nowy samolot
TAP Portugal trafi w ręce Polaka?
Lufthansa: loty do Tokio przekierowywane
Pożar na luksusowym wycieczkowcu
Samsung wprowadza innowacje do hoteli
Biura podróży, a kryzys gospodarczy
Zdradzamy kulisy rekrutacji na stanowisko animatora
WizzAir zacieśnia współpracę z FL Technics
Konkurs: "Pomysł na rodzinne wakacje w TUI i Trefl"
Co kryje się w nowych katalogach TUI
Tajemnica basenów termalnych - dlaczego są tak niezwykłe?