Ogłoszenia
Ogłoszenia
- Doradca klienta d/s turystyki
- TRAVELAND A.T.w C.H.M1 w Czeladzi zatrudni
- Secretary/Information Officer Warsaw
- Specjalista ds. Turystyki - Żyrardów
- Specjalista ds. Turystyki Travelplanet Wrocław
- Biuro Podróży - Specjalista ds Sprzedaży Usług...
- Praca na Wyspach Kanaryjskich: kierowca-przewodnik
- ekspert d/s sprzedaży turystyki katalogowej
- Specjalista ds. Incentive
- Przewodnik - Oliwiarnia ( Grecja Kreta )
Rainbow Tours zadowolony po sezonie 2010
Rainbow Tours podsumował sezon letni 2010. Biuro podróży twierdzi, że był on udany. Również cały rok uznaje za pomyślny, wskazują na to wyniki finansowe.
Przez 9 miesięcy br. touroperator obsłużył prawie 100 tys. klientów, dla porównania w całym roku 2009 było to 96 tys. klientów. W trzech kwartałach spółka miała ponad 12% wzrost przychodów ze sprzedaży. Zysk netto za trzy kwartały to 7,7 mln zł przy przychodach rzędu 266 mln zł. Dynamika sprzedaży wzrosła o blisko 20% w porównaniu z analogicznym okresem minionego roku. Największy udział w tym wzroście mają własne biura sprzedaży oraz call center. Ten kanał dystrybucji jest większy o ponad 30%.
Rainbow Tours podaje, że na dobre wyniki wpłynął sprzyjający kurs euro w odniesieniu do kursu przyjętego dość bezpiecznie w kalkulacjach cen ofert. Drugim pozytywnym czynnikiem była wysoka przedsprzedaż.
- W okresie od listopada do marca sprzedaliśmy dużo. Dzięki temu wyszliśmy obronną ręką ze sporego załamania rynku w momencie kryzysu kwietniowego po wybuchu wulkanu, powodziach i kryzysie w Grecji - komentuje Grzegorz Baszczyński, prezes Rainbow Tours.
Komentarze
Tagi:
Komentarze:
Sezon letni Rainbow Tours
[2010-11-22 13:47 83.26.87.*]
ahh jak zwykle cud miód i orzeszki ...
Czy w końcu któryś touroperator przyzna szczerze - tak, ten sezon był kiepski, nie poszła nam sprzedaż. Bo co innego mówią touroperatorzy, co innego agenci. odpowiedz »Sezon letni Rainbow Tours
[2010-11-24 15:53 79.187.132.*]
Propaganda jest potrzebna, sami wiemy jak było.Nie ma co opowiadać,
bo i po co , jest nieźle, nie ma co klientów straszyć :) chyba o to chodzi... w tym wszystkich.Będzie lepiej. Mamy się lepiej. odpowiedz »
Dział biura turystyczne:
ECTAA ogłosiła Preferowany Kierunek Podroży na rok
Dział badania rynku i analizy:
Które paszporty są
Najlepsze prace magisterskie
Starsze aktualności:
Parlament Europejski przyjął nowe przepisy dotyczące wynajmu
eSky chwali się tanimi pakietami na
Kto dołączył do Polskich Marek
Flixbus: 55 mln podróżnych w
Wakacje.pl rozszerzają
Turyści szukają
Zachodniopomorscy przedsiębiorcy zadowoleni z ferii
Flix Bus uruchamia Ukraine
Nocowanie.pl: Zimowy wypoczynek w Polsce przyciąga węgierskich
Accor publikuje wyniki za 2023
Które polskie, zimowe kierunki najpopularniejsze w
Mississippi: restauracje nie obsłużą otyłych
GPW: spadki notowań wszystkich spółek gastronomicznych
Norwegian Reward: program lojalnościowy dla często podróżujących pasażerów
Kawiarnia "Słodki Wawel" na Wawelu
Jet Air ogłosi uruchomienie lotów z Łodzi?
Juz zadebiutował Sterling, potem Jet2, Emirates Airlines i kolejni..
Żywiecki megaoscypek z 140 litrów mleka
Z Łodzi do Mediolanu i Sztokholmu
BOTM: nie ma już zezwoleń Chorwacja ogólne ekologiczne
Czy będą podwyżki biletów w busach?
Jeszcze dwa tygodnie na wygranie niezapomnianej podróży do Indii
Jakie prezenty na Gwiazdkę? HolidayCheck podrzuca pomysły
POT będzie promował polską kuchnię w Pradze
ROT województwa kujawsko-pomorskiego
Wloskie Wakacje w Abruzji 2010
Konkurs "Polska pięknieje 2011" rozstrzygnięty