Ogłoszenia
Ogłoszenia
- Specjalista ds.turystyki - Biuro Podróży...
- Travel Designer - Specjalista ds. turystyki...
- SPECJALISTA DS. KOMUNIKACJI I CONTENT MARKETINGU
- Poszukuję do dzierżawy pensjonat
- Specjalista ds. Turystyki
- Kraków- specjalista ds. sprzedaży egzotyki
- Pilot wycieczki
- Praca w salonie franczyzowym TUI
- SPECJALISTA/-KA DS. TURYSTYKI / CH.Promanada...
- ORIENT TRAVEL TOUROPERATOR-PREZENTACJA OFERTY...


Amadeus e-Power - wsparcie strategii e-Commerce
Amadeus zaprezentował swoje sztandarowe rozwiązanie e-Commerce dla biur podróży - Amadeus e-Power.
Warsztaty zostały zorganizowane przez Amadeus Polska przy współudziale przedstawicieli z Centrum Rozwojowego Amadeus w Nicei oraz centrali firmy mieszczącej się w Madrycie. Spotkanie poprowadził Ireneusz Marganiec, Dyrektor Generalny Amadeus Polska. Podczas spotkania Anita Szabo, Business Solution Manager, opowiedziała o historii powstania aplikacji, Beata Łukomska, Business Solutions Developement Executive, oraz Michał Baniewicz, Marketing Communication Executive z polskiego oddziału firmy, poprowadzili część prezentacji dotyczącą funkcjonalności oraz przydatności rozwiązania dla firm sektora turystycznego, natomiast Philipp Quiel, Product Management E-Commerce Products For Travel Agencies oraz Sérgio Lopes, Selling Solutions On-line Integration Consultant, zaprezentowali demo produktu i przykłady wdrożeń oraz przedstawili przyszłościowe plany rozwoju aplikacji.
Amadeus e-Power jest znanym globalnie, stale udoskonalanym rozwiązaniem typu e-Commerce, które dzięki zaawansowanej technologii i bogatej treści umożliwia biurom podróży oferowanie sprawnej i profesjonalnej obsługi on-line swoim klientom.
- Amadeus e-Power to nasze regionalne rozwiązanie dla biur podróży, które chcą zbudować lub zwiększyć strumień swoich przychodów za pośrednictwem e-Commerce. Rozwiązanie to umożliwia także opracowanie skutecznej strategii on-line. Amadeus e-Power w połączeniu ze wsparciem, które zapewniamy lokalnie, bez wątpienia przyniesie wymierne korzyści naszym Klientom. Dobrze rozwinięta strategia wokół sprzedaży on-line jest obecnie jednym z istotnych czynników sukcesu na bardzo wymagającym rynku usług turystycznych - powiedział Ireneusz Marganiec, Dyrektor Generalny Amadeus Polska.
Narzędzie pozwala na szybkie wejście on-line z zaawansowanym i konfigurowalnym rozwiązaniem. Ponadto produkt oferuje możliwość indywidualnego dopasowania interfejsu użytkownika oraz łatwej integracji ze stroną www.
Amadeus e-Power oferuje użytkownikom funkcjonalność "koszyka", czyli możliwość dodawania lub usuwania produktów. Pobrane do koszyka produkty rezerwuje się w bezpieczny i szybki sposób za pomocą jednego kliknięcia. Dzięki tej opcji można zorganizować całą podróż poprzez rezerwację pokoju w hotelu czy przelotu, wykup odpowiedniego ubezpieczenia czy wynajem samochodu. Owocuje to zaoszczędzeniem czasu klienta i większym zyskiem dla biura podróży. Za całość zamówionych produktów klient płaci jednorazowo. Taka forma transakcji stanowi znaczne ułatwienie uregulowania płatności.
Wszystkie połączenia lotnicze i propozycje hoteli widoczne są na jednym ekranie, niezależnie od tego, z jakiego źródła pochodzą dane produkty. Pozwala to na porównanie jakości oferowanych produktów i wybór najbardziej odpowiedniego względem indywidualnych oczekiwań użytkownika. Ponadto Amadeus e-Power zawiera przyjazny moduł promocji, umożliwiający łatwe tworzenie promocyjnych ofert pojedynczych usług, takich jak np. przeloty, na stronie internetowej. Amadeus e-Power oferuje również możliwość sprzedaży biletów elektronicznych.
Agenci biur podróży mają możliwość utworzenia prywatnej bazy danych taryf lotniczych, co pozwala na oferowanie promocji swoim klientom, zaś automatyczny e-ticketing stwarza możliwość oferowania profesjonalnego serwisu klientom, jednocześnie redukując koszty. Prosty w użytkowaniu moduł administracyjny umożliwia łatwe zarządzanie wyglądem strony, opłatami serwisowymi, profilami użytkowników, pozwala też definiować role w dostępie do panelu administracyjnego. Rozwiązanie oferuje również możliwość przeprowadzania transakcji za pośrednictwem bezpiecznych dostawców platform płatniczych on-line - Payment Service Providers (PSPs).
Komentarze
Tagi:
Dział biura turystyczne:
Starsze aktualności:
Dziwny konkurs na dyrektorów
Trzysetny franczyzowy salon
Ruszyła budowa centrum symulatorowo-treningowego
Travelplanet chwali się swoją ofertą i
Teneryfa: nie chcemy (tylu)
Oznaczenia pochodzenia geograficznego mają być lepiej
Polacy na pierwszym miejscu wśród
POT uhonorowała Ambasadorów Kongresów
Wsparcie także turystyki w północno-wschodniej
IATA: Jednolita europejska przestrzeń powietrzna to
Turyści zastosowali się do instrukcji touroperatora, ale nie zostali wpuszczeni na
Rosyjski samolot Tu-154 rozbił się, bo piloci oszczędzali paliwo...
Gdzie na narty na Warmii i Mazurach?
Letnie drogowe remonty w Podlaskim
Czy Katowice powinny się wstydzić swoich hoteli?
Samolot LOT, który w piątek utknął w Nowym Jorku, już wylądował na Okęciu
Łódź cały czas czeka na rozpoczęcie prac przy budowie S8
Juz zadebiutował Sterling, potem Jet2, Emirates Airlines i kolejni..
Centralwings likwiduje regularne loty i stawia na czartery?
Karta Stałego Klienta Rego Bis
Air Berlin zamówi mniej Boeingów
Zakopane: pogoda nie rozpieszcza turystów
Rainbow Tours zadowolony po sezonie 2010
Jeszcze dwa tygodnie na wygranie niezapomnianej podróży do Indii