TUR-INFO.pl | Serwis informacyjny branży turystycznej
ZAJRZYJ DO NAS NA: TUR-INFO.PL na Facebook TUR-INFO.PL na Twitter






Grupa Air France KLM inwestuje

Dzięki nakładom finansowym francusko-holenderski holding lotniczy chce poprawić obecny poziom usług, które oferuje klientom.


Grupa Air France KLM do tej pory zainwestowała już ponad 700 milionów euro w nowe kabiny. W tym 500 milionów euro w ramach projektu "Best&Beyond" w usprawnienia produktowe na pokładzie samolotów Air France. Modernizacja objęła wszystkie kabiny francuskiego przewoźnika na trasach dalekiego zasięgu: od klasy ekonomicznej, premium, biznes po najbardziej luksusową - klasę pierwszą - La Première.

Część nakładów finansowych z puli "Best&Beyond" została przeznaczana na szkolenia ponad 19 tysięcy pracowników linii Air France, którzy mają bezpośredni kontakt z klientami. Kolejne 200 milionów euro kosztowało odnowienie World Business Class, czyli Klasy Biznes KLM. Do 2017 roku Grupa Air France KLM planuje zainwestować w swoje produkty i usługi ponad miliard euro.

Już tego lata KLM oferuje nową World Business Class w 22 samolotach typu Boeing 747. Natomiast do września 2015 roku wszystkie samoloty Boeing 777-200 i Boeing 777-300 należące do holenderskiego przewoźnika, będę zmodernizowane. Na uwagę zasługują przede wszystkim szerokie fotele rozkładane do 180 stopni do płaskiego łóżka. Natomiast 17 calowe monitory dotykowe, zapewniają bogaty program rozrywkowy.

"Planując nasze inwestycje nie nastawiamy się na szybki zwrot. Linia Air France w zeszłym roku obchodziła 80. urodziny, a KLM jest najstarszą linią lotniczą na świecie nadal funkcjonującą pod tą samą nazwą! Patrzymy w przyszłość i staramy się oferować usługi jak najlepiej dostosowane do potrzeb naszych klientów. Aby pozostać konkurencyjnym, trzeba inwestować w jakość produktu. Naszym głównym celem jest pozostanie w czołówce światowych graczy na rynku transportu lotniczego. Polska zawsze była dla nas ważna, o czym świadczą nasze liczne inwestycje w tym kraju. W Europie działamy w dziewięciu regionach. Rejon Europy Środkowej jest specyficzny, bo jako jedyny w 2013 roku zrealizował swoje cele sprzedażowe. I to dzięki Polsce, która stanowi mniej więcej jedną trzecią tego rynku pod względem obrotów. Polska jest obecnie w lepszej sytuacji niż reszta Europy." - podkreśla Chloe Marchand, Dyrektor Generalna Air France KLM w Polsce.

Dodatkowo, klienci z Polski, którzy podróżują w Klasie Biznes lub Pierwszej na dalekim dystansie mogą korzystać z Klubu VIP, który linie Air France KLM wprowadziły niezależnie od pozostałych inwestycji. Klub jest polską inicjatywą, niedostępną w identycznej formule nigdzie indziej na świecie. Jego członkowie, poza transferem limuzyną lub noclegiem w hotelu w Warszawie przed lub po międzykontynentalnej podróży, mają do dyspozycji specjalny numer telefonu do dedykowanej obsługi. Korzystają również ze specjalnych benefitów na lotnisku w Warszawie.

W najbliższych latach usprawnieniaa produktowe zostaną wprowadzone również w samolotach typu Airbus A330 należących do obydwu przewoźników oraz w Airbusach A380 należących do linii Air France. Ponadto do końca 2015 roku Grupa Air France KLM powiększy swoją flotę o 100 samolotów typu Boeing 787, a pierwsze Airbusy A350 wyposażone w nowe kabiny pojawią się w roku 2018.




Komentarze

(kiedy jest to możliwe, sugerujemy podpisanie się)

(akceptacja regulaminu)


Tagi:
KLM Air France holding inwestycje firma euro klienci modernizacja




Ta strona przetwarza dane osobowe oraz używa COOKIES. Szczegóły przetwarzania danych osobowych są opisane w polityce prywatności. Korzystając z tej strony wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki i akceptujesz regulamin strony. Wszelkie szczegóły w regulaminie, polityce prywatności oraz polityce cookies.
  Akceptuję