Ogłoszenia
Ogłoszenia
- Poszukuję pilotów na wyjazdy krajowe/zagraniczne
- Specjalista ds Turystyki Jaworzno
- Specjalista ds. turystyki, GH Sarni Stok
- Specjalista ds turystyki
- poszukiwany przewodnik po Pradze 28.05
- pilot Rumunia oraz Włochy-Francja-Monako
- Specjalista ds. Turystyki Itaka Galeria Łódzka
- Animator dla dzieci - TUNEZJA
- Pilot wycieczek
- Koordynator rejsów czarterowych
Finał Independent Flair League 2011 odbył się w Warszawie
Zakończyły się finałowe rozgrywki Independent Flair League 2011 - międzynarodowe, ligowe zawody barmanów Flair, rozgrywane pod patronatami marek: Captain Morgan, Smirnoff Black, Schweppes, Red Bull, Finest Call i Carlsberg, zaliczane do Grand Slam federacji World Flair Association - światowego cyklu największych imprez barmańskich na świecie.
3 grudnia w Warszawie w technicznych eliminacjach wystartowało ponad 20 zawodników m.in. z Argentyny, Wielkiej Brytanii, Włoch, Hiszpanii, Łotwy, Ukrainy, Austrii, USA i Polski. Wśród Flair Bartenderów nie zabrakło barmanów zajmujących najwyższe miejsca w światowych rankingach barmańskich - Toma Dyera, Gianluigi Bosco, Rodrigo Delpecha czy Tomka Małka.
Po porannych, technicznych eliminacjach, do wieczornego finału awans otrzymała najlepsza jedenastka barmanów - jako pierwsza wystartowała Sabine Posch, która dzielnie reprezentowała barwy Austrii i płeć piękną. Przed licznie zgromadzoną publicznością, zawodnicy mieli za zadanie przygotowanie w ciągu 7 minut dwóch drinków - Moscow Mule z wykorzystaniem wódki Smirnoff Black i Schweppes Ginger Ale oraz kompozycję własną z obowiązkowym wykorzystaniem Captain Morgan i napoju Schweppes. Dodatkowo, zawodnicy musieli zaprezentować Perfect Serve napoju Red Bull i piwa Carlsberg.
Zawodników oceniało międzynarodowe jury w składzie: Michał Kośnik z Evolutionbar (Polska), Cezary Broda z firmy Carlsberg (Polska), Marcin Masakra Osypiński z Flair Academy (Polska) oraz z ramienia Word Flair Association - Tug van den Bergh (RPA) i Andy Collinson.
Sędziowie oceniali zawodników pod kątem ich stylowości, trudności ewolucji, płynności tricków, aktorstwa, rytmiki i opanowania. Przyznawane były także punkty karne, np. za upadku, rozlania i rozbicia oraz punkty bonusowe za ich brak czy efektowane otwarcie piwa.
Drinki oceniane były także pod kątem wyglądu, smaku i zapachu przez gości specjalnych ze świata show biznesu. Wśród publiczności znaleźli się m.in. prezenterzy Paulina Sykut i Tomasz Zubilewicz, dziennikarz sportowy Rafał Patyra, aktor Piotr Zelt, piłkarz Tomasz Iwan i producent muzyczny Mark Tysper.
Galę finałową poprowadzili Przemysław JahJah Frankowski z Antyradia i Tyson Davies, MC Roadhouse World Flair. Za muzykę odpowiadał DJ Alexx Vargazzz.
Po brawurowym pokazie pierwsze miejsce i 3000 Euro przypadło Tomowi Dyerowi z Wielkiej Brytanii, zwanemu jako "Dangerous", Mistrza Świata 2009r. Kolejny na podium stanął - wracający do startów po dłuższej przerwie i startujący po raz pierwszy w Polsce, Rodrigo Delpech z Argentyny, (1000 Euro) i Marek Posłuszny, reprezentujący Polskę (500 Euro). Kolejne miejsca zajęli: Tomasz Małek (Polska), Gianluigi Bosco (Włochy), Marcin Cebula (Polska), Alex Searle (Wielka Brytania), Alvaro Pagnanelli (Włochy), Maciej Chojara (Polska), Danny Bakiev (Ukraina) i Sabine Posch (Austria).
