Ogłoszenia
Ogłoszenia
- Specjalista ds. turystyki / Ole Travel Wrocław
- Specjalista ds.sprzedaży turystyki Aktywnej-...
- Pilot - Włochy
- Doradca Klienta
- Specjalista ds. turystyki - Salon firmowy Coral...
- Pilot wycieczki do Trójmiasta 16 - 18.06.2025
- Pilot do Saksonii 19-22.06.2025
- Biuro podróży zatrudni do salonu sprzedaży...
- Specjalista ds. turystyki przyjazdowej
- Pilotaż Ryga, Tallin, Sztokholm, Helsinki,


Powstaje portal dla klientów biur
Rozpoczął działalność portal służący wiedzą i pomocą dla klientów biur podróży: www.podrozujzglowa.pl. Twórcy portalu zapewniają, że odpowiedzi na wszelkie pytania związane z wyjazdem, będą udzielane klientom bezpłatnie, w ciągu 48 godzin.
"Zakup wycieczki to wydatek kilku tysięcy złotych. Dla wielu osób, czy rodzin są to oszczędności gromadzone przez cały rok, albo wręcz oszczędności życia. Tymczasem, klienci biur podróży mają bardzo mglistą wiedzę na temat swoich praw konsumenckich. Świata nie zbawimy, ale pomóc możemy i chcemy służąc konkretnymi poradami" - mówi pomysłodawczyni i założycielka portalu Maria Gajewska. Na portalu, klienci biur podróży znajdą odpowiedzi na podstawowe pytania:
- Na co zwracać uwagę podpisując umowę?
- Jak sprawdzić wiarygodność i kondycję biura?
- Jak dopasować ofertę do swoich oczekiwań?
- Dlaczego nie działa ubezpieczenie po wypiciu alkoholu?
- Czy mamy prawo do reklamacji z powodu opóźnienia samolotu?
- Ile mamy czasu na złożenie reklamacji?
Odpowiedzi na wszystkie powyższe i pozostałe pytania zgrupowane są na portalu w trzech głównych "boxach": "PRZED WYJAZDEM", "W TRAKCIE" i "PO POWROCIE". Ponadto, klienci biur podróży mogą zadawać indywidualne pytania, na które udzielona zostanie im odpowiedź najpóźniej w ciągu 48 godzin (MASZ PYTANIE ZWIĄZANE Z WYJAZDEM? NAPISZ DO NAS - CHĘTNIE ODPOWIEMY).
"Stworzyliśmy to miejsce, bo bardzo często Polacy czują się bezradni w sytuacjach konfliktu z tour-operatorem. Co zrobić na przykład, kiedy dzień przed wylotem na urlop dostajemy telefon, że będziemy zakwaterowani w innym hotelu i to o niższym standardzie? Nie mamy nic do biur podróży, ale jeśli ktoś płaci za wycieczkę niemałe pieniądze, to warto, by poznał swoje prawa" - uważa twórczyni portalu.
Podrozujzglowa.pl to również blogosfera. Swoje konkretne porady dla turystów zamieszczają na portalu: sprzedawca wycieczek, rezydent oraz organizator wyjazdów. Portal informuje też, w jakich miesiącach najlepiej jechać na wypoczynek do krajów spoza Europy. Ma służyć również wymianie informacji, gdzie w Polsce miło i ciekawie spędzi czas np. rodzina z dziećmi.
