Konkurs dla agentów Best Reisen Group
Agenci współpracujący z Best Reisen Group mają szansę zdobyć bilety do Dubaju za złotówkę, za sprawą akcji promującej sprzedaż imprez turystycznych do Zjednoczonych Emiratów Arabskich organizowanych przez touroperatora, skierowanej do biur podróży z całego kraju. W konkursie przewidziano osiem nagród.
W ramach akcji zatytułowanej "Bilety do Dubaju za 1 zł" dostępne będą aż cztery bilety w cenie 1 zł do zrealizowania na trasie Warszawa-Dubaj-Warszawa. Miejsca od pierwszego do trzeciego będą uzupełnione o jedną z atrakcji obejmujących wjazd na najwyższy budynek świata Burj Khalifa, zwiedzanie Dubaju w ramach wycieczki City Tour lub wieczór spędzony na pokładzie tradycyjnej łodzi arabskiej, tzw. Dhow Cruise. Nagrody za miejsca od piątego do ósmego mają charakter niespodzianek.
By uzyskać szansę na wykupienie jednego z tych czterech, praktycznie darmowych biletów, należy wykazać się sprzedażą ofert do Zjednoczonych Emiratów Arabskich organizowanych przez Best Reisen Group. Akcja jest ograniczona czasowo i trwa od 9 października do 31 grudnia br. "Jestem przekonana, że dogłębna znajomość oferty pomaga w pracy specjalisty ds. turystyki. Dlatego agentom najbardziej zaangażowanym w sprzedaż kierunków egzotycznych stwarzamy możliwość poznania tych miejsc w bardzo atrakcyjnych cenach" - mówi Leila Ben Arfi, prezes Best Reisen Group. "Wierzę, że konkurs przyniesie optymalne efekty zarówno dla zwycięzców, jak i dla nas, jako organizatora. Laureatom zapewnimy niezapomniane wakacje, które jednocześnie będą ważnym doświadczeniem przydatnym w pracy" - dodaje.
Akcja "Bilety do Dubaju za 1 zł" to jeden z elementów szerszego programu promującego ofertę do krajów egzotycznych skierowanego do biur agencyjnych. O jego szczegółach biura agencyjne będą informowane na bieżąco.
W bieżącym roku Best Reisen Group zanotowało 250-procentowy wzrost liczby klientów podróżujących do Zjednoczonych Emiratów Arabskich i to jeszcze przed rozpoczęciem właściwego sezonu sprzedażowego oraz wyjazdowego w ten region świata. Latem popularnością cieszył się nie tylko Dubaj, ale także inne emiraty, takie jak Fujarah czy Ras Al Khaimah.
W sezonie letnim br. Best Reisen Group zanotowało wzrost liczby klientów o 62 proc., przy czym największa zmiana dotyczyła Turcji, Tunezji oraz wspomnianych Zjednoczonych Emiratów Arabskich. Wartość sprzedaży imprez realizowanych w sezonie letnim 2014 była natomiast wyższa o 45 proc. w stosunku do analogicznego okresu roku poprzedniego.
Komentarze
Tagi:
Dział biura turystyczne:
Starsze aktualności:
Wzrost płacy minimalnej uderzy w hotelarstwo i
Programy wsparcia dla
Pasażerowie opóźnionego samolotu sami wykupili nocleg. Przewoźnik powinien to
Ecco Travel wraca z chińską
Prawie 75 mln wyjazdów turystycznych
Czy konsolidator usług hotelowych może rozliczać się wg procedury VAT
Wyspy Wolin i Uznam lepiej połączone z resztą
Kraków wprowadza ograniczenia sprzedaży
1/5 Polaków nie ubezpiecza się przy
POT podpisała deklarację w sprawie promocji
Jak Grecy przygotowują się do sezonu?
Chętni na zakup majątku po OLT Express
Podsumowanie targów WorldHotel
Droższa latte - podwyżka podatku VAT wchodzi w życie
Eurolot zamknie rok na plusie?
Dokąd wybrać się na tanie wakacje?
Kłajpeda zaprasza miłośników żaglowców
Skończyły się pouczenia. Teraz za złamanie zakazu palenia dostaniesz mandat
Nie zgadniesz, gdzie w hotelu znajdują się bakterie
Zakopane: remont Domu Turysty wzbudza kontrowersje
Tytoniowa kontrabanda w turystycznym camperze
SPRZEDAM KONTENER(PRZYCZEPA) GASTRONOMICZNA
Dobry wypoczynek w niewielkim uzdrowisku w Beskidzie Sądecki