Hotel odpowie za nieuczciwą reklamę
Kilka miesięcy temu na neobarokowym hotelu Pod Orłem w Bydgoszczy, pojawiła się reklama "We are the champions. Hotel Pod Orłem zwycięzcą rankingu hoteli luksusowych 2012". Baner nie spodobał się właścicielom położonego w sąsiedztwie pięciogwiazdkowego hotelu Bohema.
Jak się okazuje ów "champion", hotel Pod Orłem zajął we wspomnianym wcześniej rankingu dopiero 19. miejsce. Wówczas Joanna Franczak, właścicielka Bohemy zawiadomiła o zdarzeniu Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów w Bydgoszczy. Pisaliśmy o tym w artykule Nieuczciwa reklama hotelu?
W sprawie zapadła już decyzja. Przedsiębiorstwo Hotelowe Majewicz Sp. z o.o., do którego należy Orzeł za dopuszczenie się nieuczciwego procederu zostanie obciążone karą pieniężną. Jak na razie nie wiadomo w jakiej wysokości.
W decyzji podano: "Praktyka Przedsiębiorstwa Hotelowego Majewicz Sp. z o.o. narusza zbiorowe interesy konsumentów (...). Reklama wprowadza w błąd i może przez to wpłynąć na decyzję konsumentów co do nabycia towaru lub usługi".
Komentarze
Tagi:
Komentarze:
Hotel Pod Orłem musi ponieść karę
[2012-12-27 22:14 80.52.226.*]
czyli trzeba ukarać CHINCZYKÓW za wszelkie ich towary sprzedawane w Polsce i wszystkich sprzedawców, którzy je sprzedają. Ot, precedens.
Także samo wszystkich producentów cudownych leków i wszelkie apteki, które je sprzedają.
KARAć - jak w komuniżmie, a miałabyć ponoć demokracja. odpowiedz »
Dział hotele, pensjonaty:
Nowe centrum konferencyjne w
Polacy dalej zainteresowani
IGHP: Wielkanoc dobra, majówka będzie jeszcze
Dział prawo i podatki:
Koniec konfliktu Anex Tours i JoinUp! z
Starsze aktualności:
Wzrost płacy minimalnej uderzy w hotelarstwo i
Programy wsparcia dla
Pasażerowie opóźnionego samolotu sami wykupili nocleg. Przewoźnik powinien to
Ecco Travel wraca z chińską
Prawie 75 mln wyjazdów turystycznych
Czy konsolidator usług hotelowych może rozliczać się wg procedury VAT
Wyspy Wolin i Uznam lepiej połączone z resztą
Kraków wprowadza ograniczenia sprzedaży
1/5 Polaków nie ubezpiecza się przy
POT podpisała deklarację w sprawie promocji
Podróże służbowe szkodzą środowisku
Rzeszowska Jasionka najszybciej rozwijającym się lotniskiem
Apel egipskiego ministra turystyki
Nowa odsłona kampanii Rainbow Tours
Wypadek autokaru wiozącego wycieczkę
Zaskakujące odejście z Lufthansy
Krakowska branża turystyczna prześwietlona
Pozytywna decyzja KE zmotywuje LOT
RC Union chce się dogadać z wierzycielami
"Natura 2000 a turystyka wodna i nadwodna" - szkolenia tematyczne dla branży turystycznej
Weź paragon. Walka z szarą strefą trwa
PKP Intercity uruchomi dwa pociągi na beatyfikację
Tureckie hotele tracą na popularności