Ogłoszenia
Ogłoszenia
- Młodszy Specjalista ds. obsługi klienta
- Doradca klienta Biuro Podróży Itaka Kraków M1
- RAINBOW Doradca Klienta
- NEKERA - Flight Specialist
- NEKERA - Product Manager (Warszawa)
- pilot Wiedeń : 31.05-01.06.2024
- Poszukiwany pilot 05.06-07.06
- Przewodnik Kulinarny w Warszawie
- Specjalista ds. Turystyki Jaworzno
- Specjalista ds turystyki
Zobacz także
Leonardo Royal Warsaw powiększy się o 184 pokoje
Grupa a&o zanotowała najlepszy rok w swojej historii
Jak może wyglądać atak hakerów na hotele?
JW Construction patrzy z optymizmem na rynek hotelowy
Accor publikuje wyniki za 2023 rok
Polak najlepszym szefem kuchni w hotelach Select Services sieci Marriott
Goście oceniają hotele
Internet, kopalnia możliwości, pozwala zachować anonimowość, dlatego ludzie tak często wyrażają w nim swoje opinie. Nierzadko jest to krytyka. Konsumenci w sieci oceniają dosłownie wszystko. Nas oczywiście interesuje branża turystyczna.
TrustYou, serwis zajmujący się dbaniem o wizerunek firm w sieci, postanowił sprawdzić na co najczęściej skarżą się goście hotelowi. W ten sposób powstała lista 20 najczęściej krytykowanych cech odwiedzanych obiektów. Sprawdźmy zatem co irytuje naszych klientów.
Goście hotelowi przyznają minusy
1. Nieprofesjonalna, niekompetentna obsługa (11 785 komentarzy)
2. Mały pokój (8 669)
3. Zbyt wysoka cena (8 390)
4. Niedobre śniadanie (8 243)
5. Złe jedzenie (5 956)
6. Brudny pokój (5 439)
7. Nieprzyjazna obsługa (5 123)
8. Zła łazienka (4 600)
9. Zła obsługa (4 266)
10. Hałasy w pokoju (4 123)
11. Niesmaczne jedzenie (3 924)
12. Złe łóżko (3 861)
13. Mała łazienka (3 649)
14. Trudna do znalezienia, odosobniona lokalizacja (3 074)
15. Brak internetu (2 958)
16. Stary pokój (2 821)
17. Zła lokalizacja (2 594)
18. Brudna łazienka (2 411)
19. Zbyt drogie śniadanie (2 395)
20. Zła dostępność parkowania (2 181).
Autorzy badania nie zapomnieli również o pozytywnych recenzjach. Stworzyli dlatego TOP 20 najczęściej chwalonych cech hoteli. Zobaczmy...
Goście hotelowi przyznają plusy
1. Przyjazna, profesjonalna, skuteczna obsługa (103 440 komentarzy)
2. Świetna lokalizacja (98 668)
3. Dobry pokój (40 191)
4. Doskonałe jedzenie (42 868)
5. Doskonałe śniadanie (41 356)
6. Czysty pokój / hotel (27 513)
7. Duży pokój (23 867)
8. Dobra, odpowiednia cena (23 292)
9. Dobre łóżko (11 369)
10. Ładny widok (9 147)
11. Dobry basen (8 178)
12. Dobra łazienka (7 067)
13. Łatwe, dostępne parkowanie (6 939)
14. Nowy pokój (6 144)
15. Darmowy internet (5 956)
16. Dobra sauna / welness (4 919)
17. Cichy pokój (4 681)
18. Nowy hotel (4 641)
19. Darmowe parkowanie (4 027)
20. Sprawnie działająca recepcja (3 973).
Poniżej przytaczamy niektóre, wypowiedzi internautów na temat popularnych hoteli. Wzięliśmy pod uwagę recenzje, jakie pojawiły się w portalach typu "oceniacz" i "opinie": (została zachowana pisownia oryginalna)
* Hotel przeciętny; pokój poniżej przeciętnej (oglądając zdjęcia na tej stronie przed wyjazdem spodziewałam się czegoś lepszego)
* Zdecydowanie odradzam. Basen mały, nieliczne leżaki bez podgłówków, brak muzyki na basenie i animacji, basen przy ruchliwej ulicy i krzyżówce dwóch ulic.
* Hotel nadający się do remontu. Brudne pokoje, łazienka - całe pomieszczenie. Klimatyzacja ledwo działa. Brak kontaktów w pokoju. Stare umeblowanie i pościel - po prostu uczucie brudu. Dodatkowo pojawiły się również karaluchy. Nie polecam.
* Standard marny - "wczesny Gierek".
* Hotel w pełni zasługuje na 4 gwiazdki: przepyszne jedzenie na najwyższym poziomie i dla dorosłych i dla dzieci (my korzystaliśmy ze śniadań i obiadokolacji), personel zawsze bardzo uprzejmy, cierpliwy, uczynny i pomocny, czyściutko zawsze i wszędzie.
* Z zewnątrz hotel ok, w środku jako tako, pokój 2os w miarę czysty, wymiana ręczników co trzy dni - porażka ! Łazienki kiepskie(prysznic ze średniowiecza ). Basen malutki, brodzie nieciekawy. Spa- brak atmosfery, raczej senatoreium zabiegowe.
