Ogłoszenia
Ogłoszenia
- Specjalista d/s turystyki biuro franchisingowe...
- Szkolenie "Dostępność usług...
- Biuro podróży zatrudni Specjalistkę do spraw...
- Pilot wycieczek na Zakynthos
- pilot/tłumacz j. francuskiego
- Poszukuję pilotów na wyjazdy krajowe/zagraniczne
- Specjalista ds Turystyki Jaworzno
- Specjalista ds. turystyki, GH Sarni Stok
- Specjalista ds turystyki
- poszukiwany przewodnik po Pradze 28.05
LOT podpisuje umowę z Travelport
Firma Travelport podpisała z LOT umowę dotyczącą korzystania z Rich Content and Branding.
LOT dołączył tym samym do ponad 95 linii lotniczych na całym świecie, które korzystają z technologii pozwalającej liniom lotniczym promować i sprzedawać swoje produkty dzięki spersonalizowanemu wyświetlaniu produktów i treści.
Ponadto umowa dotyczy kilku kluczowych usług dodatkowych dostępnych w Travelport Smartpoint. Biura podróży podłączone do systemu Travelport mogą teraz dodawać przedpłacony bagaż rejestrowany i sprzęt sportowy oraz oferować swoim klientom posiłki wyższej klasy. Wszystkie te elementy można wyszukiwać i rezerwować w ramach dotychczasowego przepływu pracy, co umożliwia biurom podróży lepsze informowanie klientów i wpływanie na ich decyzje zakupowe.
Niezmiernie cieszymy się z podpisania z LOT nowej umowy dotyczącej korzystania z rozwiązania Rich Content and Branding. Jeszcze bardziej wzmocni to naszą dotychczasową, owocną współpracę" - powiedział Robin Ranken, dyrektor Travelport ds. usług dla linii lotniczych w Europie.
"Cieszymy się, że biura podróży współpracujące z LOT mają teraz odpowiednie narzędzia pozwalające lepiej zaprezentować i wytłumaczyć klientom zalety naszych usług dodatkowych" - powiedział Jiri Marek, dyrektor ds. sprzedaży i dystrybucji w Polskich Liniach Lotniczych LOT. "Czasami jeden obraz jest wart więcej niż tysiąc słów. Jesteśmy przekonani, że grafiki i opisy wyświetlane na ekranach komputerów w biurach podróży umożliwią promowanie naszej oferty i dostosowanie jej do wymagań pasażerów. Rozwiązanie Rich Content and Branding firmy Travelport to element naszej strategii skupiającej się na rozwoju usług dodatkowych i zapewnieniu klientom biznesowym i indywidualnym większych możliwości wyboru" - dodał.
Komentarze
Tagi:
Komentarze:
Travelport współpracuje z LOT-em
[2015-03-20 06:33 71.127.193.*]
jedna wielka bzdura. LOT-wi wcale nie zalezy na wiekszej sprzedazy biletow lotniczych przez agencje.odbiearajac agentom komisowe LOT liczy ze agent musi dolozyc prowizje do oficjalnej ceny biletu-tak wiec jego produkt bedzie drozszy i ludzie odwoca sie od biur podrozy i zaczna kupowac na stronie LOT.Tak wiec agenci nie maja interesu sprzedawac produktu LOT-u i zaczynaja sprzedawac inne linie ,ktore dalej oferuja komisowe.LOT ma dziwna spojrzene na buissnes-uwaza ze jak nie wydal na prowizje to juz zarobil i dopisuje sobie to jako zysk-nie biorac pod uwage ile moglby zarobic wiecej dajac dalej komisowe agentom ktorzy mga namowic pasazerow wlasnie na LOT a nie na inna linie. Stare powiedzenie kupieckie mowi ze "najpierw wloz zlotowke, zebys mogl wyjac dwie"Dopisywanie sobie oszczednosci na reklamy,komisowe jako zyskow prowadzi do tego co widac-na papierze jest wiecej choc w praktyce jest mniej.
wieloletni agent wspolpracujacy z LOT-em ( i na szczescie nie tylko) odpowiedz »Importowany "prezes"
[2015-03-20 15:32 89.67.134.*]
Czuć w tym ewidentnie oddech "prezesa" Andryszaka, który przecież miesza w LOT od dawna. W TUI zrobił to samo. Podejrzewam, że jakby został prezesem Centrum Hippoterapii to kazałby obciąć wszystkim koniom po jednej nodze, a potem ogłosiłby urbi et orbi, że konie teraz mniej ważą, ergo mniej jedzą i sadzą mniejsze kupy. Ot oszczędność: i na żarciu i na jego bezpośrednich efektach. Udało się wyrobić potężny "plus" ! odpowiedz »
Dział biura turystyczne:
POT uhonorowała Ambasadorów Kongresów
Oznaczenia pochodzenia geograficznego mają być lepiej
Travelplanet chwali się swoją ofertą i
Dział dostawcy/usługodawcy branży:
SITE Poland podsumowuje 3 edycję programu Young
Państwo może nakładać obowiązki na dostawców usług internetowych z siedzibą w innym kraju
Ceny wrześniowych wyjazdów rosną trochę
Niemiecki Dzień Turystyki bez
Najlepsze praktyki dotyczące spotkań medycznych. Raport ICCA i AC
Starsze aktualności:
Nowe osoby w Polskich Hotelach
Itaka wdraża nową stronę i
Linie KLM będą walczyć z
Czesi chętniej przyjeżdżają do
Przewoźnicy: przepisy dotyczące slotów na lotniskach muszą być
Turystyka rośnie, ale nie
Nabór do konkursu na Najlepszy Produkt
Podsumowanie MEETINGS WEEK Poland
Ukraińskie stowarzyszenie touroperatorów przyjęte do
Próba likwidacji korków na Zakopiance
Niedługo otwarcie kolejnego polskiego lotniska
Boeing traci przez Dreamlinery
Hot_elarnia: specjalna oferta dla seniorów
Polska przyciągnie miliony turystów?
Powstanie hotel przy katowickim lotnisku
LOT będzie miał jedną z najmłodszych flot w Europie
Rainbow Tours: animacje w łódzkim Aquaparku
Meble z domu wczasowego trafiły do hospicjum
Kiedy uwięzieni turyści wrócą do Polski?
Korzystny wyrok w sprawie VAT-u dla biur podróży
Qubiś przyciągnie rodziny z dziećmi?
Sindbad współpracuje z Zawadzkie
Jak przetrwać lot z dzieckiem?
TrueGreece.org zmieni obraz Grecji w oczach turystów?
Słoneczne kierunki zyskują na popularności
nowy portal turystyki biznesowej