Komentarze
Tagi:
Komentarze:
Portal dla klientów biur
[2013-06-03 15:56 89.76.237.*]
Świetnie, że ktoś się w końcu za to zabrał! Brawko odpowiedz »
Portal dla klientów biur
[2013-06-04 22:41 83.25.155.*]
tak oczywiście...i za jakiś czas bedzie tam wyszukiwarka i można bedzie kupic "pewne" wycieczki...juz niektorzy tez tak robili, jakie portale typu oceniacz... a po jakims czasie co sie okazalo? Mozna tam kupic wycieczki odpowiedz »
Portal dla klientów biur
[2013-06-03 16:12 89.71.223.*]
Trzymam kciuki, bo swego czasu brakowało mi takiego miejsca. Będę polecał i mam nadzieję, że będzie to profesjonalne miejsce. Portal wygląda bardzo bardzo zacnie! odpowiedz »
Portal dla klientów biur
[2013-06-03 17:35 178.43.230.*]
tak będzie przez rok, a potem na chama zaczną sprzedawać oferty... to juz było... odpowiedz »
Portal dla klientów biur
[2013-06-03 19:03 178.43.145.*]
Fajnie to wygląda, będę się przyglądać. Przynajmniej zamiast się produkować, odeślę dociekliwych klientów niech się inni z nimi meczą ;) a co ;) odpowiedz »
Portal dla klientów biur
[2013-06-03 19:01 178.43.145.*]
Powstaje portal dla klientów biur
[2013-06-03 19:21 62.233.169.*]
No to super tworząc ten portal robicie z biur pośmiewisko. My również posiadamy taka wiedzę.To raz,a dwa to to,że Polak chce lecieć za 1500 zł/os albo i taniej i ma wymagania. Gdyby Polak poszedł po rozum do głowy to by wiedział,że jak ma być super standard to musi trochę więcej wydać. Potem ma pretensje do nie wiadomo kogo. odpowiedz »
Powstaje portal dla klientów biur
[2013-06-03 21:01 178.43.145.*]
I bardzo dobrze, teraz wszystkich maruderów będę tam odsyłać. Niech się inni z nimi męczą, a co ! odpowiedz »
Powstaje portal dla klientów biur
[2013-06-03 21:54 178.43.167.*]
Skoro posiadacie taką wiedzę, to dlaczego nie potraficie wytłumaczyć Klientom, że nie można lecieć za 1500 i oczekiwać standardu za 3500! Dobry sprzedawca z dużą wiedzą ma na swoim koncie zadowolonych i świadomych Klientów! Ja się cieszę, że ktoś w końcu w prosty sposób przedstawi rzeczywistość. Trzymam kciuki! odpowiedz »
Powstaje portal dla klientów biur
[2013-06-04 13:08 94.42.173.*]
Zgadzam się, ja też bardzo się cieszę, że powstał taki portal. Z całym szacunkiem, ale sprzedawca nie zawsze jest obiektywny. On ma za zadanie zarobić kasę i zrobi wszystko, naopowiada bajek, żeby tylko sprzedać. Więc obiektywne spojrzenie specjalistów jest mile widziane. Stronka fajna, na pewno będę zaglądać. odpowiedz »
Powstaje portal dla klientów biur
[2013-06-04 00:20 78.8.200.*]
Ciekawostka! Moje biuro, z ktorego usług korzystam, odpowiada mi na pytania mailowe 48 razy szybciej - maks po 1 godzinie w piątek, świątek i niedzielę (czasami po 10-15 minutach), a kompetencje jego pracowników cenię od wielu lat. Nie wiem więc, czym się tu zachwycać? odpowiedz »
Powstaje portal dla klientów biur
[2013-06-04 00:25 78.8.200.*]
Zajrzałam tam i pierwsza informacja, jaka wpadła mi w oko, jest nieprawdziwa:
(...) pamiętajcie, aby paszport był zawsze ważny co najmniej 3 miesiące od daty powrotu z wakacji (...).
W większości krajów, do których wymagana jest wiza, minimum ważności paszportu to 6 miesięcy! Fachowcy? odpowiedz »Powstaje portal dla klientów biur
[2013-06-04 07:15 178.43.180.*]
Też to czytałam ale gdzie jest nieprawda ?Czemu nie czytasz, ze zrozumieniem? Przecież sama wklejasz info, że co najmniej 3 miesiące. Do Tunezji,Grecji,Irlandii, Tanzanii, wystarczą 3 miesiące, do Maroka 4, do Indonezji 6. Chyba nie tylko klientom się przyda. odpowiedz »
Powstaje portal dla klientów biur
[2013-06-04 13:42 78.8.51.*]
Oczywiście, że nieprawda! Co najmniej 3 miesiące to nie to samo, co 6 miesięcy.
Poza tym - do Grecji i Irlandii nie potrzebujesz paszportu, a do Tanzanii paszport musi być ważny minimum 6 miesięcy. Tak, jak i do takich krajów: Bahamy, Boliwia, Botswana, Brazylia, Chiny, Dominikana, Egipt, Etiopia, Filipiny, Ghana, Grenada, Gwatemala, Haiti, Honduras, Indonezja... Wymieniać dalej?
