Ogłoszenia
Ogłoszenia
- Specjalista ds. turystyki - Białystok
- Kierownik biura podróży Wakacje.pl Poznań Franowo
- Specjalista ds.turystyki - Biuro Podróży...
- Travel Designer - Specjalista ds. turystyki...
- SPECJALISTA DS. KOMUNIKACJI I CONTENT MARKETINGU
- Poszukuję do dzierżawy pensjonat
- Specjalista ds. Turystyki
- Kraków- specjalista ds. sprzedaży egzotyki
- Pilot wycieczki
- Praca w salonie franczyzowym TUI


Promujmy Polskę Razem
Półmetek kampanii wizerunkowo-produktowej, realizowanej przez Polska Organizację Turystyczną w ramach projektu Promujmy Polskę Razem na rynku francuskim, brytyjskim i niemieckim, jest okazją do jej podsumowania.
W ramach kampanii POT ukazało się 280 reklam w prasie, a Polskę odwiedziło ponad 350 osób, które przybyły na study tour. Głównym celem marketingowym jest przede wszystkim zwiększenie liczby odwiedzających Polskę turystów.
- Ze względu na wielkie zróżnicowanie zainteresowań turystów postanowiliśmy podzielić naszą kampanię na pięć obszarów tematycznych: turystykę miejską / kulturową, turystykę naturalną, turystykę aktywną, przemysł spotkań oraz turystykę związaną z organizowanymi w Polsce mistrzostwami Europy w piłce nożnej. W ramach każdego z tych obszarów przygotowaliśmy serię reklam prasowych i dedykowane filmy przeznaczone przede wszystkim do wykorzystania na specjalistycznych imprezach branżowych oraz w internecie. Jako klamrę spinającą wszystkie działania zaplanowaliśmy kampanię wizerunkową, w formie filmu przeznaczonego do emisji w największych stacjach telewizyjnych w Wielkiej Brytanii, Francji i w Niemczech, oraz w internecie - powiedział Rafał Szmytke Prezes POT podczas konferencji, która odbyła się 14 grudnia br.
- Dla powodzenia całego projektu kluczowa jest kampania produktowa - to ona przekazuje najwięcej informacji i to ona ma przede wszystkim dostarczyć konkretnych powodów do zainteresowania się ofertą Polski. Uznaliśmy, że nic nie jest tak przekonujące, jak bezpośrednia zachęta kogoś podobnego do nas, kto sam coś wypróbował, zanim nam poleci - dodała Barbara Tutak Lider tego podprojektu kampanii.
Reklama produktowa pokazuje konkretne obszary turystyki: aktywną, miejską, kulturową, przyrodniczą i biznesową. Powołaliśmy do życia grupę bohaterów reprezentujących podstawowe segmenty rynku turystycznego. Wcielili się w role turystów rekomendujących swoim rodakom zalety poszczególnych sposobów spędzania urlopu w Polsce. Na każdym z trzech rynków występują pod imionami rozpoznawanymi jako lokalne. Na rynku francuskim: Jacques i Emilie - kultura, Valérie - biznes, Charlotte - natura, Frédéric - aktywna . Na rynku niemieckiego: Thomas i Melanie - kultura, Sophie - natura, Eva - biznes, Jurgen - aktywna. W Wielkiej Brytanii: Joe i Sheila -kultura, Kate -biznes, Rachael - natura, James - aktywna.
Reklamom prasowym towarzyszy intensywna kampania bannerowa w internecie. Podobnie jak w przypadku ogłoszeń prasowych wszystkie drogi mają prowadzić do naszego serwisu internetowego i specjalnie utworzonych stron produktowych: www.poland.travel/active, www.poland.travel/culture, www.poland.travel/nature.
Komentarze
Tagi:
Dział targi, konferencje, workshop:
Narodowy Program Wsparcia dla Przemysłu Spotkań
POT przyznała rekomendacje na lata
Polska zyskuje w
Dział promocje dla turystów:
LOT wprowadza odroczone
Wygoda Travel rozpoczęła sprzedaż oferty
eTravel dołącza do programu
Linie flydubai uruchomią specjalne połączenia dla kibiców
Starsze aktualności:
Dziwny konkurs na dyrektorów
Trzysetny franczyzowy salon
Ruszyła budowa centrum symulatorowo-treningowego
Travelplanet chwali się swoją ofertą i
Teneryfa: nie chcemy (tylu)
Oznaczenia pochodzenia geograficznego mają być lepiej
Polacy na pierwszym miejscu wśród
POT uhonorowała Ambasadorów Kongresów
Wsparcie także turystyki w północno-wschodniej
IATA: Jednolita europejska przestrzeń powietrzna to
Turyści zastosowali się do instrukcji touroperatora, ale nie zostali wpuszczeni na
Wzrastają opłaty za wjazd autokarów do Rzymu
BeeFree przechodzi metamorfozę
Lufthansa stawia na Amerykę Łacińską
W PKP Intercity zapłacisz tak jak wszędzie
Qatar Airways inwestują w Polsce
W USA powstanie park jurajski na wzór tego w Bałtowie?
organizowanie wycieczek krajowych
Pociąg z Moskwy do Paryża nie dla Polaków
Finał 7 Wonders of Nature już w listopadzie.
PZOT proponuje cztery terminy letnich wakacji
Airbus i chińscy naukowcy szukają alternatywy
Pracownicy odchodzą z Malaysian Airlines