TUR-INFO.pl | Serwis informacyjny branży turystycznej
ZAJRZYJ DO NAS NA: TUR-INFO.PL na Facebook TUR-INFO.PL na Twitter

Travelplanet.pl: zmiany i plany

Travelplanet.pl zamierza uruchomić nowe punkty obsługi klienta w modelu franczyzowym, liczy także zyski. Wczoraj pisaliśmy już o tej sprawie, dziś natomiast przedstawiamy więcej szczegółów.


- Planujemy osiągnięcie 500 tys. zł zysku netto - zapowiada Bożena Garbińska, p.o. prezesa Zarządu Travelplanet.pl - Prognozę sporządziliśmy zgodnie z zasadami rachunkowości stosowanymi przez Travelplanet.pl S.A. na podstawie wyników finansowych z roku 2010, uwzględniliśmy bardzo dobre wyniki uzyskane w pierwszym półroczu i skorzystaliśmy z szacunków i hipotez dotyczących pozostałej części roku 2011.

Zarząd Spółki w przygotowywaniu prognoz oparł się również na dostępnych na rynku raportach analitycznych w zakresie wartości rynku usług turystycznych. Wynika z nich, że w branży turystycznej nastąpił wzrost o 2% w stosunku do roku 2010.

- Wzrost sprzedaży jest również wynikiem dużego nakładu pracy ze strony Travelplanet.pl - uważa Jerzy Krawczyk, doradca biznesowy Zarządu Travelplanat.pl, twórca sukcesu spółki TETA SA. - Nowy portal, pokazuje najbardziej aktualne propozycje last minute w branży, wyszukuje oferty w 0,2 sekundy i pozwala na przeprowadzenie całej transakcji online. W efekcie klienci chętniej zaglądają na Travelplanet.pl i dłużej pozostają na stronie. Oczywiście przełożyło się to także na wyniki sprzedaży. Tygodnie po wprowadzeniu nowych funkcjonalności należą do najlepszych w historii firmy.

Według Zarządu Travelplanet.pl ten dobry trend sprzedażowy będzie się utrzymywał również dzięki wprowadzeniu szeregu innych innowacji.

- Zamierzamy uruchomić jesienią nowy serwis internetowy poświęcony turystyce zimowej, co w założeniu wpłynie na zwiększenie przychodów - zapowiada Bożena Grabińska. - Pojawią się aplikacje na telefony komórkowe oraz tablety, oraz nowe rozwiązania sprzedażowe, poprawiające jakość usługi dla naszych klientów, które na razie są w fazie testów. Zatrudniamy najlepszych programistów na rynku i stale poszukujemy nowych talentów, po to by nasz serwis stale się wzbogacał i rozrastał.

Ponadto, spółka ograniczyła koszty funkcjonowania oraz nadal pracuje nad projektami mającymi na celu podniesienie efektywności operacyjnej, w tym uruchomienia nowych punktów obsługi klienta w modelu franczyzowym.

- Wszystkie wymienione działania i ulegająca poprawie sytuacja w sektorze zapewnią nam wypracowanie zysku netto w tym roku i umożliwią trwałe wypracowywanie zysków w następnych latach - uważa Jerzy Krawczyk.

- Bardzo starannie przyglądamy się temu, co się dzieje w Spółce - mówi Bożena Garbińska. - Prowadzimy stały monitoring realizacji planów i budżetów, co najmniej raz w miesiącu otrzymujemy raporty dotyczące wykonania planów i budżetów wraz z uaktualnioną prognozą. Sprawozdanie takie zawiera też komentarz dotyczący ewentualnych zagrożeń w wykonaniu planu danego roku. W przypadku zaistnienia takiej konieczności, Zarząd Spółki może dokonać korekty planu i prognozy wyników. Ewentualna zmiana prognozy może zostać dokonana, jeśli wystąpią okoliczności, mogące mieć wpływ na zmianę dowolnego elementu prognozy o co najmniej 10%.




Komentarze

(kiedy jest to możliwe, sugerujemy podpisanie się)

(akceptacja regulaminu)


Tagi:
Travelplanet.pl model franczyzowy zmiany punkty Bożena Garbińska p.o. prezesa Zarządu Travelplanet.pl Zarząd Spółki wzrost sprzedażny Jerzy Krawczyk spółka


Komentarze:

Ta strona przetwarza dane osobowe oraz używa COOKIES. Szczegóły przetwarzania danych osobowych są opisane w polityce prywatności. Korzystając z tej strony wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki i akceptujesz regulamin strony. Wszelkie szczegóły w regulaminie, polityce prywatności oraz polityce cookies.
  Akceptuję