Ogłoszenia
Ogłoszenia
- Specjalista ds.turystyki - biuro podróży w...
- Sprzedam pensjonat Rabka Zdrój
- B.P. ITAKA w C.H.M1 w Czeladzi zatrudni
- NEKERA - Specjalista Wsparcia Sprzedaży
- Młodszy Specjalista ds. obsługi klienta
- Doradca klienta Biuro Podróży Itaka Kraków M1
- RAINBOW Doradca Klienta
- NEKERA - Flight Specialist
- NEKERA - Product Manager (Warszawa)
- pilot Wiedeń : 31.05-01.06.2024
Sprawdź na mapie gdzie jest Twój pociąg
Zaplanuj i sprawdź - tak w wielkim skrócie można opisać funkcje pierwszej aplikacji mobilnej PKP Intercity. IC Mobile Navigator umożliwia bezpłatny dostęp do wyszukiwarki połączeń, pokazuje w czasie rzeczywistym położenie pociągu lub jego ewentualne opóźnienie, a także dostarcza informacje o aktualnych ofertach i promocjach. Aplikacja zapamięta też najczęściej wybierane trasy oraz wskaże najkrótszą drogę na dworzec kolejowy. IC Mobile Navigator działa na platformach Android oraz iOS i obsługuje cztery wersje językowe.
Z udostępnioną przez przewoźnika aplikacją IC Moblie Navigator pasażer nie tylko planuje podróż, ale kontroluje jej przebieg. Prosty moduł wyszukiwarki stanowi pierwszy krok w podróży z PKP Intercity. Wraz z listą potencjalnych połączeń podróżny otrzymuje informacje m. in. o oferowanych usługach, wagonach, promocjach czy trasie dotarcia na dworzec kolejowy. Przebieg podróży można śledzić w czasie rzeczywistym - aplikacja nie tylko informuje o czasie dotarcia na stację końcową czy wielkości ewentualnego opóźnienia, ale umożliwia lokalizację pociągu na trasie jego planowego przejazdu. Dotychczas informacje o opóźnieniach pasażer czerpał jedynie ze strony internetowej przewoźnika, gdzie w zakładce Infopasażer publikowane są bieżące tablice przyjazdy/odjazdy wszystkich dworców kolejowych w Polsce.
Aplikacja będzie rozwijana. W ciągu najbliższych miesięcy narzędzie zostanie wzbogacone o moduł umożliwiający zakup biletu. Ponieważ PKP Intercity jako jedyny kolejowy przewoźnik dalekobieżny honoruje bilet elektroniczny, w połączeniu z aplikacją mobilną zakup i przechowywanie biletu będzie mogło odbywać się tylko i wyłącznie za pomocą telefonu.
"W chwilę po wprowadzeniu Infopasażera pojawiły się głosy, że system jest przydatny, ale pasażerowie chcieliby korzystać z jego bardziej mobilnej wersji. Teraz każdy użytkownik IC Mobile Navigator na ekranie smartfonu czy tabletu może na bieżąco sprawdzać, planować podróż i kontrolować jej przebieg" - mówi Beata Czemerajda, p. o. rzecznika w PKP Intercity.
Osoby często korzystające z pociągów PKP Intercity docenią, że IC Moblie Navigator oferuje funkcję zapamiętywania połączeń często wybieranych, a w momencie zmian w rozkładzie, ich aktualizację na kolejne dni. Aplikacja oferuje użytkownikom cztery wersje językowe: polską, angielską, rosyjską i niemiecką.
"Zgodnie z naszymi zapowiedziami, wdrożenie aplikacji mobilnej to kolejny etap udogodnień, jakie w kolejnych miesiącach PKP Intercity oferuje swoim klientom. Prace nad aplikacją mobilną jeszcze się nie zakończyły. Wkrótce system zostanie uzupełniony o możliwość dokonywania bezpośrednich transakcji zakupu biletów" - dodaje Beata Czemerajda. Początek roku przewoźnik przywitał wdrożeniem szeregu ułatwień w systemie sprzedaży internetowej biletów. Teraz pasażer otrzymuje szybciej informację o cenie biletu, logowanie do systemu zostało przeniesione na koniec ścieżki zakupu, udostępniono również bardziej przejrzysty proces zwrotu biletu.
IC Mobile Navigator powstała we współpracy z firmą Fido Intelligence, która wcześniej stworzyła dla PKP Intercity m. in. bota "Rafała". "Ponad dwuletnia udana współpraca z PKP Intercity i znajomość systemów kolejowych pozwoliła nam na sprawne stworzenie aplikacji mobilnej IC Navigator" - mówi Grzegorz Rutkiewicz z Fido Intelligence. "Bardzo się cieszymy, że nasze rozwiązania pomagają w obsłudze pasażerów Spółki - dotychczas w Internecie, a teraz również w urządzeniach mobilnych."
Aplikacja została przygotowana na dwie najpopularniejsze platformy dla urządzeń mobilnych - Android oraz iOS. Pobranie aplikacji IC Mobile Navigator jest bezpłatne.
Komentarze
Tagi:
Komentarze:
PKP Intercity wprowadza autorską aplikację mobilną
[2013-01-18 17:44 91.221.27.*]
Super apka, często korzystam z tych linii i jest mi na rękę. Miło że można sprawdzic gdzie jest spozniony pociag, chcoiaz mozna by jeszcze dodac opcje kupna biletu przez aplikację
Anton odpowiedz »
Dział centra informacji i promocji:
Rozpoczyna się kolejna edycja Turystycznych Mistrzostw
Dziwny konkurs na dyrektorów
Polacy na pierwszym miejscu wśród
Dział dostawcy/usługodawcy branży:
SITE Poland podsumowuje 3 edycję programu Young
Państwo może nakładać obowiązki na dostawców usług internetowych z siedzibą w innym kraju
Ceny wrześniowych wyjazdów rosną trochę
Niemiecki Dzień Turystyki bez
Najlepsze praktyki dotyczące spotkań medycznych. Raport ICCA i AC
Starsze aktualności:
Sezon nad morzem nie jest
Jak sprzedawać w trudnych
eSky chwali system NDC
Chorwacja chce jeszcze więcej
ERIF BIG straszy klientów biur
Join Up! Polska uruchamia sprzedaż samych
Wzrost płacy minimalnej uderzy w hotelarstwo i
Programy wsparcia dla
Pasażerowie opóźnionego samolotu sami wykupili nocleg. Przewoźnik powinien to
Ecco Travel wraca z chińską
Cichy zabójca zagraża lotnictwu?
Hotelarze planują zwiększyć zatrudnienie
Prywatyzacja w PKP przyspiesza
Wybrano Gdański Produkt Turystyczny 2014
Kilka powodów, dla których warto podróżować pociągiem
Restauracja na lodowcu święci sukcesy
Rainbow Tours oferuje pomoc klientom Sky Clubu?
O co pytają klienci biur podróży?
Sanepid - jest lepiej niż w ubiegłym roku
Cristal Resort Szklarska Poręba ma nowego kierownika
Gessler przeprosiła słynnego restauratora
Raz, dwa, trzy za wakacje posła płacisz TY
Papieskie apartamenty na Wigrach otwarte dla turystów
Szkolenia "Idealny biznes" dla branży HoReCa
Na jednej z Wysp Kanaryjskich budzi się wulkan
Ecco Holiday skorzysta z doświadczenia Wygody Travel