TUR-INFO.pl | Serwis informacyjny branży turystycznej
ZAJRZYJ DO NAS NA: TUR-INFO.PL na Facebook TUR-INFO.PL na Twitter

Nowe Hotele Diament już na rynku

Spółka Hotele Diament S.A. sieć hotelarska z polskim kapitałem, która przejęła we wrześniu tego roku pięć obiektów należących do sieci Stylehotels, rozpoczęła proces zmiany wizerunku nowych lokalizacji. Działania prowadzone są wielotorowo, równolegle we wszystkich obiektach i potrwają do końca bieżącego roku.


Przejęte hotele już funkcjonują pod nowymi nazwami: Hotel Diament Arsenal Palace Katowice Chorzów ****, Hotel Diament Bella Notte Katowice Chorzów ***, Hotel Diament Spodek Katowice***, Hotel Diament Vacanza Siemianowice Śląskie *** oraz Hotel Diament Stadion Chorzów **. Łącznie Spółka zarządza 14 hotelami zlokalizowanymi w centrach miast na Górnym i Dolnym Śląsku, a także w bezpośrednim sąsiedztwie głównych szlaków komunikacyjnych oraz miejsc organizacji najważniejszych wydarzeń gospodarczych, konferencji, kongresów i imprez sportowych. Po przejęciu, Hotele Diament oferują ponad 2000 miejsc noclegowych w blisko 1000 pokojach oraz sale konferencyjne i bankietowe o łącznej powierzchni 3000 m².

Prowadzone działania wizerunkowe obejmują kampanię informacyjną skierowaną do pracowników, gości, kontrahentów oraz partnerów. Odpowiednie oznaczenia pojawiają się m.in. wewnątrz budynków, na ich fasadach oraz stronach internetowych. W najbliższym czasie zmodyfikowane zostaną wzory dokumentów, formularzy, a także ujednolicona komunikacja marketingowa. Zmienia się również struktura organizacyjna obiektów, przy pełnej dostępności i wykorzystaniu know-how sieci Hotele Diament.

Systematycznym modyfikacjom podlegać będą nie tylko nazwy i logo, ale również sposób funkcjonowania nowych obiektów. Oprócz zmian wizerunkowych wdrażany jest system efektywnego zarządzania, który pozwoli wzmocnić pozycję konkurencyjną nowych hoteli i sprostać rosnącym wymaganiom klientów.

"Efekty, jakich spodziewamy się na skutek przejęcia obiektów i dokonywanych zmian w ich postrzeganiu, to przede wszystkim wzmocnienie spójności portfela marek skierowanych do klienta biznesowego. Dążymy również do zwiększenia skuteczności narzędzi w zakresie komunikacji, dystrybucji oferty oraz zarządzania polityką cenową w całej grupie, a także zaoferowania potencjalnym inwestorom silniejszych, odświeżonych marek, co pozwoli nam na szybki, globalny rozwój. Prowadzone działania znacząco wpłyną też na zwiększenie bazy klientów sieci Hoteli Diament i pozyskanie nowych"- mówi Andrzej Kłapyta, Wiceprezes Zarządu Hotele Diament S.A.

Celem przejęcia sieci Stylehotels i rebrandingu jest wykorzystanie potencjału, jakim dysponują nowe obiekty, w tym m.in. lokalizacji. Dostosowanie ich do standardu i kultury organizacyjnej dotychczasowych hoteli Spółki stanowić będzie impuls do dalszego rozwoju, budowania nowoczesnej oferty i podnoszenia komfortu dla gości.




Komentarze

(kiedy jest to możliwe, sugerujemy podpisanie się)

(akceptacja regulaminu)


Tagi:
Diament hotele sieć rebranding




Ta strona przetwarza dane osobowe oraz używa COOKIES. Szczegóły przetwarzania danych osobowych są opisane w polityce prywatności. Korzystając z tej strony wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki i akceptujesz regulamin strony. Wszelkie szczegóły w regulaminie, polityce prywatności oraz polityce cookies.
  Akceptuję