Ogłoszenia
Ogłoszenia
- Specjalista ds. turystyki wyjazdowej z...
- Specjalista ds. Turystyki Jaworzno
- Specjalista ds. turystki Siemianowice Śląskie
- Wychowawcy na obóz we Włoszech
- Kupię funkcjonujące biuro podróży
- GRECJA - REZYDENT
- Praca u multiagenta
- Poszukiwani piloci/przewodnicy od połowy maja
- Warszawa - Specjalista ds turystyki
- Sales Manager at RateHawk
TUI Poland chwali współpracę z Netią
Netia wdrożyła kompleksowe usługi telekomunikacyjne dla całej sieci sprzedaży stacjonarnej biura podróży TUI Poland. Umowa obejmuje 67 lokalizacji na terenie całej Polski.
TUI Poland wybrało kompleksową ofertę usług telekomunikacyjnych Netii. Umowa obejmuje wdrożenie usług internetowych i głosowych w 67 lokalizacjach sieci sprzedaży stacjonarnej TUI Poland. Kompleksowe rozwiązanie Netii zapewnia TUI Poland łączność sieci punktów sprzedaży stacjonarnej z centralnymi systemami klienta oraz połączenia telefoniczne w technologii IP - zarówno dla punktów sprzedaży stacjonarnej, jak i Call Center.
Rozproszona struktura, charakterystyczna dla działalności podmiotów takich jak sieć biur podróży, wymaga centralizacji i wdrożenia narzędzi, pozwalających na sprawne zarządzanie wszystkimi lokalizacjami. Dla TUI, aspekt ten stanowił główny powód, dla którego zdecydowano się na kompleksowe usługi Netii, której konkurencyjna oferta oraz pozytywne opinie innych klientów były dodatkowym, silnym argumentem do podjęcia tej decyzji.
Wdrożenie usług Netii pozwoliło na zoptymalizowanie kosztów stałych i zaimplementowanych narzędzi monitorujących infrastrukturę oraz wpłynęło na zminimalizowanie ryzyka awarii usług.
- Jesteśmy zadowoleni ze współpracy z Netią. Specyfika naszej działalności jako firmy, która zarządza w Polsce blisko siedemdziesięcioma biurami podróży, wymaga scentralizowanego podejścia. Rozwiązania Netii, które dostosowane są do naszych potrzeb, umożliwiają nam to, jednocześnie optymalizując koszty i zasoby. Na uwagę zasługuje również zaangażowanie zespołu projektowego po stronie Netii - jako klient nie zostaliśmy bez pomocy w przypadkach, które wymagały zaangażowania dodatkowych zasobów - powiedział Paweł Bieńkowski, Dyrektor Sprzedaży online i IT w TUI Poland.
Firma TUI Poland współpracuje z Netią od blisko 10 lat. W chwili obecnej TUI Poland korzysta z szerokiej gamy usług Netia Business Solutions, począwszy od kolokacji serwerów, obsługujących systemy centralne firmy w Data Center Netii, poprzez usługi transmisji danych (IPVPN, Biznes VPN i IP Sec), nowoczesne usługi głosowe dla poszczególnych biur oraz Call Center (IntegralNet, SIP Trunk), po dostęp do internetu.
Dzięki ścisłej współpracy z dedykowanym opiekunem handlowym - Mileną Grabiec, TUI Poland na bieżąco otrzymuje informacje o nowych rozwiązaniach i planowanych udoskonaleniach.
Komentarze
Tagi:
Dział biura turystyczne:
Starsze aktualności:
Wzrost płacy minimalnej uderzy w hotelarstwo i
Programy wsparcia dla
Pasażerowie opóźnionego samolotu sami wykupili nocleg. Przewoźnik powinien to
Ecco Travel wraca z chińską
Prawie 75 mln wyjazdów turystycznych
Czy konsolidator usług hotelowych może rozliczać się wg procedury VAT
Wyspy Wolin i Uznam lepiej połączone z resztą
Kraków wprowadza ograniczenia sprzedaży
1/5 Polaków nie ubezpiecza się przy
POT podpisała deklarację w sprawie promocji
Eurolot poleci z Wrocławia do Lublina
Odkrywamy nowe talenty kulinarne
I tura Bryza Cup 2012 zakończona
Niemcy celem podróży dla młodych
Turyści oszukani na fikcyjnych apartamentach
Sytuacja polityczna przysparza problemów przewoźnikom lotniczym
Ryanair otwiera nowe połączenie z Modlina
Wyróżnienie dla Qubus Hotel Legnica
Gdzie podróżują internauci w 2011 r.
Uroczystości Bożonarodzeniowe w Wilnie