TUR-INFO.pl | Serwis informacyjny branży turystycznej
ZAJRZYJ DO NAS NA: TUR-INFO.PL na Facebook TUR-INFO.PL na Twitter

TUI Poland chwali współpracę z Netią

Netia wdrożyła kompleksowe usługi telekomunikacyjne dla całej sieci sprzedaży stacjonarnej biura podróży TUI Poland. Umowa obejmuje 67 lokalizacji na terenie całej Polski.


TUI Poland wybrało kompleksową ofertę usług telekomunikacyjnych Netii. Umowa obejmuje wdrożenie usług internetowych i głosowych w 67 lokalizacjach sieci sprzedaży stacjonarnej TUI Poland. Kompleksowe rozwiązanie Netii zapewnia TUI Poland łączność sieci punktów sprzedaży stacjonarnej z centralnymi systemami klienta oraz połączenia telefoniczne w technologii IP - zarówno dla punktów sprzedaży stacjonarnej, jak i Call Center.

Rozproszona struktura, charakterystyczna dla działalności podmiotów takich jak sieć biur podróży, wymaga centralizacji i wdrożenia narzędzi, pozwalających na sprawne zarządzanie wszystkimi lokalizacjami. Dla TUI, aspekt ten stanowił główny powód, dla którego zdecydowano się na kompleksowe usługi Netii, której konkurencyjna oferta oraz pozytywne opinie innych klientów były dodatkowym, silnym argumentem do podjęcia tej decyzji.

Wdrożenie usług Netii pozwoliło na zoptymalizowanie kosztów stałych i zaimplementowanych narzędzi monitorujących infrastrukturę oraz wpłynęło na zminimalizowanie ryzyka awarii usług.

- Jesteśmy zadowoleni ze współpracy z Netią. Specyfika naszej działalności jako firmy, która zarządza w Polsce blisko siedemdziesięcioma biurami podróży, wymaga scentralizowanego podejścia. Rozwiązania Netii, które dostosowane są do naszych potrzeb, umożliwiają nam to, jednocześnie optymalizując koszty i zasoby. Na uwagę zasługuje również zaangażowanie zespołu projektowego po stronie Netii - jako klient nie zostaliśmy bez pomocy w przypadkach, które wymagały zaangażowania dodatkowych zasobów - powiedział Paweł Bieńkowski, Dyrektor Sprzedaży online i IT w TUI Poland.

Firma TUI Poland współpracuje z Netią od blisko 10 lat. W chwili obecnej TUI Poland korzysta z szerokiej gamy usług Netia Business Solutions, począwszy od kolokacji serwerów, obsługujących systemy centralne firmy w Data Center Netii, poprzez usługi transmisji danych (IPVPN, Biznes VPN i IP Sec), nowoczesne usługi głosowe dla poszczególnych biur oraz Call Center (IntegralNet, SIP Trunk), po dostęp do internetu.

Dzięki ścisłej współpracy z dedykowanym opiekunem handlowym - Mileną Grabiec, TUI Poland na bieżąco otrzymuje informacje o nowych rozwiązaniach i planowanych udoskonaleniach.




Komentarze

(kiedy jest to możliwe, sugerujemy podpisanie się)

(akceptacja regulaminu)


Tagi:
TUI Poland touroperator biuro podróży Netia współpraca sieć sprzedaży usługi telekomunikacyjne telefon połączenia telefoniczne IP technologia call center Paweł Bieńkowski IT IPVPN Biznes VPN IP Sec internet Call Center serwer nowoczesne usługi Milena Grabiec uduskononalenia nowe rozwiązania




Ta strona przetwarza dane osobowe oraz używa COOKIES. Szczegóły przetwarzania danych osobowych są opisane w polityce prywatności. Korzystając z tej strony wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki i akceptujesz regulamin strony. Wszelkie szczegóły w regulaminie, polityce prywatności oraz polityce cookies.
  Akceptuję