Ogłoszenia
Ogłoszenia
- Specjalista ds.turystyki - biuro podróży w...
- Sprzedam pensjonat Rabka Zdrój
- B.P. ITAKA w C.H.M1 w Czeladzi zatrudni
- NEKERA - Specjalista Wsparcia Sprzedaży
- Młodszy Specjalista ds. obsługi klienta
- Doradca klienta Biuro Podróży Itaka Kraków M1
- RAINBOW Doradca Klienta
- NEKERA - Flight Specialist
- NEKERA - Product Manager (Warszawa)
- pilot Wiedeń : 31.05-01.06.2024
Travelplanet.pl: zmiany i plany
Travelplanet.pl zamierza uruchomić nowe punkty obsługi klienta w modelu franczyzowym, liczy także zyski. Wczoraj pisaliśmy już o tej sprawie, dziś natomiast przedstawiamy więcej szczegółów.
- Planujemy osiągnięcie 500 tys. zł zysku netto - zapowiada Bożena Garbińska, p.o. prezesa Zarządu Travelplanet.pl - Prognozę sporządziliśmy zgodnie z zasadami rachunkowości stosowanymi przez Travelplanet.pl S.A. na podstawie wyników finansowych z roku 2010, uwzględniliśmy bardzo dobre wyniki uzyskane w pierwszym półroczu i skorzystaliśmy z szacunków i hipotez dotyczących pozostałej części roku 2011.
Zarząd Spółki w przygotowywaniu prognoz oparł się również na dostępnych na rynku raportach analitycznych w zakresie wartości rynku usług turystycznych. Wynika z nich, że w branży turystycznej nastąpił wzrost o 2% w stosunku do roku 2010.
- Wzrost sprzedaży jest również wynikiem dużego nakładu pracy ze strony Travelplanet.pl - uważa Jerzy Krawczyk, doradca biznesowy Zarządu Travelplanat.pl, twórca sukcesu spółki TETA SA. - Nowy portal, pokazuje najbardziej aktualne propozycje last minute w branży, wyszukuje oferty w 0,2 sekundy i pozwala na przeprowadzenie całej transakcji online. W efekcie klienci chętniej zaglądają na Travelplanet.pl i dłużej pozostają na stronie. Oczywiście przełożyło się to także na wyniki sprzedaży. Tygodnie po wprowadzeniu nowych funkcjonalności należą do najlepszych w historii firmy.
Według Zarządu Travelplanet.pl ten dobry trend sprzedażowy będzie się utrzymywał również dzięki wprowadzeniu szeregu innych innowacji.
- Zamierzamy uruchomić jesienią nowy serwis internetowy poświęcony turystyce zimowej, co w założeniu wpłynie na zwiększenie przychodów - zapowiada Bożena Grabińska. - Pojawią się aplikacje na telefony komórkowe oraz tablety, oraz nowe rozwiązania sprzedażowe, poprawiające jakość usługi dla naszych klientów, które na razie są w fazie testów. Zatrudniamy najlepszych programistów na rynku i stale poszukujemy nowych talentów, po to by nasz serwis stale się wzbogacał i rozrastał.
Ponadto, spółka ograniczyła koszty funkcjonowania oraz nadal pracuje nad projektami mającymi na celu podniesienie efektywności operacyjnej, w tym uruchomienia nowych punktów obsługi klienta w modelu franczyzowym.
- Wszystkie wymienione działania i ulegająca poprawie sytuacja w sektorze zapewnią nam wypracowanie zysku netto w tym roku i umożliwią trwałe wypracowywanie zysków w następnych latach - uważa Jerzy Krawczyk.
- Bardzo starannie przyglądamy się temu, co się dzieje w Spółce - mówi Bożena Garbińska. - Prowadzimy stały monitoring realizacji planów i budżetów, co najmniej raz w miesiącu otrzymujemy raporty dotyczące wykonania planów i budżetów wraz z uaktualnioną prognozą. Sprawozdanie takie zawiera też komentarz dotyczący ewentualnych zagrożeń w wykonaniu planu danego roku. W przypadku zaistnienia takiej konieczności, Zarząd Spółki może dokonać korekty planu i prognozy wyników. Ewentualna zmiana prognozy może zostać dokonana, jeśli wystąpią okoliczności, mogące mieć wpływ na zmianę dowolnego elementu prognozy o co najmniej 10%.
Komentarze
Tagi:
Komentarze:
Jak zmienia się Travelplanet?
[2011-08-12 13:41 78.8.9.*]
Hi, hi, na stronie jest tyle błędów, że ludzie nie mogą nic znaleść. Dlatego "dłużej pozostają na stronie". Jeszcze trochę pracy czeka informatyków ww firmy ;)) odpowiedz »
Jak zmienia się Travelplanet?
[2011-12-20 11:09 95.49.10.*]
- Wszystkie wymienione działania i ulegająca poprawie sytuacja w sektorze zapewnią nam wypracowanie zysku netto w tym roku i umożliwią trwałe wypracowywanie zysków w następnych latach - uważa Jerzy Krawczyk. PANIE KRWACZYK TRZYMAM PANA ZA SŁOWO
INVESTOR odpowiedz »Jak zmienia się Travelplanet?
[2012-05-08 16:08 83.31.229.*]
mial byc zysk w kwocie pol miliona, a jak zwykle jest strata, powyzej miliona. co roku mydlenie oczu.... odpowiedz »
Dział biura turystyczne:
Dział aktualności dnia:
Starsze aktualności:
Sezon nad morzem nie jest
Jak sprzedawać w trudnych
eSky chwali system NDC
Chorwacja chce jeszcze więcej
ERIF BIG straszy klientów biur
Join Up! Polska uruchamia sprzedaż samych
Wzrost płacy minimalnej uderzy w hotelarstwo i
Programy wsparcia dla
Pasażerowie opóźnionego samolotu sami wykupili nocleg. Przewoźnik powinien to
Ecco Travel wraca z chińską
Chapman Freeborn oraz PTQV łączą siły
Lufhansie grozi ponowny strajk?
Uwaga na farbowaną wieprzowinę
Ciekawostki na temat PKP Intercity
Funpass - karta rabatowa do parków rozrywki
Europa nigdy niekończąca się podróż
Wyniki plebiscytu Najlepsza Linia Lotnicza 2013
Kiedy prywatyzacja przewozów kolejowych?
Pendolino przyjazne niepełnosprawnym?
Przewoźnik zlikwiduje 3000 miejsc pracy?
Sky Club i Triada: Cenobicie na Dzień Kobiet
Ile dostaną klienci Mati World Holidays?
DiveTop3 Kawiarnie. Tajemniczy klienci sprawdzili kawiarnie w Polsce
Bolączki restauratorów - gotować każdy potrafi?
EasyJet wprowadza system przydziału miejsc (płatny)
Dla kogo 13 okaże się szczęśliwa?
Wypożyczalnia aut - Grecja - AUTOWAY POLSKA