TUR-INFO.pl | Serwis informacyjny branży turystycznej
ZAJRZYJ DO NAS NA: TUR-INFO.PL na Facebook TUR-INFO.PL na Twitter

Promujmy Polskę Razem

Półmetek kampanii wizerunkowo-produktowej, realizowanej przez Polska Organizację Turystyczną w ramach projektu Promujmy Polskę Razem na rynku francuskim, brytyjskim i niemieckim, jest okazją do jej podsumowania.


W ramach kampanii POT ukazało się 280 reklam w prasie, a Polskę odwiedziło ponad 350 osób, które przybyły na study tour. Głównym celem marketingowym jest przede wszystkim zwiększenie liczby odwiedzających Polskę turystów.

- Ze względu na wielkie zróżnicowanie zainteresowań turystów postanowiliśmy podzielić naszą kampanię na pięć obszarów tematycznych: turystykę miejską / kulturową, turystykę naturalną, turystykę aktywną, przemysł spotkań oraz turystykę związaną z organizowanymi w Polsce mistrzostwami Europy w piłce nożnej. W ramach każdego z tych obszarów przygotowaliśmy serię reklam prasowych i dedykowane filmy przeznaczone przede wszystkim do wykorzystania na specjalistycznych imprezach branżowych oraz w internecie. Jako klamrę spinającą wszystkie działania zaplanowaliśmy kampanię wizerunkową, w formie filmu przeznaczonego do emisji w największych stacjach telewizyjnych w Wielkiej Brytanii, Francji i w Niemczech, oraz w internecie - powiedział Rafał Szmytke Prezes POT podczas konferencji, która odbyła się 14 grudnia br.

- Dla powodzenia całego projektu kluczowa jest kampania produktowa - to ona przekazuje najwięcej informacji i to ona ma przede wszystkim dostarczyć konkretnych powodów do zainteresowania się ofertą Polski. Uznaliśmy, że nic nie jest tak przekonujące, jak bezpośrednia zachęta kogoś podobnego do nas, kto sam coś wypróbował, zanim nam poleci - dodała Barbara Tutak Lider tego podprojektu kampanii.

Reklama produktowa pokazuje konkretne obszary turystyki: aktywną, miejską, kulturową, przyrodniczą i biznesową. Powołaliśmy do życia grupę bohaterów reprezentujących podstawowe segmenty rynku turystycznego. Wcielili się w role turystów rekomendujących swoim rodakom zalety poszczególnych sposobów spędzania urlopu w Polsce. Na każdym z trzech rynków występują pod imionami rozpoznawanymi jako lokalne. Na rynku francuskim: Jacques i Emilie - kultura, Valérie - biznes, Charlotte - natura,  Frédéric - aktywna . Na rynku niemieckiego: Thomas i Melanie - kultura,  Sophie - natura, Eva - biznes, Jurgen - aktywna. W Wielkiej Brytanii: Joe i Sheila -kultura,  Kate -biznes, Rachael - natura, James - aktywna.

Reklamom prasowym towarzyszy intensywna kampania bannerowa w internecie. Podobnie jak w przypadku ogłoszeń prasowych wszystkie drogi mają prowadzić do naszego serwisu internetowego i specjalnie utworzonych stron produktowych: www.poland.travel/active, www.poland.travel/culture, www.poland.travel/nature.




Komentarze

(kiedy jest to możliwe, sugerujemy podpisanie się)

(akceptacja regulaminu)


Tagi:
Polska Organizacja Turystyczna POT kampania Promujmy Polskę Razem projekt na rynku francuskim brytyjskim niemieckim kampania promocyjna turyści turystyka przyjazdowa Study Tour reklamy w prasie turyści odwiedzający Polskę turyści w Polsce turystyka miejska turystyka naturalna turystyka aktywna Euro 2012 seria reklam reklama prasowa film reklamowy Rafał Szmytke prezes POT konferencja podsumowanie Barbara Tutak turystyka przyrodnicza turystyka biznesowa rynek turystyczny




Ta strona przetwarza dane osobowe oraz używa COOKIES. Szczegóły przetwarzania danych osobowych są opisane w polityce prywatności. Korzystając z tej strony wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki i akceptujesz regulamin strony. Wszelkie szczegóły w regulaminie, polityce prywatności oraz polityce cookies.
  Akceptuję