Ogłoszenia
Ogłoszenia
- Specjalista ds. turystyki - biuro w Poznaniu
- Specjalista ds. turystyki Wakacje.pl Zabrze
- specjalista ds. obsługi klienta
- Specjalista d/s turystyki biuro franchisingowe...
- Szkolenie "Dostępność usług...
- Biuro podróży zatrudni Specjalistkę do spraw...
- Pilot wycieczek na Zakynthos
- pilot/tłumacz j. francuskiego
- Poszukuję pilotów na wyjazdy krajowe/zagraniczne
- Specjalista ds Turystyki Jaworzno
Wakacje w Turcji: turyści rozczarowani
Turyści z Poznania, którzy w środę polecieli na wakacje do tureckiej miejscowości Alacati, położonej niedaleko Izmiru przeżyli nie lada rozczarowanie, kiedy już na lotnisku dowiedzieli się, że hotel, do którego się wybierają ma "pewne problemy".
Na miejscu okazało się, że w liczącym 180 pokojów obiekcie nie ma obsługi, pokoje są nieposprzątane, problemem okazało się również wydawania posiłków.
Organizator wakacji, Biuro Podróży Itaka twierdzi, że zrobiło wszystko, aby uniknąć komplikacji.
- Dwa dni temu dotarły do nas informacje, że nasz kontrahent hotel Suzer ma duże problemy - mówi Piotr Henicz, rzecznik prasowy biura. - Dowiedzieliśmy się, że większość obsługi nie dostawała pensji, więc odeszła i że hotel najprawdopodobniej zbankrutuje. Dlatego już na lotnisku zaproponowaliśmy klientom zakwaterowanie w innym hotelu, także pięciogwiazdkowym w Alacati. Cztery rodziny z tego skorzystały. Inni zdecydowali się na hotel Suzer na własną odpowiedzialność - twierdzi.
Touroperator zapewnia, że choć hotel jest wyludniony, to wszystko funkcjonuje w nim normalnie. Pokoje są sprzątane, posiłki wydawane o stałych porach, a i infrastruktura działa bez zarzutów.
Mimo to gości i tak czeka przeprowadzka, hotel w ciągu kilku dni ma zawiesić swoją działalność.
Rzecznik biura uspokaja - Zakwaterujemy klientów w innym hotelu pięciogwiazdkowym. To najlepsze co możemy zrobić.
Komentarze
Tagi:
Komentarze:
Wakacje w Turcji: turyści rozczarowani
[2012-08-09 01:50 197.121.147.*]
ITAKA.....!!!!! odpowiedz »
Dział biura turystyczne:
Dziwny konkurs na dyrektorów
Trzysetny franczyzowy salon
Travelplanet chwali się swoją ofertą i
Teneryfa: nie chcemy (tylu)
Oznaczenia pochodzenia geograficznego mają być lepiej
Dział dla turystów:
Oznaczenia pochodzenia geograficznego mają być lepiej
Turyści zastosowali się do instrukcji touroperatora, ale nie zostali wpuszczeni na
Starsze aktualności:
Plażowanie nad Bałtykiem, a polskie
Dwie gwiazdki Michelin w
Nowe osoby w Polskich Hotelach
Itaka wdraża nową stronę i
Linie KLM będą walczyć z
Czesi chętniej przyjeżdżają do
Przewoźnicy: przepisy dotyczące slotów na lotniskach muszą być
Turystyka rośnie, ale nie
Nabór do konkursu na Najlepszy Produkt
Podsumowanie MEETINGS WEEK Poland
Itaka - podsumowanie sezonu 2011
Ostatniemiejsca.pl w przebudowie
Nowy obiekt w sieci Polish Prestige Hotels & Resorts
Meteorolodzy uspokajają linie lotnicze
Wiecie coś na temat HolidayWorld.pl
Czy zakaz palenia obowiązuje w kawiarnianych ogródkach?
Turyści nie mogą odsprzedać roszczeń do zwrotów z gwarancji?
Biura organizują podróże kulinarne
IMEX America i konferencja SITE za nami
Jak Tunezja ratuje turystykę w swoim kraju
600 osób nie żyje. Bilans zimy w Europie.