Ogłoszenia
Ogłoszenia
- Młodszy Specjalista ds. obsługi klienta
- Doradca klienta Biuro Podróży Itaka Kraków M1
- RAINBOW Doradca Klienta
- NEKERA - Flight Specialist
- NEKERA - Product Manager (Warszawa)
- pilot Wiedeń : 31.05-01.06.2024
- Poszukiwany pilot 05.06-07.06
- Przewodnik Kulinarny w Warszawie
- Specjalista ds. Turystyki Jaworzno
- Specjalista ds turystyki
Sezon na Sphinxa
W restauracjach Sphinx, należących do Sfinks Polska, 28 maja startuje loteria pod hasłem "Sezon na Sphinxa", w której do wygrania jest blisko 30 500 nagród. Główną nagrodą jest 6 samochodów Skoda Citigo. Oprócz tego, klienci biorący udział w loterii mogą wygrać nagrody rzeczowe takie jak: iPhony, iPady, iPody oraz systemy muzyczne Wi-Fi i słuchawki marki Denon.
Pozostałą pulę nagród stanowią nagrody natychmiastowe z menu Sphinxa do odbioru w restauracjach. Loterię wesprze szeroko zakrojona kampania marketingowa, która obejmuje m.in. kampanię w telewizji, internecie, radiu oraz w sieci kin Multikino. Ponadto na potrzeby loterii uruchomiono stronę www.sezonnasphinxa.pl oraz aplikację mobilną.
Telewizyjna kampania reklamowa wokół loterii rozpocznie się 7 czerwca i potrwa do końca miesiąca, a następnie zostanie wznowiona we wrześniu. Dodatkowo będzie ona wówczas wsparta kampanią w sieci kin Multikino. W lipcu i sierpniu loteria będzie komunikowana w internecie i radiu.
Z kolei w restauracjach do promocji zostaną wykorzystane materiały BTL (plakaty, roll-upy, podkładki, ulotki), a dodatkowo goście będą mogli obejrzeć spot na restauracyjnych ekranach oraz przeczytać o loterii w najnowszym Menu Sphinx - karcie dań uzupełnionej o sekcję lifestylową z artykułami, wywiadami, poradami i przepisami kulinarnymi.
- Sphinx po raz pierwszy przygotował loterię o tak dużej skali i wartości nagród. Co miesiąc od czerwca do listopada nasi klienci będą mieli możliwość wygrania nagrody głównej, jaką jest samochód. Dodatkowo w puli znajdują się dziesiątki tysięcy innych nagród. Loteria jest przygotowana z myślą o dotychczasowych klientach sieci Sphinx. Mamy nadzieję, że w ten sposób zachęcimy również wiele innych osób do odwiedzenia naszych restauracji - komentuje Dorota Cacek, wiceprezes Sfinks Polska.
Za obsługę komunikacji marketingowej przy loterii "Sezon na Sphinxa" jest odpowiedzialna agencja GoldenSubmarine, która przygotowała koncepcję i kreację loterii, a także stworzyła serwis www oraz aplikację mobilną. Dodatkowo GoldenSubmarine przygotowała scenariusz spotu telewizyjnego i radiowego oraz produkcję reklamy radiowej. Produkcją spotu telewizyjnego zajęła się agencja Simple Frame. Media telewizyjne do kampanii zamówił Starcom. Wsparciem PR zajęła się agencja Practum Consulting.
Aby wziąć udział w loterii wystarczy kupić jeden lub więcej zestawów produktów promocyjnych (wybrane dania z menu Sphinx) i odebrać kupon ze zdrapką. Na wszystkich kuponach pod zdrapką znajduje się kod uprawniający do udziału w losowaniu nagród rzeczowych. Na części kuponów dodatkowo znajduje się informacja o wygranej natychmiastowej - produktu z menu Sphinxa. Kod należy zarejestrować za pomocą sms-a, strony www.sezonnasphinxa.pl lub aplikacji mobilnej. Zarejestrowane kody biorą udział w losowaniu nagród dziennych, nagród tygodnia oraz nagrody miesiąca. Wyniki losowań będą dostępne na stronie sezonnasphinxa.pl. Loteria oraz działania promocyjne wokół niej będą trwały do 25 listopada.
Spot reklamowy loterii "Sezon na Sphinxa" dostępny jest pod adresem www.youtube.com
Komentarze
Tagi:
Dział gastronomia:
Przewodnik Michelin - więcej lokali z
Lepsza kondycja branży
Program inwestycji dla branży turystyka, horeca i
Oznaczenia pochodzenia geograficznego mają być lepiej
Dział centra informacji i promocji:
Rozpoczyna się kolejna edycja Turystycznych Mistrzostw
Dziwny konkurs na dyrektorów
Polacy na pierwszym miejscu wśród
Starsze aktualności:
Jak sprzedawać w trudnych
eSky chwali system NDC
Chorwacja chce jeszcze więcej
ERIF BIG straszy klientów biur
Join Up! Polska uruchamia sprzedaż samych
Wzrost płacy minimalnej uderzy w hotelarstwo i
Programy wsparcia dla
Pasażerowie opóźnionego samolotu sami wykupili nocleg. Przewoźnik powinien to
Ecco Travel wraca z chińską
Prawie 75 mln wyjazdów turystycznych
Czy konsolidator usług hotelowych może rozliczać się wg procedury VAT
Internauci komentują twój produkt. Lubisz to?
Ceny w biurach stabilizują się
Costa Coffeee i coffeeheaven zmienia swoje maszyny