TUR-INFO.pl | Serwis informacyjny branży turystycznej
ZAJRZYJ DO NAS NA: TUR-INFO.PL na Facebook TUR-INFO.PL na Twitter






LOT podpisuje umowę z Travelport

Firma Travelport podpisała z LOT umowę dotyczącą korzystania z Rich Content and Branding.


LOT dołączył tym samym do ponad 95 linii lotniczych na całym świecie, które korzystają z technologii pozwalającej liniom lotniczym promować i sprzedawać swoje produkty dzięki spersonalizowanemu wyświetlaniu produktów i treści.

Ponadto umowa dotyczy kilku kluczowych usług dodatkowych dostępnych w Travelport Smartpoint. Biura podróży podłączone do systemu Travelport mogą teraz dodawać przedpłacony bagaż rejestrowany i sprzęt sportowy oraz oferować swoim klientom posiłki wyższej klasy. Wszystkie te elementy można wyszukiwać i rezerwować w ramach dotychczasowego przepływu pracy, co umożliwia biurom podróży lepsze informowanie klientów i wpływanie na ich decyzje zakupowe.

Niezmiernie cieszymy się z podpisania z LOT nowej umowy dotyczącej korzystania z rozwiązania Rich Content and Branding. Jeszcze bardziej wzmocni to naszą dotychczasową, owocną współpracę" - powiedział Robin Ranken, dyrektor Travelport ds. usług dla linii lotniczych w Europie.

"Cieszymy się, że biura podróży współpracujące z LOT mają teraz odpowiednie narzędzia pozwalające lepiej zaprezentować i wytłumaczyć klientom zalety naszych usług dodatkowych" - powiedział Jiri Marek, dyrektor ds. sprzedaży i dystrybucji w Polskich Liniach Lotniczych LOT. "Czasami jeden obraz jest wart więcej niż tysiąc słów. Jesteśmy przekonani, że grafiki i opisy wyświetlane na ekranach komputerów w biurach podróży umożliwią promowanie naszej oferty i dostosowanie jej do wymagań pasażerów. Rozwiązanie Rich Content and Branding firmy Travelport to element naszej strategii skupiającej się na rozwoju usług dodatkowych i zapewnieniu klientom biznesowym i indywidualnym większych możliwości wyboru" - dodał.




Komentarze

(kiedy jest to możliwe, sugerujemy podpisanie się)

(akceptacja regulaminu)


Tagi:
pll lot travelport umowa Rich Content and Branding Travelport Smartpoint Robin Ranken


Komentarze:

Ta strona przetwarza dane osobowe oraz używa COOKIES. Szczegóły przetwarzania danych osobowych są opisane w polityce prywatności. Korzystając z tej strony wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki i akceptujesz regulamin strony. Wszelkie szczegóły w regulaminie, polityce prywatności oraz polityce cookies.
  Akceptuję