Ogłoszenia
Ogłoszenia
- Specjalista ds. turystyki - biuro w Poznaniu
- Specjalista ds. turystyki Wakacje.pl Zabrze
- specjalista ds. obsługi klienta
- Specjalista d/s turystyki biuro franchisingowe...
- Szkolenie "Dostępność usług...
- Biuro podróży zatrudni Specjalistkę do spraw...
- Pilot wycieczek na Zakynthos
- pilot/tłumacz j. francuskiego
- Poszukuję pilotów na wyjazdy krajowe/zagraniczne
- Specjalista ds Turystyki Jaworzno
Inauguracja nowej edycji kampanii 7 cudów Mazur
W trakcie żeglarskich targów Wiatr i Woda, odbywających się w dniach 3-6 kwietnia w Warszawie, zainaugurowano tegoroczną edycję kampanii 7 Cudów Mazur.
Projekt jest wspólną inicjatywą siedmiu największych miast leżących na szlaku Wielkich Jezior Mazurskich. Ich celem jest propagowanie wiedzy na temat regionu, jego walorów przyrodniczych oraz prezentacja szerokiego wachlarza atrakcji turystycznych.
7 Cudów Mazur to wspólna inicjatywa samorządów Giżycka, Mikołajek, Mrągowa, Pisza, Rucianego-Nidy, Rynu oraz Węgorzewa. Jest kontynuacją głośnej kampanii Mazury Cud Natury, dzięki której region Wielkich Jezior Mazurskich w plebiscycie New7Wonders znalazł się wśród 14 najpiękniejszych miejsc na ziemi i 5 w Europie. Aby nie zmarnować nabudowanego wówczas kapitału, miasta postanowiły współpracować w celu dalszej promocji regionu. Pierwsza edycja akcji odbyła się w 2013 roku.
W ramach kampanii od czerwca do września 2014 r, w miastach partnerskich zorganizowany zostanie cykl regat o Żeglarskie Grand Prix Mazur. Sportowej rywalizacji żeglarzy towarzyszyć będzie moc atrakcji na lądzie. W specjalnych strefach kibica odbędą się koncerty, pokazy i konkursy ukazujące różnorodne możliwości aktywnego spędzania czasu na Mazurach.
Podczas targów poznaliśmy także wstępny harmonogram eventów. Imprezy odbędą się kolejno: 21 czerwca w Piszu, 12 lipca w Węgorzewie, 19 lipca w Giżycku, 20 lipca w Mrągowie, 26 lipca w Mikołajkach, 2 sierpnia w Rucianem-Nidzie oraz 23 sierpnia w Rynie.
W każdym z miast eventy będą miały odmienną formę, podkreślającą charakter miejsca i walory turystyczne danego miasta-organizatora. W tegorocznej edycji akcji dużo uwagi poświęcone zostanie tematyce ochrony przyrody i promowaniu wśród odwiedzających Mazury postaw proekologicznych.
Prezentacji II edycji kampanii dokonano na scenie głównej podczas targów Wiatr i Woda, które odwiedziła w tym roku rekordowa liczba, ponad 450-ciu wystawców. Na stoisku kampanii 7 Cudów Mazur oprócz otrzymania informacji o akcji goście mogli skorzystać ze specjalnie przygotowanej
fotobudki. Zdjęcia na tle mazurskiego pejzażu uatrakcyjniły liczne gadżety o tematyce żeglarsko-pirackiej.
Komentarze
Tagi:
Dział dla turystów:
Oznaczenia pochodzenia geograficznego mają być lepiej
Turyści zastosowali się do instrukcji touroperatora, ale nie zostali wpuszczeni na
Starsze aktualności:
Plażowanie nad Bałtykiem, a polskie
Dwie gwiazdki Michelin w
Nowe osoby w Polskich Hotelach
Itaka wdraża nową stronę i
Linie KLM będą walczyć z
Czesi chętniej przyjeżdżają do
Przewoźnicy: przepisy dotyczące slotów na lotniskach muszą być
Turystyka rośnie, ale nie
Nabór do konkursu na Najlepszy Produkt
Podsumowanie MEETINGS WEEK Poland
Pracownica biura podróży zatrzymana przez policję
Brak podziału praw przewozowych pogrąża Polskę
Wiosenne specjały w restauracjach Marriottu
Branża turystyczna otrzymała potężny zastrzyk finansowy
Nowe rozwiązanie dla agentów turystycznych
Wizz Air w sprawie zaginionych bagaży
Muszyna będzie mieć obwodnicę.
Podsumowanie letniego sezonu nad Bałtykiem
Gdańsk i Pomorze na targach IMEX we Frankfurcie
Konkurs dla klientów sieci Accor na Facebooku
Fundusz Gwarancyjny jednak nie tak szybko?