Ogłoszenia
Ogłoszenia
- REZYDENT TURYSTYCZNY - Lato 2025 w Sun & Fun...
- Salon Biura Podróży w Katowicach
- Rezydent biura podróży 2025
- ZAKOPANE Specjalista ds. Obsługi Klienta
- Poszukiwany pilot/ przewodnik Kraków-Wąwóz Homole...
- Pilot z językiem hiszpańskim/ portugalskim
- Współpraca
- Specjalista d.s. turystyki kolonijnej
- KRAKÓW- specjalista ds. organizacji wyjazdów...
- Travelplanet Specjalista Ds. Turystyki 1/2 etatu
LOT sprzedaje bilety na rejsy Dreamlinerem
Wczoraj Prezes Zarządu LOT-u Marcin Piróg ogłosił oficjalnie rozpoczęcie sprzedaży biletów na rejsy wykonywane Boeingiem 787 Dreamliner. Pierwszy egzemplarz samolotu dołączy już w połowie listopada do floty polskiego przewoźnika.
Od piątku 14 września dostępne będą w systemie rezerwacyjnym już wszystkie ceny biletów na rejsy wykonywane Dreamlinerem w barwach LOT-u. Bilety będzie można kupić na stronie lot.com, w biurach sprzedaży, na Call Center oraz w biurach podróży.
Cena biletu w klasie ekonomicznej Dreamlinera (w obie strony) na trasach do Nowego Jorku, Chicago i Toronto będzie rozpoczynać się od 1 999 zł, zaś do Pekinu od 2 299 zł. Koszt biletu w klasie Premium tzw. Premium Club, która jest nową propozycją dla pasażerów LOT-u, będzie kształtować się już od 3 999 zł na połączeniach do Stanów Zjednoczonych i Kanady oraz 4 499 zł na trasie do Pekinu.
PLL LOT S.A. przedstawiły także planowane daty pierwszych rejsów dalekodystansowych wykonywanych przez Dreamlinera. W pierwszą podróż za Atlantyk samolot uda się 16 stycznia 2013 roku do Chicago. Następny rejs będzie do Toronto 1 lutego 2013 roku. 3 lutego pasażerowie polecą Dreamlinerem do Nowego Jorku, a Pekin powita Boeinga 787 w barwach LOT-u miesiąc później - 3 marca 2013 roku.
Śmiało mogę stwierdzić, że jest to przełomowy moment dla LOT-u. Jestem przekonany, że oferta, którą prezentujemy naszym Pasażerom spotka się z ogromnym zainteresowaniem, a samolot jakim jest Dreamliner, zachwyci i spełni oczekiwania każdego z naszych podróżnych - mówi Marcin Piróg Prezes Zarządu PLL LOT S.A. Jestem pewien, że przedstawiona oferta na rejsy naszym Dreamlinerem jest obecnie najlepszą propozycją na rynku czyli idealnym połączeniem korzystnej ceny z najwyższym standardem obsługi na najnowocześniejszym samolocie pasażerskim świata - dodaje Marcin Piróg.
Rozpoczęcie sprzedaży biletów na rejsy Dreamlinerem wspierane jest intensywnymi działaniami promocyjnymi firmy. Oprócz szeroko zakrojonej kampanii w mediach, zarówno polskich, jak i zagranicznych (radio, telewizja, Internet, prasa) oraz prezentacji drugiej odsłony spotu reklamowego LOT-u w telewizji, przewoźnik będzie organizował konkursy m.in. na profilu na Facebooku, w których do wygrania będą bilety na loty Dreamlinerem. Co więcej, w planach jest także organizacja specjalnych prezentacji dla agentów sprzedaży w całej Polsce, w trakcie których pokazaną zostaną prawdziwe fotele i okno "samolotu marzeń".
Z myślą o pasażerach, LOT stworzył i wkrótce uruchomi specjalny serwis tzw. microsite na swojej stronie internetowej, w której przedstawione będą wszystkie zalety Dreamlinera, wpływające na komfort podróży, jego trzyklasowa konfiguracja oraz informacje techniczne.
Komentarze
Tagi:
Dział biura turystyczne:
Dział aktualności dnia:
Starsze aktualności:
UE szykuje zmiany w przepisach dot. czasu pracy
ACI EUROPE publikuje wytyczne dot. obsługi pasażerów z niewidocznymi
Ruszył fundusz pożyczek dla firm turystycznych ze wschodniej
Jeśli pasażer sam załatwi sobie lot zastępczy, może nie dostać odszkodowania za
Sun & Snow: ferie zimowe będą
Handwritten Collection w planach 250 nowych
20 procentowy wzrost ilości wyjeżdżających na
Miniony rok udany dla
Lotnisko w Radomiu czeka na zezwolenie
Na rynku lotniczym pojawi się nowa marka
Dokąd Polacy jeżdżą autokarami?