TUR-INFO.pl | Serwis informacyjny branży turystycznej
ZAJRZYJ DO NAS NA: TUR-INFO.PL na Facebook TUR-INFO.PL na Twitter

Emirates nagradza lojalnych klientów

Emirates Skywards, program lojalnościowy linii lotniczych Emirates, oferuje teraz wszystkim pasjonatom poznawania świata szansę na wygranie podróży życia dla siebie oraz piątki przyjaciół lub członków rodziny. Nagroda w konkursie "Spotkajmy się tam" obejmuje sześć biletów w obie strony do dowolnie wybranego przez zwycięzcę miejsca w ramach globalnej siatki połączeń Emirates, z przesiadką w Dubaju*.


W każdym tygodniu trwania konkursu ogłaszany będzie jeden zwycięzca. Aby wziąć udział w zabawie, należy odwiedzić profil Emirates na Facebooku.

Emirates Skywards ma służyć przede wszystkim nagradzaniu naszych lojalnych klientów. Teraz mamy do zaoferowania członkom programu wyjątkową nagrodę - loty dla nich oraz ich przyjaciół lub bliskich do dowolnie wybranego miejsca z siatki połączeń Emirates - powiedział Thierry Antinori, Wiceprezes Emirates ds. Globalnej Sprzedaży Przewozów Pasażerskich. - Mówi się, że wartość podróży mierzy się nie w kilometrach, ale w przyjaciołach. Możliwość zabrania pięciu bliskich w podróż do jednego ze 132 kierunków w 77 krajach z siatki Emirates to dla zwycięzców naszego konkursu szansa na przygodę życia.

Dołączenie do programu Emirates Skywards jest bezpłatne, a członkowie gromadzą mile przy każdym locie. Istnieją cztery poziomy członkostwa - Blue, Silver, Gold oraz Platinum - nowy stopień, wprowadzony z myślą o najczęściej podróżujących pasażerach, aby zaoferować im dodatkowe przywileje. Korzyści dla członków Skywards nie dotyczą wyłącznie lotów i są uzależnione od poziomu członkostwa - to m.in. pierwszeństwo odprawy, dostęp do poczekalni, wyższy limit bagażu czy dodatkowe mile.

Członkowie programu gromadzą mile latając z Emirates i liniami partnerskimi oraz korzystając z usług szerokiego grona partnerów. Mile Skywards mogą być wymienione na rozmaite nagrody, takie jak loty z Emirates lub inną linią partnerską, w tym easyJet, TAP, JetBlue czy Alaska Airlines lub na dodatkowe przywileje podczas lotu, pobyty w hotelach, wycieczkę "Arabian Adventures", wynajem samochodu lub zakupy na The Emirates High Street. Członkowie Emirates Skywards mogą teraz również wymieniać mile na bilety na mecze piłki nożnej drużyn sponsorowanych przez przewoźnika - PSG, Real Madrid, Arsenal, Hamburg SV, a także na wydarzenia takie jak Emirates Airline Dubai Jazz Festival. Członkowie mogą też zdecydować się na przekazanie swoich mili na rzecz któregoś z partnerów charytatywnych Emirates, np. The Emirates Airline Foundation, Sightsavers International, Dubai Cares, Friends of Cancer Patients lub CARE International.

Konkurs potrwa do 2 kwietnia 2013 r. Uczestnicy mogą wysłać zgłoszenie maksymalnie pięć razy, pod warunkiem, że za każdym razem wybiorą inny bilet, inne miejsce docelowe oraz inne osoby towarzyszące. Zwycięzcy będą wybrani losowo spośród wszystkich nadesłanych zgłoszeń, które spełnią określone w Regulaminie kryteria. Pełny Regulamin dostępny jest na stronie Emirates na Facebooku, w aplikacji konkursowej.
Emirates uruchomiły swoją stronę na Facebooku w marcu 2012 roku, zyskując ponad 1,3 miliona fanów w ciągu pierwszych 12 miesięcy. Fani mogą także śledzić Emirates na Google+ i YouTube.




Komentarze

(kiedy jest to możliwe, sugerujemy podpisanie się)

(akceptacja regulaminu)



Tagi:




Ta strona przetwarza dane osobowe oraz używa COOKIES. Szczegóły przetwarzania danych osobowych są opisane w polityce prywatności. Korzystając z tej strony wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki i akceptujesz regulamin strony. Wszelkie szczegóły w regulaminie, polityce prywatności oraz polityce cookies.
  Akceptuję