Ogłoszenia
Ogłoszenia
- Specjalista d/s turystyki biuro franchisingowe...
- Szkolenie "Dostępność usług...
- Biuro podróży zatrudni Specjalistkę do spraw...
- Pilot wycieczek na Zakynthos
- pilot/tłumacz j. francuskiego
- Poszukuję pilotów na wyjazdy krajowe/zagraniczne
- Specjalista ds Turystyki Jaworzno
- Specjalista ds. turystyki, GH Sarni Stok
- Specjalista ds turystyki
- poszukiwany przewodnik po Pradze 28.05
Rainbow Tours zadowolony po sezonie 2010
Rainbow Tours podsumował sezon letni 2010. Biuro podróży twierdzi, że był on udany. Również cały rok uznaje za pomyślny, wskazują na to wyniki finansowe.
Przez 9 miesięcy br. touroperator obsłużył prawie 100 tys. klientów, dla porównania w całym roku 2009 było to 96 tys. klientów. W trzech kwartałach spółka miała ponad 12% wzrost przychodów ze sprzedaży. Zysk netto za trzy kwartały to 7,7 mln zł przy przychodach rzędu 266 mln zł. Dynamika sprzedaży wzrosła o blisko 20% w porównaniu z analogicznym okresem minionego roku. Największy udział w tym wzroście mają własne biura sprzedaży oraz call center. Ten kanał dystrybucji jest większy o ponad 30%.
Rainbow Tours podaje, że na dobre wyniki wpłynął sprzyjający kurs euro w odniesieniu do kursu przyjętego dość bezpiecznie w kalkulacjach cen ofert. Drugim pozytywnym czynnikiem była wysoka przedsprzedaż.
- W okresie od listopada do marca sprzedaliśmy dużo. Dzięki temu wyszliśmy obronną ręką ze sporego załamania rynku w momencie kryzysu kwietniowego po wybuchu wulkanu, powodziach i kryzysie w Grecji - komentuje Grzegorz Baszczyński, prezes Rainbow Tours.
Komentarze
Tagi:
Komentarze:
Sezon letni Rainbow Tours
[2010-11-22 13:47 83.26.87.*]
ahh jak zwykle cud miód i orzeszki ...
Czy w końcu któryś touroperator przyzna szczerze - tak, ten sezon był kiepski, nie poszła nam sprzedaż. Bo co innego mówią touroperatorzy, co innego agenci. odpowiedz »Sezon letni Rainbow Tours
[2010-11-24 15:53 79.187.132.*]
Propaganda jest potrzebna, sami wiemy jak było.Nie ma co opowiadać,
bo i po co , jest nieźle, nie ma co klientów straszyć :) chyba o to chodzi... w tym wszystkich.Będzie lepiej. Mamy się lepiej. odpowiedz »
Dział biura turystyczne:
POT uhonorowała Ambasadorów Kongresów
Oznaczenia pochodzenia geograficznego mają być lepiej
Travelplanet chwali się swoją ofertą i
Dział badania rynku i analizy:
Turystyka z gorszą obsługą
Nocowanie.pl: Zimowy wypoczynek w Polsce przyciąga węgierskich
Starsze aktualności:
Nowe osoby w Polskich Hotelach
Itaka wdraża nową stronę i
Linie KLM będą walczyć z
Czesi chętniej przyjeżdżają do
Przewoźnicy: przepisy dotyczące slotów na lotniskach muszą być
Turystyka rośnie, ale nie
Nabór do konkursu na Najlepszy Produkt
Podsumowanie MEETINGS WEEK Poland
Ukraińskie stowarzyszenie touroperatorów przyjęte do
Mississippi: restauracje nie obsłużą otyłych
GPW: spadki notowań wszystkich spółek gastronomicznych
Norwegian Reward: program lojalnościowy dla często podróżujących pasażerów
Kawiarnia "Słodki Wawel" na Wawelu
Jet Air ogłosi uruchomienie lotów z Łodzi?
Wloskie Wakacje w Abruzji 2010
Biuro Podróży Atut Autoryzowany Agent Wezyr Holidays zatrudn
Juz zadebiutował Sterling, potem Jet2, Emirates Airlines i kolejni..
Żywiecki megaoscypek z 140 litrów mleka
Z Łodzi do Mediolanu i Sztokholmu
BOTM: nie ma już zezwoleń Chorwacja ogólne ekologiczne
Czy będą podwyżki biletów w busach?
Jeszcze dwa tygodnie na wygranie niezapomnianej podróży do Indii
Jakie prezenty na Gwiazdkę? HolidayCheck podrzuca pomysły
POT będzie promował polską kuchnię w Pradze
ROT województwa kujawsko-pomorskiego
Wloskie Wakacje w Abruzji 2010
Konkurs "Polska pięknieje 2011" rozstrzygnięty