Ogłoszenia
Ogłoszenia
- Specjalista d/s turystyki biuro franchisingowe...
- Szkolenie "Dostępność usług...
- Biuro podróży zatrudni Specjalistkę do spraw...
- pilot/tłumacz j. francuskiego
- Poszukuję pilotów na wyjazdy krajowe/zagraniczne
- Specjalista ds Turystyki Jaworzno
- Specjalista ds. turystyki, GH Sarni Stok
- Specjalista ds turystyki
- poszukiwany przewodnik po Pradze 28.05
- pilot Rumunia oraz Włochy-Francja-Monako
Zobacz także
eSky zawalczy o rynek brytyjski
Państwo może nakładać obowiązki na dostawców usług internetowych z siedzibą w innym kraju UE?
Dokąd na ferie z biurem podróży?
Gdzie Polacy wybierają się na urlop egzotyczny?
Rośnie popularność urlopów poza wysokim sezonem
Kiwi.com analizuje najpopularniejsze kierunki na sierpniowy długi weekend
Premier Wielkiej Brytanii zaprasza
"Staycation", określenie będące zbitką "stay" (pobyt) i "vacation" (wakacje) to nowy rodzaj spędzania urlopu, we własnym kraju. Pomysłodawcą i inicjatorem nowej kampanii turystycznej jest sam minister ds. kultury, olimpiady, mediów i sportu Wielkiej Brytanii, Jeremy Hunt. Zachęca on rodaków by zamiast zostawiać pieniądze rozbijając się po świecie, odkryli uroki swojego kraju.
W tym celu powstał projekt zatytułowany "Holidays at Home are Great" (Nie ma to jak wakacje u siebie), czyli kampania promująca Wielką Brytanię głównie u jej rodaków, organizatorem której jest VisitEngland.
W kampanii reklamowej nie zabraknie sławnych aktorów i prezenterów. Ruperta Grinta, znanego z filmowej serii przygód Harry`ego Pottera zobaczymy w roli surfera w Yorkshire. Oprócz niego na ekranie wystąpią m.in. Stephen Fry, Julie Walters i Michelle Dockery.
Anglia w tym roku nie obejdzie się bez wielkich wydarzeń, na skalę międzynarodową. Po pierwsze to na ten rok przypada diamentowy jubileusz, czyli 60 rocznica odziedziczenia tronu przez Królową Elżbietę II. Po drugie latem odbędzie się olimpiada sportowa, na którą czeka cały świat. To okazja, by angielska turystyka zaprezentowała się od jak najlepszej strony.
Stąd ogólnokrajowe działania, aby namówić brytyjczyków do swego. Tańszy transport, komunikacja, szeroki wybór wydarzeń turystycznych, to tylko niektóre z atrakcji. Działania marketingowe to również przygotowywanie specjalnych ofert cenowych na ten okres, które dostępne będą na portalach promujących brytyjską turystykę.
Komentarze
Tagi:
Dział biura turystyczne:
POT uhonorowała Ambasadorów Kongresów
Oznaczenia pochodzenia geograficznego mają być lepiej
Travelplanet chwali się swoją ofertą i
Dział centra informacji i promocji:
Wsparcie także turystyki w północno-wschodniej
Polacy na pierwszym miejscu wśród
Starsze aktualności:
Nowe osoby w Polskich Hotelach
Itaka wdraża nową stronę i
Linie KLM będą walczyć z
Czesi chętniej przyjeżdżają do
Przewoźnicy: przepisy dotyczące slotów na lotniskach muszą być
Turystyka rośnie, ale nie
Nabór do konkursu na Najlepszy Produkt
Podsumowanie MEETINGS WEEK Poland
Ukraińskie stowarzyszenie touroperatorów przyjęte do
Rainbow Tours po III kwartale 2011 roku
Wiza turystyczna - jak ją zdobyć i kiedy jest potrzebna?
Ryanair wypromuje Małopolskę za 13 mln zł
Hiszpania: branża turystyczna nie daje się
Kto projektuje Hampton by Hilton w Świnoujściu?
Turkish Airlines ze Stambułu do Krakowa?
Stanowisko ULC - podwójne zatrudnienie inspektorów
przemyslenia zwiazane z branza i studiami z nia zwiazanymi
wolne miejsca w autokarze na trasie Grecja (Katerini Paralia
Egzekwowanie praw pasażerów wymaga usprawnienia?
Baltic Ground Services zatankowała pierwszy samolot linii Norwegian Air Shuttle ASA
Powstaje portal dla klientów biur
Ruszyła kampania TT Warsaw 2011
Gessler wprowadza Samo-Obsługę
Egipt podnosi ceny alkoholi i papierosów