TUR-INFO.pl | Serwis informacyjny branży turystycznej
ZAJRZYJ DO NAS NA: TUR-INFO.PL na Facebook TUR-INFO.PL na Twitter

Hotel odpowie za nieuczciwą reklamę

Kilka miesięcy temu na neobarokowym hotelu Pod Orłem w Bydgoszczy, pojawiła się reklama "We are the champions. Hotel Pod Orłem zwycięzcą rankingu hoteli luksusowych 2012". Baner nie spodobał się właścicielom położonego w sąsiedztwie pięciogwiazdkowego hotelu Bohema.


Jak się okazuje ów "champion", hotel Pod Orłem zajął we wspomnianym wcześniej rankingu dopiero 19. miejsce. Wówczas Joanna Franczak, właścicielka Bohemy zawiadomiła o zdarzeniu Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów w Bydgoszczy. Pisaliśmy o tym w artykule Nieuczciwa reklama hotelu?

W sprawie zapadła już decyzja. Przedsiębiorstwo Hotelowe Majewicz Sp. z o.o., do którego należy Orzeł za dopuszczenie się nieuczciwego procederu zostanie obciążone karą pieniężną. Jak na razie nie wiadomo w jakiej wysokości.

W decyzji podano: "Praktyka Przedsiębiorstwa Hotelowego Majewicz Sp. z o.o. narusza zbiorowe interesy konsumentów (...). Reklama wprowadza w błąd i może przez to wpłynąć na decyzję konsumentów co do nabycia towaru lub usługi".




Komentarze

(kiedy jest to możliwe, sugerujemy podpisanie się)

(akceptacja regulaminu)


Tagi:
Pod Orłem Bohema kara reklama ranking hoteli luksusowych 2012 Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów w Bydgoszczy Joanna Franczak Przedsiębiorstwo Majewicz S. z o.o.


Komentarze:

Ta strona przetwarza dane osobowe oraz używa COOKIES. Szczegóły przetwarzania danych osobowych są opisane w polityce prywatności. Korzystając z tej strony wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki i akceptujesz regulamin strony. Wszelkie szczegóły w regulaminie, polityce prywatności oraz polityce cookies.
  Akceptuję