TUR-INFO.pl | Serwis informacyjny branży turystycznej
ZAJRZYJ DO NAS NA: TUR-INFO.PL na Facebook TUR-INFO.PL na Twitter

Biuro Podróży Amadeusz protestuje

Firmy zajmujące się rozliczeniami kartami płatniczymi, wypowiedziały umowy wielu biurom podróży. Dla nich oznacza to, że wycieczkę klient będzie mógł nabyć tylko za gotówkę lub płacąc przelewem. Wywołało to zrozumiałe oburzenie zarówno touroperatorów, jak i agentów, gdyż oprócz utrudnień w zawarciu transakcji, klienci mogą to postrzegać jako zmniejszenie wiarygodności firmy.


Poniżej publikujemy apel otrzymany od Biura Podróży Amadeusz z siedzibą w Częstochowie:

"Zarząd Spółki z ograniczoną odpowiedzialnością Biuro Podróży Amadeusz wyraża swój stanowczy protest w związku z prowadzonymi przez Banki oraz operatorów elektronicznych kart płatniczych działaniami polegającymi na bezpodstawnym wstrzymaniu zapłaty za sprzedane usługi turystyczne przez Biuro Podróży Amadeusz.

Zarząd Spółki ma pełną świadomość, iż wyżej wskazane działania dotyczą nie tylko Biura Podróży Amadeusz, ale podejmowane są wobec całej branży turystycznej w Polsce, na zasadzie niedopuszczalnej z punktu widzenia nowoczesnego prawodawstwa odpowiedzialności zbiorowej, godząc w żywotne interesy polskich Biur Podróży, jak również w jakość obsługi i zaufanie klientów do podmiotów funkcjonujących na polskim rynku branży turystycznej.

Bezpodstawne działania, podejmowane m.in. przez PKO Bank Polski S.A. oraz operatora elektronicznych kart płatniczych Service S.A. w istocie wspierają zagraniczne podmioty branży turystycznej i w konsekwencji mogą odprowadzić do utraty wielu miejsc pracy oraz pogorszenia jakości obsługi klientów w Polsce, zdanych na konieczność ochrony swoich praw w zagranicznych sądach powszechnych lub organizacjach nadzoru ruchu turystycznego.

Zarząd Spółki Biuro Podróży Amadeusz jednocześnie przeprasza wszystkich swoich obecnych i przyszłych klientów za powstałe niedogodności związane z brakiem możliwości regulowania płatności przy pomocy tak powszechnego instrumentu, jak elektroniczna karta płatnicza, ale wyłączną odpowiedzialność za powstałą sytuację ponoszą podmioty wskazane powyżej".




Komentarze

(kiedy jest to możliwe, sugerujemy podpisanie się)

(akceptacja regulaminu)


Tagi:
Amadeusz biuro podróży spółka protest banki karty płatnicze płatność kartą branża turystyczna PKO Bank Polski Service S.A. przeprosiny klienci biur podróży prawa biur podróży zakaz karta płatnicza karta kredytowa chargeback zakup wycieczek zwrot kosztów agent turystyczny agenci biuro podróży biura podróży charge back touroperator biuro podróży sprzedaż agencyjna impreza turystyczna


Komentarze:

Ta strona przetwarza dane osobowe oraz używa COOKIES. Szczegóły przetwarzania danych osobowych są opisane w polityce prywatności. Korzystając z tej strony wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki i akceptujesz regulamin strony. Wszelkie szczegóły w regulaminie, polityce prywatności oraz polityce cookies.
  Akceptuję