Za najlepszą prezentację napoju Schweppes wyróżniony został Marek Posłuszny (nagroda 2000 PLN), zaś najlepszy Perfect Serve piwa Carlsberg pokazał Tomek Małek i to on wygrał kontrakt z tą marką o wartości 2000 PLN, który zostanie zrealizowany podczas Euro 2012. Najciekawszą demonstrację produktu Finest Call zaprezentował Marek Posłuszny. Wszyscy uczestnicy otrzymali także zestawy barmańskie ufundowane przez firmę APS Glass & Bar Supply, a trzech najwyżej uplasowanych Polaków otrzymało zaproszenia na konferencję edukacyjno-biznesową organizowaną przez European Financial Group.
Podczas IFL Grand Final zebrane zostały podpisy największych Flair Bartenderów świata na specjalnie przygotowanej, limitowanej edycji blach IFL. Blachy z podpisami i certyfikatem potwierdzającym autentyczność zostaną przekazane Wielkiej Orkiestrze Świątecznej Pomocy i wystawione na aukcję podczas XX Finału WOŚP w dniu 8 stycznia 2012r.
Grand Final IFL zakończył tegoroczną edycję Niezależnej Ligi Barmanów - największych w Polsce ligowych zawodów dla barmanów. W 2011 roku w IFL wystartowało łącznie ponad 400 osób. Rozgrywki eliminacyjne rozegrane zostały w placówkach Międzynarodowej Szkoły Barmanów i Sommelierów w Warszawie oraz podczas rozgrywek Flair Fight. Grudniowy finał zgromadził najlepszych na świecie zawodników Flair oraz międzynarodowe grono sędziowskie z Polski, RPA i Wielkiej Brytanii.
Producentem i organizatorem Independent Flair League jest Entertainment Group, agencja specjalizująca się w organizacji imprez i wydarzeń specjalnych.
Partnerzy Independent Flair League: Captain Morgan, Smirnoff Black, Schweppes, Red Bull Polska, Carlsberg Polska, Finest Call, World Flair Association, APS Glass & Bar Supply, KAPAP Polska, European Financial Group, MSBiS, Flair Academy.
Komentarze
Tagi:
Dział gastronomia:
Oznaczenia pochodzenia geograficznego mają być lepiej
NIK: Działalność człowieka zagraża Półwyspowi
Zachodniopomorscy przedsiębiorcy zadowoleni z ferii
Dział hotele, pensjonaty:
Turystyka z gorszą obsługą
Można składać oferty w Programie wsparcia
Rada UE przyjęła rozporządzenie w sprawie wynajmu
Dział nagrody i wyróżnienia:
Można składać oferty w Programie wsparcia
Kto dołączył do Polskich Marek
Chorwacja doceniona za osiągnięcia w rozwoju zrównoważonej
Wszystkie hotele należące do Clustra IHG Hotels and Resorts z certyfikatem Green
Polak najlepszym szefem kuchni w hotelach Select Services sieci
Dział biura turystyczne:
POT uhonorowała Ambasadorów Kongresów
Oznaczenia pochodzenia geograficznego mają być lepiej
Travelplanet chwali się swoją ofertą i
Starsze aktualności:
Nowe osoby w Polskich Hotelach
Itaka wdraża nową stronę i
Linie KLM będą walczyć z
Czesi chętniej przyjeżdżają do
Przewoźnicy: przepisy dotyczące slotów na lotniskach muszą być
Turystyka rośnie, ale nie
Nabór do konkursu na Najlepszy Produkt
Podsumowanie MEETINGS WEEK Poland
Ukraińskie stowarzyszenie touroperatorów przyjęte do
Orbis rozszerza pole działania
Atrakcyjne grunty czekają na hotelarzy
Burger King akceptuje kupony rabatowe McDonalds
Ecco Travel rusza ze sprzedażą egzotyki
ALBION ze Szczytna Proszę o opinie
Europejskie Forum Turystyki w Krakowie
Air Berlin - bonusy dla agentów
Lufthansa uruchamia dodatkowe połączenie z Rzeszowa
Czego oczekują młodzi turyści?