Ogłoszenia
Ogłoszenia
- Specjalista ds. turystyki / Ole Travel Wrocław
- Specjalista ds.sprzedaży turystyki Aktywnej-...
- Pilot - Włochy
- Doradca Klienta
- Specjalista ds. turystyki - Salon firmowy Coral...
- Pilot wycieczki do Trójmiasta 16 - 18.06.2025
- Pilot do Saksonii 19-22.06.2025
- Biuro podróży zatrudni do salonu sprzedaży...
- Specjalista ds. turystyki przyjazdowej
- Pilotaż Ryga, Tallin, Sztokholm, Helsinki,


Nowe Hotele Diament już na rynku
Spółka Hotele Diament S.A. sieć hotelarska z polskim kapitałem, która przejęła we wrześniu tego roku pięć obiektów należących do sieci Stylehotels, rozpoczęła proces zmiany wizerunku nowych lokalizacji. Działania prowadzone są wielotorowo, równolegle we wszystkich obiektach i potrwają do końca bieżącego roku.
Przejęte hotele już funkcjonują pod nowymi nazwami: Hotel Diament Arsenal Palace Katowice Chorzów ****, Hotel Diament Bella Notte Katowice Chorzów ***, Hotel Diament Spodek Katowice***, Hotel Diament Vacanza Siemianowice Śląskie *** oraz Hotel Diament Stadion Chorzów **. Łącznie Spółka zarządza 14 hotelami zlokalizowanymi w centrach miast na Górnym i Dolnym Śląsku, a także w bezpośrednim sąsiedztwie głównych szlaków komunikacyjnych oraz miejsc organizacji najważniejszych wydarzeń gospodarczych, konferencji, kongresów i imprez sportowych. Po przejęciu, Hotele Diament oferują ponad 2000 miejsc noclegowych w blisko 1000 pokojach oraz sale konferencyjne i bankietowe o łącznej powierzchni 3000 m².
Prowadzone działania wizerunkowe obejmują kampanię informacyjną skierowaną do pracowników, gości, kontrahentów oraz partnerów. Odpowiednie oznaczenia pojawiają się m.in. wewnątrz budynków, na ich fasadach oraz stronach internetowych. W najbliższym czasie zmodyfikowane zostaną wzory dokumentów, formularzy, a także ujednolicona komunikacja marketingowa. Zmienia się również struktura organizacyjna obiektów, przy pełnej dostępności i wykorzystaniu know-how sieci Hotele Diament.
Systematycznym modyfikacjom podlegać będą nie tylko nazwy i logo, ale również sposób funkcjonowania nowych obiektów. Oprócz zmian wizerunkowych wdrażany jest system efektywnego zarządzania, który pozwoli wzmocnić pozycję konkurencyjną nowych hoteli i sprostać rosnącym wymaganiom klientów.
"Efekty, jakich spodziewamy się na skutek przejęcia obiektów i dokonywanych zmian w ich postrzeganiu, to przede wszystkim wzmocnienie spójności portfela marek skierowanych do klienta biznesowego. Dążymy również do zwiększenia skuteczności narzędzi w zakresie komunikacji, dystrybucji oferty oraz zarządzania polityką cenową w całej grupie, a także zaoferowania potencjalnym inwestorom silniejszych, odświeżonych marek, co pozwoli nam na szybki, globalny rozwój. Prowadzone działania znacząco wpłyną też na zwiększenie bazy klientów sieci Hoteli Diament i pozyskanie nowych"- mówi Andrzej Kłapyta, Wiceprezes Zarządu Hotele Diament S.A.
Celem przejęcia sieci Stylehotels i rebrandingu jest wykorzystanie potencjału, jakim dysponują nowe obiekty, w tym m.in. lokalizacji. Dostosowanie ich do standardu i kultury organizacyjnej dotychczasowych hoteli Spółki stanowić będzie impuls do dalszego rozwoju, budowania nowoczesnej oferty i podnoszenia komfortu dla gości.
Komentarze
Tagi:
Dział hotele, pensjonaty:
Ferie zimowe nie były w pełni
Konferencja Nowe Trendy w Turystyce już za 10
Starsze aktualności:
Polska destynacją dla
Decyzja o pomocy dla Condora
ITAKA kończy współpracę z największym
Odczuwalny wzrost cen na
Igrzyska stworzą dodatkowy rynek najmu
KE wydaje zgodę na dofinansowanie narodowego
Jak można wykorzystać sztuczną inteligencję w
ECTAA wybrała preferowany kierunek podróży na 2025
eSky reklamuje się, że taniej niż u
Przewodnik Michelin - więcej lokali z
Majówka rozpoczęta - czy sprawdzą się
Atrakcyjne grunty czekają na hotelarzy
Burger King akceptuje kupony rabatowe McDonalds
Ecco Travel rusza ze sprzedażą egzotyki
Air Berlin - bonusy dla agentów
Lufthansa uruchamia dodatkowe połączenie z Rzeszowa
Czego oczekują młodzi turyści?
Kierowca wyrzucił wycieczkę z autobusu