TUR-INFO.pl | Serwis informacyjny branży turystycznej
ZAJRZYJ DO NAS NA: TUR-INFO.PL na Facebook TUR-INFO.PL na Twitter






Singapore Airlines stawia na reklamę

Linie lotnicze Singapore Airlines (SIA) inaugurują dzisiaj nową kampanię marki pod hasłem "The Lengths We Go To", podkreślającą ich nieustające dążenie do priorytetowego traktowania swoich pasażerów, niezależnie od klasy, w której podróżują.


Celem globalnej kampanii, prezentowanej w telewizji, w materiałach drukowanych i na platformach cyfrowych, jest zwrócenie szczególnej uwagi na dokładane przez przewoźnika starania, które mają sprawić, że każdy pasażer poczuje się kimś wyjątkowym. Jest ona punktem kulminacyjnym szeroko zakrojonego, rozpoczętego przed rokiem przeglądu, który w komunikacji marketingowej przewoźnika ma podkreślić cechy wyróżniające go spośród innych podmiotów w branży. W ramach przeglądu, zorganizowanego przy udziale agencji kreatywnej TBWA, przeprowadzono wywiady z pasażerami z różnych grup wiekowych, o różnych dochodach i różnej płci.

Mak Swee Wah - wicedyrektor wykonawczy Singapore Airlines ds. handlowych, wyjaśniając myśl przewodnią kampanii marki, powiedział: "Podstawową zasadą, jaką zawsze kierujemy się podczas świadczenia usług, jest dążenie do tego, aby każdy pasażer podróżujący naszym samolotem czuł się jak u siebie w domu. W procesie doskonalenia nowych produktów pochodzących z całego świata zawsze przywiązywaliśmy największą wagę do upodobań naszych pasażerów. Nowa kampania będzie dowodem naszego zaangażowania w tym zakresie."

Uosobieniem dążeń Singapore Airlines do zapewnienia swoim pasażerom najlepszych doznań podczas podróży jest ikona marketingu - Singapore Girl (Dziewczyna z Singapuru), która gra główną rolę w trzech krótkich filmach.

"Wykorzystane w reklamach scenariusze ilustrują nasze zaangażowanie w zapewnienie pasażerom wyjątkowych doznań, a Singapore Girl jest symbolem tych starań. Obecnie, mimo upływu czasu, ten symbol oraz reprezentowane przez nią łagodne, subtelne podejście nabierają szczególnego znaczenia w coraz bardziej konkurencyjnym środowisku, w którym głównym czynnikiem wyróżniającym jest doskonała obsługa" dodał Mak Swee Wah.

Wszystkie trzy filmy reklamowe nakręcono w plenerze - w Fujian w Chinach, w Glasgow w Szkocji i w Wenecji we Włoszech - z udziałem lokalnych ekip filmowych liczących setki osób.

Pierwszy z nich przedstawia proces dostosowywania przez przewoźnika wysokiej jakości produktów do potrzeb pasażerów SIA. Jako scenerię wybrano plantację herbaty i herbaciarnię w Fujian, gdyż z tego regionu pochodzi serwowana przez SIA herbata jaśminowa.

Drugi film reklamowy ilustruje wykorzystywanie przez SIA innowacyjnych produktów i usług w celu zapewnienia pasażerom wygód takich jak w domu. Nakręcono go w renomowanej, najstarszej w Europie garbarni Muirhead & Son z siedzibą w Glasgow, gdyż tam wyrabiana jest skóra przeznaczona na pokrycia foteli w kabinie klasy Business Singapore Airlines.

Trzeci film reklamowy przedstawia starania podejmowane przez SIA w dążeniu do zapewnienia pasażerom tego, co najlepsze na świecie. Jego akcja toczy się w Wenecji podczas Międzynarodowego Festiwalu Filmowego, a w tym roku SIA są oficjalnym przewoźnikiem festiwalu. Aby zaspokoić zróżnicowane potrzeby pasażerów, KrisWorld - wielokrotnie nagradzany system rozrywki pokładowej Singapore Airlines, obok kasowych przebojów z Hollywood oferuje filmy w ponad 10 wersjach językowych, w tym uznane przez krytyków filmy artystyczne.

Filmy reklamowe będą wprowadzane na ekrany stopniowo w okresie trzech tygodni, pierwszy z nich został dzisiaj skierowany do dystrybucji. Z kolei film zawierający zestaw wszystkich trzech reklam trafi na ekrany pod koniec bieżącego miesiąca.

Obecna kampania świadczy też o dążeniu SIA do aktywnego angażowania pasażerów za pośrednictwem cyfrowych punktów kontaktu. W ramach tego projektu na stronie internetowej przewoźnika inaugurowana jest nowa podstrona. Obok czterech filmów ukażą się na niej kulisy produkcji reklam, fotoreportaże i filmy wideo wyjaśniające, w jaki sposób oferty SIA spełniają obietnicę marki.

Odnowiono także stronę YouTube przewoźnika, którą wyróżnia rozbudowana interaktywna nawigacja i udoskonalona organizacja treści.




Komentarze

(kiedy jest to możliwe, sugerujemy podpisanie się)

(akceptacja regulaminu)



Tagi:
Singapore Airlines Fuijan Chiny przewoźnik marketing kampania




Ta strona przetwarza dane osobowe oraz używa COOKIES. Szczegóły przetwarzania danych osobowych są opisane w polityce prywatności. Korzystając z tej strony wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki i akceptujesz regulamin strony. Wszelkie szczegóły w regulaminie, polityce prywatności oraz polityce cookies.
  Akceptuję