TUR-INFO.pl | Serwis informacyjny branży turystycznej
ZAJRZYJ DO NAS NA: TUR-INFO.PL na Facebook TUR-INFO.PL na Twitter

Hilton wprowadził na rynek nową markę

Na rynek hotelowy weszła nowa marka hoteli średniego segmentu przeznaczonych dla dłuższych pobytów. Home2 Suites by Hilton została wprowadzona przez Hilton Worldwide.


Pierwszy hotel otwarto w Fayetteville w Północnej Karolinie. W tym roku ma zostać otwartych jeszcze 6 obiektów: m.in. w San Antonio, Baltimore i Salt Like City. W 2014 roku amerykański rynek hotelowy ma mieć około 100 Home2 Suites by Hilton.

Każdy hotel tej marki będzie miał publiczną przestrzeń o pow. ok 400 mkw. pod nazwą Oaza. Będą to wspólne i indywidualne strefy pracy, dostęp do bezprzewodowego internetu, telewizja i strefa śniadaniowa. W Oazie goście mogą zapoznać się z innymi gośćmi co jest normalnym zjawiskiem społecznym przy dłuższym pobycie. Każdy pokój w Home2 Suites oferuje wyposażoną kuchnię z lodówką, zmywarką, mikrofalówką i ekspresem do kawy oraz elastyczną przestrzeni pracy, łączącą się ze strefą dzienną i sypialną. Każdy obiekt ma wspólne pralnie i fitness room, basen solny oraz patio z grillami.




Komentarze

(kiedy jest to możliwe, sugerujemy podpisanie się)

(akceptacja regulaminu)


Tagi:
Hilton Worldwide Home2 Suites by Hilton nowa marka hoteli hotele wprowadził na rynek nową markę USA w Ameryce oferta




Ta strona przetwarza dane osobowe oraz używa COOKIES. Szczegóły przetwarzania danych osobowych są opisane w polityce prywatności. Korzystając z tej strony wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki i akceptujesz regulamin strony. Wszelkie szczegóły w regulaminie, polityce prywatności oraz polityce cookies.
  Akceptuję