Ogłoszenia
Ogłoszenia
- Specjalista ds. turystyki wyjazdowej z...
- Specjalista ds. Turystyki Jaworzno
- Specjalista ds. turystki Siemianowice Śląskie
- Wychowawcy na obóz we Włoszech
- Kupię funkcjonujące biuro podróży
- GRECJA - REZYDENT
- Praca u multiagenta
- Poszukiwani piloci/przewodnicy od połowy maja
- Warszawa - Specjalista ds turystyki
- Sales Manager at RateHawk
Polskie Linie Lotnicze LOT reklamują się w Londynie
LOT stawia na oryginalną kampanię reklamową, którą postanowił zorganizować… na ulicach Londynu.
Dwadzieścia londyńskich taksówek należących do sieci Black Cabs, które dowożą pasażerów na lotnisko Londyn Heathrow, kursując po prestiżowej dzielnicy City i w centrum Londynu, promuje klasę biznes oraz połączenia z Warszawą.
Czarne taksówki zyskały na czas kampanii nowy image. Na tle niebieskiego nieba widnieje hasło reklamujące połączenia do Warszawy, a także podróże w klasie biznes na pokładach maszyn PLL LOT.
Reklama Polskich Linii Lotniczych jest widoczna na zewnątrz oraz w środku taksówki. Rachunki wręczane pasażerom przez kierowców posiadają nadruk reklamujący LOT.
Londyńska korporacja Black Cabs trudni się dowożeniem pasażerów do portów lotniczych w Wielkiej Brytanii. Usługi Black Cabs mają na celu maksymalnie ułatwić oraz uprzyjemnić podróż przez niespokojne londyńskie lotniska. Możemy zamówić odebranie nas z konkretnego terminala portu lotniczego, jeśli istotny jest dla nas szybki czas dotarcia bezpośrednio do taksówki oraz do centrum miasta. Dla tych, którzy znaleźli się w sytuacji ekstremalnej i muszą dotrzeć do lotniska w ekspresowym tempie stworzono specjalną gorącą linię telefoniczną.
Kierowcy Black Cabs posiadają aktualne informacje o opóźnieniach oraz odwołanych rejsach.
Jak powiedział Igor Pruski, kierownik Działu Reklamy i Promocji PLL LOT, decyzja dotycząca realizacji kampanii z Black Cabs wynikła z dużych możliwości, jakie daje umieszczenie reklamy w tak specyficznym środku transportu. W ten sposób można wyeliminować szum informacyjny, zaś do potencjalnego klienta dociera jasny przekaz bezpośrednio powiązany z usługą, z której korzysta w drodze na lotnisko, wsiadając do Black Cab. Nie ma raczej szybszego i łatwiejszego sposobu dotarcia do targetu.
Kampania we współpracy z taksówkami Black Cabs obejmuje 20 pojazdów. Potrwa do 31 marca przyszłego roku. To już kolejna niestandardowa kampania marketingowa LOT-u realizowana w tym roku.
Londyńska kampania nie jest jedyną podobną akcją LOT. Niedawno po centrum Warszawy jeździła specjalna limuzyna Lincoln, która została "przerobiona" na samolot PLL LOT. Na dachu została zamontowana miniatura statecznika (ogonu) samolotu.
Ponieważ taksówki Black Cabs to popularny środek komunikacji wśród pasażerów jadących na lotnisko Heathrow, to szacuje się, że kampania może odnieść bardzo pozytywne skutki. Przewoźnikowi zależy na przyciągnięciu nowych pasażerów na trasie Londyn - Warszawa, a także na zachęceniu ich do podróży w klasie biznes, w której LOT może się poszczycić wysokim standardem usług.
Komentarze
Tagi:
Dział dla turystów:
Udany pierwszy kwartał w Porcie Lotniczym
IGHP: Wielkanoc dobra, majówka będzie jeszcze
LOT zapowiada nowe połączenie z
Starsze aktualności:
Wzrost płacy minimalnej uderzy w hotelarstwo i
Programy wsparcia dla
Pasażerowie opóźnionego samolotu sami wykupili nocleg. Przewoźnik powinien to
Ecco Travel wraca z chińską
Prawie 75 mln wyjazdów turystycznych
Czy konsolidator usług hotelowych może rozliczać się wg procedury VAT
Wyspy Wolin i Uznam lepiej połączone z resztą
Kraków wprowadza ograniczenia sprzedaży
1/5 Polaków nie ubezpiecza się przy
POT podpisała deklarację w sprawie promocji
Karkonosze: drugi stopień zagrożenia lawinowego
Droga do Morskiego Oka będzie zamknięta dopiero od 1 września
Polskie firmy powoli decydują się na zakup domeny .travel
Po jod niekoniecznie nad morze- można też do Opola!
Piwny basen - atrakcją jednego z austriackich kurortów
Fałszywe bilety na mistrzostwa świata w hokeju
Kraków: w hotelu nie było jednak bomby
Egipt: porwani turyści są na wolności
Co czwarte biuro podróży działa nielegalnie!
Prom do Świnoujścia będzie płatny?
Muzea otwarte co najmniej do północy
Turyści potrzebują pełnych informacji i bezpieczeństwa
Będzie drugi terminal w Gdańsku
Nowe wydania przewodnika Michelin
Nietypowa atrakcja turystyczna - pasieka ze szklanymi ulami w Wielkim Lesie
Degustacja, czyli wyostrzenie apetytu na wyjątkowość
Denver: awaryjne lądowanie z powodu turbulencji
Włochy: plany ograniczenia turystów w Pompejach