TUR-INFO.pl | Serwis informacyjny branży turystycznej
ZAJRZYJ DO NAS NA: TUR-INFO.PL na Facebook TUR-INFO.PL na Twitter






Konkurs dla agentów Best Reisen Group

Agenci współpracujący z Best Reisen Group mają szansę zdobyć bilety do Dubaju za złotówkę, za sprawą akcji promującej sprzedaż imprez turystycznych do Zjednoczonych Emiratów Arabskich organizowanych przez touroperatora, skierowanej do biur podróży z całego kraju. W konkursie przewidziano osiem nagród.


W ramach akcji zatytułowanej "Bilety do Dubaju za 1 zł" dostępne będą aż cztery bilety w cenie 1 zł do zrealizowania na trasie Warszawa-Dubaj-Warszawa. Miejsca od pierwszego do trzeciego będą uzupełnione o jedną z atrakcji obejmujących wjazd na najwyższy budynek świata Burj Khalifa, zwiedzanie Dubaju w ramach wycieczki City Tour lub wieczór spędzony na pokładzie tradycyjnej łodzi arabskiej, tzw. Dhow Cruise. Nagrody za miejsca od piątego do ósmego mają charakter niespodzianek.

By uzyskać szansę na wykupienie jednego z tych czterech, praktycznie darmowych biletów, należy wykazać się sprzedażą ofert do Zjednoczonych Emiratów Arabskich organizowanych przez Best Reisen Group. Akcja jest ograniczona czasowo i trwa od 9 października do 31 grudnia br. "Jestem przekonana, że dogłębna znajomość oferty pomaga w pracy specjalisty ds. turystyki. Dlatego agentom  najbardziej zaangażowanym w sprzedaż kierunków egzotycznych stwarzamy  możliwość  poznania tych miejsc w bardzo atrakcyjnych cenach" - mówi Leila Ben Arfi, prezes Best Reisen Group. "Wierzę, że konkurs  przyniesie optymalne efekty zarówno dla zwycięzców, jak i dla nas, jako organizatora. Laureatom zapewnimy niezapomniane wakacje, które jednocześnie będą ważnym doświadczeniem przydatnym w pracy" - dodaje.

Akcja "Bilety do Dubaju za 1 zł" to jeden z elementów szerszego programu promującego ofertę do krajów egzotycznych skierowanego do biur agencyjnych. O jego szczegółach biura agencyjne będą informowane na bieżąco.

W bieżącym roku Best Reisen Group zanotowało 250-procentowy wzrost liczby klientów podróżujących do Zjednoczonych Emiratów Arabskich i to jeszcze przed rozpoczęciem właściwego sezonu sprzedażowego oraz wyjazdowego w ten region świata. Latem popularnością cieszył się nie tylko Dubaj, ale także inne emiraty, takie jak Fujarah czy Ras Al Khaimah.

W sezonie letnim br. Best Reisen Group zanotowało wzrost liczby klientów o 62 proc., przy czym największa zmiana dotyczyła Turcji, Tunezji oraz wspomnianych Zjednoczonych Emiratów Arabskich. Wartość sprzedaży imprez realizowanych w sezonie letnim 2014 była natomiast wyższa o 45 proc. w stosunku do analogicznego okresu roku poprzedniego.




Komentarze

(kiedy jest to możliwe, sugerujemy podpisanie się)

(akceptacja regulaminu)


Tagi:
best reisen group agent konkurs Dubaj sprzedaż zjednoczone emiraty arabskie Leila Ben Arfi




Ta strona przetwarza dane osobowe oraz używa COOKIES. Szczegóły przetwarzania danych osobowych są opisane w polityce prywatności. Korzystając z tej strony wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki i akceptujesz regulamin strony. Wszelkie szczegóły w regulaminie, polityce prywatności oraz polityce cookies.
  Akceptuję