TUR-INFO.pl | Serwis informacyjny branży turystycznej
ZAJRZYJ DO NAS NA: TUR-INFO.PL na Facebook TUR-INFO.PL na Twitter

Konferencja dla menedżerów hoteli

Do listopadowego kalendarium imprez hotelarskich dołączyła Ogólnopolska Konferencja Właścicieli i Menedżerów Hoteli. Pierwsza edycja konferencji odbędzie się już 20 listopada w hotelu Sound Garden w Warszawie.


Organizatorem konferencji jest Forum Press Sp. z o.o.

W programie konferencji znalazło się 7 bloków tematycznych obejmujących tematykę m.in. inwestowania, zarządzania, sprzedaży i marketingu hotelowego oraz hotelowej restauracji. Do ich poprowadzenia zaproszeni zostali m.in.: Alex Kloszewski, dyrektor Działu Inwestycji Hotelowo-Rekreacyjnych oraz partner w firmie Colliers International Poland; Natalia Białobrzeska - trenerka biznesu i menedżerka, współpracująca z The Training Associates w Massachussets w USA w zakresie webinarów dla branży hotelarskiej; Anna Malec-Wąs, wybitny architekt o międzynarodowym doświadczeniu przy realizacji projektów architektonicznych, urbanistycznych, aranżacji wnętrz, SPA & Wellness i krajobrazu; Krzysztof Stęplowski, specjalista marketingu internetowego w hotelarstwie oraz Piotr Tabor, dyrektor zarządzający Grupy Hotelowo-Turystycznej SANTUR, Centrum Konferencyjno-Bankietowego Dwór Dwikozy, ekspert w dziedzinie zarządzania hotelami i sieciami hotelowymi.

Spotkanie podsumuje otwarty panel dyskusyjny.

"Chcemy dostarczyć menedżerom obiektów hotelarskich skuteczne narzędzia w zarządzaniu zorientowanym na sukces, sprawdzone metody podnoszenia obłożenia w hotelach i prowadzenia rentownego biznesu konferencyjnego" -  mówi Maciej Podgórski, menadżer projektu. "Na przykładach udanych inwestycji hotelowych z lat 2010-2013 i dobrych praktyk w zarządzaniu chcemy pokazać, jakie decyzje należy podjąć, aby stworzyć w hotelu uniwersalne miejsce, które przyciągnie zarówno klienta indywidualnego, jak i biznesowego, w jaki sposób maksymalizować frekwencję w hotelu po jak najwyższej cenie i jak zapobiegać nadużyciom ze strony personelu i gości" - dodaje.

Program konferencji powstał w oparciu o badanie potrzeb w 300 wybranych obiektach hotelarskich, a także doświadczenia ponad 260 audytów obsługi klienta w obiektach hotelarskich przeprowadzonych w ciągu ostatnich ponad 2 lat w ramach programu Złoty Standard. "Działalność hotelowa to nie tylko wskaźniki ekonomiczne, przychody i koszty" - podkreśla Regina Berdy, dyrektor programu Złoty Standard w obsłudze Gości - Hotele i Obiekty Hotelarskie, patrona konferencji. "Chcemy pokazać, w jaki sposób wysokie standardy obsługi Gości przekładają się na wzrost przychodów hotelu" - dodaje.

Konferencja będzie również okazją do wręczenia certyfikatów Złoty Standard obiektom hotelarskim wyróżnionym za najwyższe standardy obsługi Gości w III kwartale 2013 r.




Komentarze

(kiedy jest to możliwe, sugerujemy podpisanie się)

(akceptacja regulaminu)


Tagi:
konferencja hotel sound garden inwestowanie zarządzanie marketing hotelowy złoty standard




Ta strona przetwarza dane osobowe oraz używa COOKIES. Szczegóły przetwarzania danych osobowych są opisane w polityce prywatności. Korzystając z tej strony wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki i akceptujesz regulamin strony. Wszelkie szczegóły w regulaminie, polityce prywatności oraz polityce cookies.
  Akceptuję