Ogłoszenia
Ogłoszenia
- Specjalista ds.turystyki - Biuro Podróży...
- Travel Designer - Specjalista ds. turystyki...
- SPECJALISTA DS. KOMUNIKACJI I CONTENT MARKETINGU
- Poszukuję do dzierżawy pensjonat
- Specjalista ds. Turystyki
- Kraków- specjalista ds. sprzedaży egzotyki
- Pilot wycieczki
- Praca w salonie franczyzowym TUI
- SPECJALISTA/-KA DS. TURYSTYKI / CH.Promanada...
- ORIENT TRAVEL TOUROPERATOR-PREZENTACJA OFERTY...


Sieć hotelowa startuje z kampanią reklamową
28 października Focus Hotels ruszy ze swoją nową kampanią taktyczną "Wielkie otwarcie niskich cen". Kampania taktyczna sieci startuje 28 października i potrwa do 20 listopada 2013 roku.
W głównej mierze, działania skierowane będą do klienta biznesowego. Najważniejszymi celami kampanii, będzie kierowanie ruchu na stronę źródłową marki , zwiększenie udziału sprzedaży bezpośredniej, a także pozyskanie nowego portfolio klientów.
Jak sama nazwa kampanii wskazuje, działania skupione są na ofercie cenowej we wszystkich hotelach sieci, a sam projekt nawiązuje do zbliżającego się otwarcia hotelu Focus Katowice Chorzów, które nastąpi w pierwszej połowie listopada 2013 r.
W trakcie kampanii, klienci będą mogli dokonywać rezerwacji na okres od 31.10.2013 do 28.02.2014 po preferencyjnych warunkach. Ceny pokoi zaczynają się od 89 złotych w Bydgoszczy oraz od 109 w Szczecinie. Za dobę hotelową w Gdańsku, Łodzi oraz w nowym obiekcie Katowice Chorzów, klienci zapłacą od 99 złotych za pokój jednoosobowy.
Zasięg kampanii jest ogólnopolski, a głównym kanałem komunikacyjnym będzie Internet. Sieć Focus Hotels, położyła także duży nacisk na cross promocję w swoich obiektach oraz szeroką komunikację na stronie źródłowej marki.
"Po raz kolejny zdecydowaliśmy się pójść śladami naszego niedźwiadka, który występował w poprzednich kampaniach. Można wręcz powiedzieć, że staje się on powoli naszym Brand Hero. Zdobył zaufanie odbiorców a także uznanie internautów w prestiżowym konkursie Idea Awards. Przy okazji najnowszego konceptu kreatywnego, staraliśmy się także nawiązać do zbliżającego się otwarcia hotelu Focus Katowice Chorzów" - mówi Anna Krupa-Cristescu, kierownik marketingu sieci Focus Hotels.
Komentarze
Tagi:
Dział centra informacji i promocji:
Szumne zapowiedzi, a stawki
Nowe pokolenie to wyzwanie dla
Dział hotele, pensjonaty:
Pierwszy Mövenpick otwarł się w
Nowe pokolenie to wyzwanie dla
Starsze aktualności:
Dziwny konkurs na dyrektorów
Trzysetny franczyzowy salon
Ruszyła budowa centrum symulatorowo-treningowego
Travelplanet chwali się swoją ofertą i
Teneryfa: nie chcemy (tylu)
Oznaczenia pochodzenia geograficznego mają być lepiej
Polacy na pierwszym miejscu wśród
POT uhonorowała Ambasadorów Kongresów
Wsparcie także turystyki w północno-wschodniej
IATA: Jednolita europejska przestrzeń powietrzna to
Turyści zastosowali się do instrukcji touroperatora, ale nie zostali wpuszczeni na
Jak promować turystykę kulinarną
Queen Mary 2 nie zawita do Gdyni
Katalonia: na turystów nałożono podatek
Nowe stawki dla przewoźników lotniczych
Zobacz gdzie przywitali 500-tysięcznego pasażera
Lotnisko w Modlinie domaga się odszkodowania
Turyści zostawią 250 mln dolarów