Ogłoszenia
Ogłoszenia
- B.P. ITAKA w C.H.M1 w Czeladzi zatrudni
- NEKERA - Specjalista Wsparcia Sprzedaży
- Młodszy Specjalista ds. obsługi klienta
- Doradca klienta Biuro Podróży Itaka Kraków M1
- RAINBOW Doradca Klienta
- NEKERA - Flight Specialist
- NEKERA - Product Manager (Warszawa)
- pilot Wiedeń : 31.05-01.06.2024
- Poszukiwany pilot 05.06-07.06
- Przewodnik Kulinarny w Warszawie
Nowa odsłona kampanii Rainbow Tours
Rainbow Tours rozpoczął promocję oferty Lato 2015. Przygotowana przez Fat Baby kampania jest kontynuacją ubiegłorocznej koncepcji -"Zwierzaki", która pokazuje odbiorcom, że touroperator ma najbogatszą i najbardziej zróżnicowaną ofertę na rynku. W promocji obowiązującej do 19.12.2014 klienci otrzymują rabaty do 30%.
Nowa odsłona kampanii Zwierzaki ma zachęcić klientów do skorzystania z letniej oferty Rainbow Tours. Reklamy podkreślają atrakcyjność wakacji 7 + 7 (7 dni zwiedzania + 7 dni odpoczynku) oraz animacji dla dzieci i dorosłych. Dodatkową zachętą dla Klientów jest komunikowany rabat do 30%. W tym roku pojawiły się nowe "wakacyjne zwierzaki", które znajdują w bogatej i różnorodnej ofercie Rainbow Tours wakacje dostosowane do swoich potrzeb. Głos Krystyny Czubówny, doskonale znany z filmów przyrodniczych podkreśla klimat reklam i wyróżnia je w bloku reklamowym.
"Po bardzo dużym sukcesie ubiegłorocznej kampanii ze "zwierzakami", postawiliśmy na kontynuację tego pomysłu. W słuszności naszej decyzji dodatkowo utwierdziło nas wyróżnienie ubiegłorocznej kampanii Srebrnym Effie. Mamy nadzieję, że tegoroczna odsłona naszych "zwierzaków" pokazująca wakacje 7+7 oraz animacje dla dzieci i dorosłych zostanie również ciepło przez wszystkich przyjęta" - mówi Emilia Bratkowska- dyrektor produktu i marketingu w Rainbow Tours.
Działania promocyjne obejmują swym zasięgiem: ogólnopolską telewizję, internet, radio, materiały BTL w oddziałach Rainbow Tours, oraz w sieci sprzedaży na terenie całego kraju, narzędzia direct mail, działania ambientowe. Kampania prowadzona jest na poziomie ogólnopolskim i lokalnym
Strategię komunikacji Rainbow Tours oraz kreację dla wszystkich kanałów komunikacji, a także projekty graficzne katalogów Lato 2015 przygotowała agencja Fat Baby. Media zaplanował i zakupił dom mediowy Blueway Com. Za produkcję reklam telewizyjnych odpowiadał dom produkcyjny Papaya Films. Spoty wyreżyserował Bartosz Dombrowski. Postprodukcja zrealizowana w Lunaparku.
Agencja Fat Baby pracuje m. in. dla Rainbow Tours, dla marki Rossmann, dla Totalizatora Sportowego, PKO Banku Polskiego oraz AVIVA
Dom mediowy Blueway Com pracuje m.in. dla firm: Rossmann, Rainbow Tours, Berlitz, FLC Pharma i STS.
Komentarze
Tagi:
Dział biura turystyczne:
Starsze aktualności:
Sezon nad morzem nie jest
Jak sprzedawać w trudnych
eSky chwali system NDC
Chorwacja chce jeszcze więcej
ERIF BIG straszy klientów biur
Join Up! Polska uruchamia sprzedaż samych
Wzrost płacy minimalnej uderzy w hotelarstwo i
Programy wsparcia dla
Pasażerowie opóźnionego samolotu sami wykupili nocleg. Przewoźnik powinien to
Ecco Travel wraca z chińską
Weź paragon. Walka z szarą strefą trwa
PKP Intercity uruchomi dwa pociągi na beatyfikację
Tureckie hotele tracą na popularności
Uwaga: zmiany w rozkładach PKP
Ile kosztują świąteczne podróże Polaków
Trzy reprezentacje piłkarskie wybrały Kraków
Letnie trendy podróżnicze Polaków
Andel`s Hotel Łódź Pomnikiem Historii
EasyJet uruchamia aplikację mobilnej rezerwacji biletów lotniczych