Ogłoszenia
Ogłoszenia
- Rezydent w Chorwacji
- Pilot wycieczek Włochy, Francja, UK
- Pilot do Budapesztu 28-31.05.25
- Rezydent w EXIMTOURS
- Biuro podróży w Warszawie zatrudni pracowników
- Grecja 2025! Przewodnik, Pracownik...
- PRODUCT MANAGER
- Z-ca Kierownika / Specjalista ds. turystyki...
- Kosmetyki hotelowe
- Specjalista ds. Turystyki - Żyrardów
Euro dobrą okazją do promocji
Polskie miasta - gospodarze czerwcowych mistrzostw chcą pokazać się z jak najlepszej strony. Jednym z elementów promocji są spoty i klipy reklamowe pokazywane w telewizji i internecie.
Miasto Warszawa wydało około 500 tys. zł na przygotowanie spotu. Na filmie widzimy kobietę i mężczyznę, ścigających się po ulicach stolicy, z widowiskowymi akrobacjami. W tle widać najbardziej popularne miejsca. W grudniu 2011 roku klip stał się hitem internautów, którzy krytykowali pomysł, scenariusz, a także wykonanie samego filmu. Znaleźli w nim także wpadki np. rzymska "IIII" zamiast "IV" na zegarze. Spot ma 3 wersje: 180-, 60- i 30-sekundową. W telewizji pokazywany jest najkrótszy.
Poznań także przygotował klip, który zajął trzecie miejsce w kategorii "Spoty TV" na berlińskim festiwalu Golden Citygate. Film skierowany jest do 5 krajów, które zakwalifikowały się do Mistrzostw Europy jeszcze przed zakończeniem eliminacji - Wielkiej Brytanii, Holandii, Niemiec, Hiszpanii i Włoch. Spot trwa 30 sek. Widzimy w nim mieszkańców miasta, którzy gratulują awansu fanom drużyn piłkarskich, wymienionych krajów.
Klip o Wrocławiu pokazuje charakterystyczne miejsca w mieście m. in. Odrę, Most Rędziński, Rynek, fontanny i stadion z dynamiczną muzyką w tle.
Gdańsk przygotował natomiast dwa spoty. Jeden pokazywany jest tylko w internecie. W tym filmie były piłkarz Zbigniew Boniek zaprasza kibiców i turystów do odwiedzenia miasta. Drugi klip w języku angielskim reklamuje stolicę Pomorza hasłem "Touch the freedom", czyli "Dotknij wolności". Gdańsk reklamuje się również w telewizjach BBC, Eurosport i CNN.
Komentarze
Tagi:
Dział gastronomia:
GUS: Pomorze Zachodnie z dwucyfrowym
Długie weekendy listopadowe również
Sierpień będzie lepszy od
Dział centra informacji i promocji:
Dział biura turystyczne:
Przychody ze sprzedaży w Rainbow wciąż na
Jest decyzja w sprawie gwarancji Join
Wakacje.pl świętują milion
Powodzianie mogą liczyć na wypłaty z
Starsze aktualności:
WTTC: sztuczna inteligencja zrewolucjonizuje
Władze Wenecji ograniczą liczebność grup
Kontrole na granicy ze Słowacją znów
Zmiana lidera kierunku na city
Polska Wschodnia - tanie pożyczki dla
Grecos promuje Grecję
UE szykuje zmiany w przepisach dot. czasu pracy
ACI EUROPE publikuje wytyczne dot. obsługi pasażerów z niewidocznymi
Ruszył fundusz pożyczek dla firm turystycznych ze wschodniej
Jeśli pasażer sam załatwi sobie lot zastępczy, może nie dostać odszkodowania za
Eurolot zaprezentował swój nowy samolot
TAP Portugal trafi w ręce Polaka?
Lufthansa: loty do Tokio przekierowywane
Pożar na luksusowym wycieczkowcu
Samsung wprowadza innowacje do hoteli
Biura podróży, a kryzys gospodarczy
Zdradzamy kulisy rekrutacji na stanowisko animatora
WizzAir zacieśnia współpracę z FL Technics
Konkurs: "Pomysł na rodzinne wakacje w TUI i Trefl"
Co kryje się w nowych katalogach TUI
Tajemnica basenów termalnych - dlaczego są tak niezwykłe?