* Stan hotelu był ok, ma 6 lat. Ale wielkość pokoi pozostawia wiele do życzenia. Czasami brakowała miejsca w jadalni, pokoi jest za dużo. Wszędzie czysto. Zabukowaliśmy opcję HB, ale to była pomyłka. Śniadanie ok, obiad katastrofa, przy bufecie wydzielane są porcje tak, żeby i dla pracowników starczyło. Kolacja jest o 17, ale jak przyjdzie się o 19 ( a bufet jest otwarty w godzinach 17-20) dostanie się same resztki.
* Zero jakichkolwiek rozrywek. Bezpłatny internet, ok. Kryta pływalnia też ok, tak samo jak sauna. Do plaży jest 100 metrów. Poza tym nic się nie dzieje.
* Hotel polożony na obrzeżu miejscowości, w nocy strach było wracać, ponieważ było ciemno i brak ludzi. na początku zakwaterowano nas w pokoju w gorszej czesci hotelu z cieknacym prysznicem, zlewem, brudem wszedzie. Na lozku jako "kapa" lezala stara zaslonka.
* Bardzo miło i sympatycznie spędziliśmy tu czas. Wspaniali ludzie, wyśmienite jedzenie, miła obsługa.
* jeden wielki bajzel.woda zimna nie tylko w basenie ale i w kranie ciepla tylko czasami.pokoje bo bylismy ze znajomymi brudne i nie sprzatane przez caly nasz pobyt nawet smieci nie zabierali.w pokoju czuc same papierosy.strefa rozrywek bez limitu ha ha ha zapomnieli napisac ze od 12 do 21 no ale co tam.tylko jeszcze jedno owszem od 12 to drzwi otwierali a sauny i reszte trzeba bylo samemu "odpalac"
* Szczerze odradzam!!!Wilgoć,stęchlizna,grzyb na ścianach!!!
* Na wejściu nam powiedziano, że nikt naszej rezerwacji nie zrobił i o naszym przyjeździe nic nie wiedzą, ale uwaga "macie szczęście bo jest wolny pokój". Gdy zapytaliśmy o przejażdżkę bryczką i ognisko (za które zapłaciliśmy), to miła pani recepcjonista z rozbrajającą szczerością powiedziała, że już się odbyły i że w czasie naszego pobytu ich już nie będzie. Przy rezerwacji nikt nas nie poinformował, że to jest określonego dnia i o określonej godzinie... nasza strata.
* nie polecam tego hotelu nikomu, dopiero wróciliśmy z mężem stamtąd, czytałam opinie o nieogrzewanym hotelu ale sądziłam że to tylko przy mrozie -20 na dworzu. Hotel zimny!!!! wróciłam chora. Ciemne korytarze. ym którzy mają wykupiony pobyt - nie radzę pakowania w walizki elegantszych ciuchów, o odcasach nie wspominając, dres, grube skarpety, ciepłe bluzy.
Komentarze
Tagi:
Komentarze:
20 najczęściej krytykowanych i chwalonych cech hoteli
[2012-11-08 13:18 83.238.170.*]
Nie jest podana metodologia badań, więc ten wniosek może być pochopny, ale ciekawe, że wielokrotnie więcej jest opinii pozytywnych niż negatywnych, a cena wcale nie jest tak istotna, gdy jest dobra usługa. odpowiedz »
Dział dostawcy/usługodawcy branży:
SITE Poland podsumowuje 3 edycję programu Young
Państwo może nakładać obowiązki na dostawców usług internetowych z siedzibą w innym kraju
Ceny wrześniowych wyjazdów rosną trochę
Niemiecki Dzień Turystyki bez
Najlepsze praktyki dotyczące spotkań medycznych. Raport ICCA i AC
Dział hotele, pensjonaty:
Enoturystyka rozwija się w
Taylor Swift da zarobić
Nowe centrum konferencyjne w
Polacy dalej zainteresowani
Dział aktualności dnia:
Starsze aktualności:
Jak sprzedawać w trudnych
eSky chwali system NDC
Chorwacja chce jeszcze więcej
ERIF BIG straszy klientów biur
Join Up! Polska uruchamia sprzedaż samych
Wzrost płacy minimalnej uderzy w hotelarstwo i
Programy wsparcia dla
Pasażerowie opóźnionego samolotu sami wykupili nocleg. Przewoźnik powinien to
Ecco Travel wraca z chińską
Prawie 75 mln wyjazdów turystycznych
Czy konsolidator usług hotelowych może rozliczać się wg procedury VAT
UOKiK przygląda się umowom biur
Lufthansa uziemiona - na co mogą liczyć pasażerowie?
Pociąg z Moskwy do Paryża nie dla Polaków
Finał 7 Wonders of Nature już w listopadzie.
Wakacyjny parking znów otwarty
Jak się zmieniają ceny w biurach?
Wydarzyło się na X Food Business Forum 2012
"Kierunek Adriatyk" - Nowy program podróżniczy na antenie Radia Kraków
Sylwester 2013 - gdzie będziemy się bawić?
organizowanie wycieczek krajowych