Ogłoszenia
Ogłoszenia
- Młodszy Specjalista ds. obsługi klienta
- NEKERA - Flight Specialist
- NEKERA - Product Manager (Warszawa)
- pilot Wiedeń : 31.05-01.06.2024
- Poszukiwany pilot 05.06-07.06
- Przewodnik Kulinarny w Warszawie
- Specjalista ds. Turystyki Jaworzno
- Specjalista ds turystyki
- Wychowawca kolonijny + ratownik
- Specjalista ds. rezerwacji hotelowych
Jak BUT szkoli kadrę
W ostatnich przed wakacyjnych dniach BUT zaprosił na spotkanie szkoleniowe wszystkich kierowników wyjeżdżających w te wakacje. Celem szkolenia było, zapoznanie kadry z obowiązkami postawionymi przez firmę, przedstawienie poprzez poszczególne działy istotnych kwestii wyjazdu, jak również warsztat prowadzony przez profesjonalnego trenera- p. Krzysztofa Chęcińskiego dotyczący zarządzania zespołem ludzi.
W dzień szkolenia wszyscy kierownicy i pracownicy firmy zebrali się pod siedzibą BUT-a, skąd następnie zostali przewiezieni do Ośrodka Szkoleniowego.
Każdy z uczestników dostał wszystkie niezbędne materiały szkoleniowe, w których oprócz skrótu całego szkolenia znalazły się przydatne informacje dotyczące współpracy z grupą, systemów zarządzania, dress codu na imprezach, jak również brandingu zewnętrznego imprez. Spotkanie podzielono na dwie części, gdzie w pierwszej właściciel firmy p. Krzysztof Maziński przeprowadził szkolenie z zakresu wizerunku firmy na imprezach, pracy kadry z grupą, zarządzania w sytuacjach kryzysowych jak również przygotował wprowadzenie dla dalszych pracowników, którzy po kolei rozmawiali z kadrą na tematy związane ich pracą na koloniach i obozach.
W drugiej części spotkania trener zajmujący się na co dzień szkoleniami zarządzania personelem poprowadził warsztat o zarządzaniu kadrą w relacji kierownik-wychowawca.
Całość zakończona została rozdaniem certyfikatów ukończenia szkolenia, jak również wspólnym uroczystym obiadem. Firma zrobiła pamiątkowe zdjęcie, które następnie zostało przesłane łącznie z podziękowaniami do kierowników obozów i kolonii, którzy byli na spotkaniu.
Te wakacje BUT postawił na rozwój umiejętności kadry, dodatkowy monitoringu pracy zespołu na imprezach, jak również na umocnieniu pozycji lidera poprzez jednolite stroje i branding imprez.
Komentarze
Tagi:
Komentarze:
BUT szkoli pracowników
[2012-07-09 22:01 46.134.175.*]
To jest solidne biuro i zapina imprezy na ostatni guzik juz w biurze.Zarowno obozy i kolonie,jak i wycieczki.Opiekunowie,kierownicy,czy piloci i przewodnicy zawsze sa dobrze przygotowani i super spelniaja swoje obowiazki a nawet wiecej.I bardzo dbaja o bezpieczenstwo. odpowiedz »
BUT szkoli pracowników
[2012-07-10 18:50 83.28.93.*]
łubu dubu... odpowiedz »
Dział biura turystyczne:
Starsze aktualności:
eSky chwali system NDC
Chorwacja chce jeszcze więcej
ERIF BIG straszy klientów biur
Join Up! Polska uruchamia sprzedaż samych
Wzrost płacy minimalnej uderzy w hotelarstwo i
Programy wsparcia dla
Pasażerowie opóźnionego samolotu sami wykupili nocleg. Przewoźnik powinien to
Ecco Travel wraca z chińską
Prawie 75 mln wyjazdów turystycznych
Czy konsolidator usług hotelowych może rozliczać się wg procedury VAT
Adriatyk - plan nie powiódł się
Animacje dla dzieci w Rainbow Tours
Portugalski rząd otwiera oczy na... pielgrzymów
Jakie hotele wybierają Polacy?
Napad na polskich turystów w Wenezueli
Rozwija się polska baza hotelowa
McDonalds rozdaje darmowe kawy
Polski hotel sięgnął po World Luxury Hotel Award 2013
Rozstrzygnięcie konkursu na nazwę pociągów PKP Intercity w październiku
Solidarność zaszkodzi pracującym w turystyce?
Jak przyciągnąć rosyjskich turystów?
Emirates poleci z Dubaju do Kuwejtu