Chyba rzeczywiście nie tylko klientom się przyda, ale nie ten portal, ale wizyta na stronach MSZ. Polecam. odpowiedz »
Portal dla klientów biur
[2013-06-04 11:53 193.93.207.*]
Rzeczywiście certyfikat Rzetalna Firma i brak wpisu w KRD jest wyznacznikeim ... gratuluje... może warto spojrzeć jakie z upadłych w zeszłym roku biur miało taki certyfikat i jakie było wpisane wtedy w KRD - większość ... miała certfikat i brak wpisu do KRD....
Kolejnym wyznacznikiem oczywiście jest gwarancja i wpis do ewidencji działalności- rzeczywiście, praktycznie każde biuro czarterowe ma gwarancję, jakoś nie przypominam sobie żadnego bez....
Co znowu nie jest wyznacznikiem wiarygodnosci....
Wydaje mi się że niestety ale portal to nie jest dobry doradca... odpowiedz »Portal dla klientów biur
[2013-06-04 13:18 94.42.173.*]
Tak się składa, że czytałam tego bloga. Nie jestem specjalistą od prawa turystycznego, nie mam możliwości zaglądnąć do kieszeni każdego organizatora, ale akurat w tym tekście są rzeczowe informacje. Nie zauważyłam też, zdania, że wpis do KRD czy też certyfikat Rzetelna firma jest wyznacznikiem dobrej kondycji biura. Skąd taka piana???? Co tacy oporni na wiedzę jesteście? Z punktu widzenia Klienta, wydaje mi się, że świadomy Klient to lepszy Klient dla agenta. odpowiedz »
Portal dla klientów biur
[2013-06-04 11:58 193.93.207.*]
No życzę szczęścia... paszport do sejfu, paszport schować i nie nosić.... a czy pani rezydent zna prawo międzynarodowe???? Każdy człowiek ma obowiązek nosić ze sobą dokuemnt tożsamości !!!! jak będą go chcieli wylegotymować na ulicy a mają takie prawo wszędzie na świecie to co bedzię???? - hmmm na komisariat a tam.... zależy gdzie się jest... życzę szczęścia z takimi radami. odpowiedz »
Portal dla klientów biur
[2013-07-01 22:37 83.25.63.*]
co?? w wielkiej brytani nie ma obowiązku posiadania dowodu osobistego i co zrobisz?? prawo miedzynarodowe?? ale gdzie? stefan nie pij wiecej odpowiedz »
Portal dla klientów biur
[2013-07-13 14:50 79.191.211.*]
Bez urazy, ale głupi/a Jesteś:/
Przecież "kolega" ma rację - co głupio komentujesz? odpowiedz »
Powstaje portal dla klientów biur
[2013-07-01 19:52 77.254.133.*]
Bardzo dobrym portalem jest Time 4 Travel, mozna na nim znalezc cala plejade ofert z roznych biur podrozy w preferencyjnych cenach. http://www.time4travel.pl/ odpowiedz »
Dział biura turystyczne:
Enter Air prowadzi czarną
eSky zachęca do wcześniejszych
Jak sobie ułatwić komunikację z
Dział centra informacji i promocji:
Polska na Maderze 4-tym rynkiem
Konferencja Nowe Trendy w Turystyce już za 10
Jak Kraków przepalał
Starsze aktualności:
Polska destynacją dla
Decyzja o pomocy dla Condora
ITAKA kończy współpracę z największym
Odczuwalny wzrost cen na
Igrzyska stworzą dodatkowy rynek najmu
KE wydaje zgodę na dofinansowanie narodowego
Jak można wykorzystać sztuczną inteligencję w
ECTAA wybrała preferowany kierunek podróży na 2025
eSky reklamuje się, że taniej niż u
Przewodnik Michelin - więcej lokali z
Majówka rozpoczęta - czy sprawdzą się
Gessler i Okrasa wybierają szefa
10 polskich miast, które warto odwiedzić
Robert Trzópek promuje polską kuchnię w Indiach
Hilton wprowadził na rynek nową markę
Oasis Tours: zmiany w umowach agencyjnych
Hiszpania: branża turystyczna nie daje się
Kto projektuje Hampton by Hilton w Świnoujściu?
Turkish Airlines ze Stambułu do Krakowa?
Lotnisko w Szymanach będzie miało nowy terminal
Brzydka pogoda rozkręciła sprzedaż?
Polish Prestige Hotels & Resorts: nowe czterogwiazdkowce
Boeing 777 lepszy od Airbusa 340